№1149 від 20.12.2023p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
У Рівному відкрився новий супермаркет "Сільпо". чим особливий та чому він не схожий на інші магазини мережі? Адреса, концепції та новітні дизайнерські рішення керівництва "Сільпо".
З 14 жовтня 2022 року у Рівному почав працювати новий магазин «Сільпо», який суттєво відрізняється від стандартної мережі цих супермаркетів. У місті – це четвертий магазин даної компанії. Відкрили маркет в ТРЦ «Хепі Мол», який знаходиться по вулиці Сергія Бачинського, 5.
Чи не всі новини Рівне повідомляли, що підготовка до відкриття почалась ще до масштабного вторгнення. Тому компанія змінила концепцію та вирішила створити щось незвичайне. Саме таких «Сільпо» у місті немає.
Як розповіла сама компанія, на створення нового магазину їх надихнула назва торгового центру, який позиціонує себе, як простір щасливих людей. Крім того, новий «Сільпо» повинен бути про любов, почуття та щастя.
Дизайн магазину відрізняється наявністю яскравих та мальовничих фарб. Посеред торгового залу створена спеціальна композиція з надувних кульок. Де можна прочитати про мрії звичайних людей, приємні та теплі почуття. Всі стіни розписані незвичайними термінами на різних іноземних мовах, які говорять про приємні емоції. В овочевому відділі знаходяться інсталяції жінок та чоловіків, які знаходяться у вихорі своїх мрій та почуттів.
Над відділом випічки, його ще називають «Традиційної лавкою», висить композиція чотирьохлисткової конюшини. Його вважають головним талісманом удачі. Також інтегровані фігурки маленьких крафтярів. Це нагадування про пекарів, які працюють кожного дня, та дарують покупцям ароматну випічку.
Касові номерки виготовлені у вигляді котиків «Манекі Неко». У східній культурі їх вважають знаком везіння. Компанія додала до дизайну своє бачення. Котики схрестили пальчики та показують знак «ОК» та «Любов».
Для людей розташовані спеціальні атмосферні зони, де готується риба власного виробництва, прямо в торгівельному залі випікається піца, свіжа власна випічка та кондитерська. Вмілі працівники підготують найтоншу нарізку витриманого іспанського хамону.
Для зручності в «Сільпо» працюють дванадцять класичних кас обслуговування, на яких покупці можуть не тільки заплатити за покупки, а й зняти готівку з картки або поповнити мобільний телефон. Також є п’ять кас самообслуговування, для тих, хто ну дуже поспішає.
Тематична концепція використовується не тільки для оформлення торгових залів, залучені й самі працівники. В кожному відділи тематична цікава форма на робітнику, багато різноманітних аксесуарів для зручності роботи. Також завжди привітний та усміхнений персонал.
Дана торгова марка супермаркетів одна з небагатьох у нашій країні, яка створює унікальний тематичний дизайн для кожного магазину. На сьогодні у мережі вже 60 дизайнерських магазинів по всій Україні! Магазини делікатесів «Le Silpo» які теж мають свою індивідуальну концепцію. Кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазину. Є супермаркети в стилі всесвіту, Мавки, муркотиків, ямайський дизайн та багато іншого.
20.12.2023 |
Рівне-Ракурс №10 від 20.12.2023p. На головну сторінку |