Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №950 від 06.02.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс подій

Олексій Муляренко – про обшуки на підприємстві, місто і його проблеми…

Олексій Муляренко – про обшуки на підприємстві, місто і його проблеми…

Днями з?явилась інформація, що СБУ провело обшук на підприємстві «Сталь-М», яке належить відомому на Рівненщині політику, громадському діячу, а в недалекому минулому – губернатору області Олексію Муляренку. Автор попросив Олексія Віталійовича розповісти про ситуацію, що склалась навколо його підприємства, і не тільки…

– Отже, обшук був?

– Обшуку не було, був огляд. В принципі великої різниці між обшуком та оглядом немає, процедура цих двох слідчих дій подібна. Огляд відбувся в рамках карної справи, яку завели на мене в той час, коли я балотувався в депутати Верховної Ради по 152 округу. Тоді вибори виграв мій опонент і справу, що називається «ніхто не рухав». І ось почався новий політичний сезон. На жаль, через таємницю слідства я не можу коментувати суті справи, але хочу поділитись маленькою подробицею. Коли на наше підприємство прийшли правоохоронці, то вони привели понятих, це необхідно при проведенні таких слідчих дій. Один з них виявися з малої батьківщини нашого президента – міста Кривий Ріг, а другий – з якогось села в Житомирській області. Хочу сказати, що я не виключаю обшуків навіть в нашій партійній організації «Європейської Солідарності». Нещодавно корпорація «Богдан» через тиск на підприємство була змушена скоротити кількість робочих місць. На жаль, сумна практика часів правління Януковича схоже повертається в Україну. Єдине, що я не можу зрозуміти, як наша влада може розраховувати на серйозні інвестиції в реальний сектор економіки з такою практикою.

– Пане Олексію, за часів роботи в облдержадміністрації Вам неодноразово закидали обвинувачення в причетності до незаконної забудови берегів Басівкутського водосховища. Начебто Ви є власником гектарів землі у цьому місці. Це правда?

– Не маю ні землі, ні нерухомості у тому місці. Мав колись там ділянку, але у 2015 році продав її й побудувався в іншому місці, біля вулиці Степана Бандери. Про забудову довкола водойми скажу таке: немає правил забудови. Генплан давно застарів, відтак виникають непорозуміння і в будівництві житла, і транспортних розв’язок, і соціальних об’єктів. Генплан Рівного, прийнятий у 2003 році та скоригований 2008-му, фактично втратив свою стратегічну здатність для прийняття містобудівних рішень. Його розрахункові показники та графічні матеріали не відповідають об’єктивно існуючому стану, сучасному законодавству та державним нормам. До всього, він містить багато помилок. Тому місто розвивається не відповідно до Генплану, а хаотично. Й цілком очевидним фактом є те, що Рівному потрібен новий Генеральний план, зорієнтований на вирішення сучасних проблем та незручностей. Щоб будувати по закону, потрібне детальне планування територій, і якщо є охоронна зона – усі дотримуватимуться вимог до поверховості, навантаження тощо.

– Олексію Віталійовичу, як Ви оцінюєте роботу нинішньої команди РОДА і що буде з спорткомплексом на вулиці Макарова?

– Почну з кінця, спорткомплекс будується і будується швидко. Думаю, що у 2021 році цей об?єкт буде здано. Дуже добре, що нинішня команда в облдержадміністрації продовжує велику кількість актуальних для людей ініціатив, які започатковані нашою командою. Що ж стосується оцінки діяльності голови РОДА та його команди, то мені її давати некоректно. Скажу лише, що працювати їм важко і не в останню чергу через більш ніж «дивну» поведінку нашої центральної влади. Кількість скандалів там просто зашкалює, один лише Оман, який виявився повною оманою чого вартий, а оцінка прем?єр-міністром рівня знань по економіці президента?…

– Ну і на останок. Ваша точка зору стосовно появи в нашому аеропорту китайських інвесторів. Вони нам потрібні?

– Інвестори нам потрібні. Питання які і навіщо. Наскільки мені відомо китайська фірма про яку йдеться, взагалі-то будівельна і сама ніяких польотів не організовує. Так, вони можуть побудувати щось в нашому аеропорту. А що далі? Хто за це заплатить? А саме головне – чи запрацює після всього цього на повну потужність аеропорт? Відповідей на ці питання в мене немає. Хочу сказати, що всі роки, коли я керував Рівненською обласною державною адміністрацією ми робили все можливе, щоб зберегти наш міжнародний аеропорт. На жаль, через війну не вдалося завести в аеропорт великого інвестора з Прибалтики, який якраз і спеціалізується з авіаперевезеннь. Однак, на мою думку, пошук реального інвестора потрібно продовжувати попри всі труднощі та негативний зовнішній фон.

06.02.2020Записав Володимир Конєв



Рівне-Ракурс №10 від 06.02.2020p. 
На головну сторінку