![]() |
№963 від 08.05.2020p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
![]() Як CRM-система допомагає утримувати клієнтів через месенджериЯкщо ви отримуєте заявки клієнтів через соцмережі і месенджери, то знаєте, як складно оперативно реагувати на кожен запит. Але ж без відповіді повідомлення може коштувати вам прибутковою угоди. Щоб не упустити жодної заявки, вчасно нагадувати про себе клієнтам і швидше проводити їх по воронці продажів, підприємці впроваджують CRM-системи. Як це працює? Розберемо на прикладах. Як CRM допомагає утримувати клієнтівCRM-система - це програма для управління відносинами з клієнтами. Вона допомагає вести облік операцій і клієнтів, а також вибудовувати з ними довгострокові відносини. Відносини неможливі без зв'язку, тому CRM-системи інтегрують з усіма можливими каналами комунікації і через них спілкуються з покупцями:
Якщо ви читаєте цей текст, то напевно працюєте з клієнтами через ВКонтакте, Інстаграм або Viber, а значить, вам доводиться постійно перевіряти нові повідомлення, вручну набирати на телефоні відповіді і дублювати інформацію про замовлення в вашу систему обліку - будь то зошит або Excel-таблиця. Точно потрібно оглянути crm рейтинг і обрати вірний сервіс.
Коли CRM-система інтегрована з соцмережами і мессенджерами, цей процес стає простіше і забирає менше часу: Повідомлення клієнтів з будь-яких сервісів приходять в чат CRM-системи, і ви можете спілкуватися з усіма через одне вікно, не перемикаючись між програмами. Ви набираєте відповіді клієнтам з клавіатури комп'ютера, можете легко скопіювати потрібний текст і шаблони відповідей. Вам не потрібно заходити з телефону в різні сервіси та оновлювати чати - все нові повідомлення з'являться прямо в CRM. Ви миттєво отримаєте повідомлення, зможете швидко обробити заявку, і клієнт не встигне піти до конкурентів. Як тільки клієнт написав вам, ви можете прямо з чату CRM-системи в один клік додати його в базу контактів, відкрити по ньому угоду або запланувати завдання: наприклад, передзвонити через півгодини. Все листування та замовлення клієнта будуть зафіксовані в одному місці, і ви ніколи не втратите дані. Незважаючи на те, що спілкуватися з клієнтами можна через безліч каналів, для деяких завдань саме соцмережі і месенджери виявляються найбільш ефективні. Наприклад, компанія COMFY вирішила використовувати для повернення минулих клієнтів не тільки SMS, але і Viber. Повідомлення відправлялися тим, хто поклав товари в кошик і пішов з сайту, не сплативши покупки. В результаті розсилки відсоток переглядів повідомлень в Viber виявився на 30% вище, ніж SMS. Компанії вдалося повернути багатьох клієнтів і підняти продажі для «кинутою кошика» на 10%. Насправді месенджери незамінні практично на кожному етапі воронки продажів. Далі ми розповімо про 4 варіантах використання месенджерів в зв'язці з CRM-системою на прикладі програми SalesapCRM. Вона інтегрується з усіма популярними сервісами спілкування через платформу Chat2Desk - так, щоб ви могли миттєво обробляти запити клієнтів і не втрачати жодної заявки.
При захопленні заявокДослідження компанії LiveTex показало, що тільки 20% російських компаній відповідають в соцмережах протягом 60 секунд (стандартна швидкість відповіді, прийнята в контакт-центрах). Решта 80% пишуть протягом 5-6 годин, через день, або взагалі ігнорують клієнтів. Ситуація з мессенджерами трохи краще: відповідь приходить через 1-2 хвилини, і лише одиниці мовчать більше 20 хвилин. А клієнт не чекає так довго. Якщо він не отримає зворотний зв'язок відразу, то піде до конкурента, який швидше відповість. Зволікання відбувається в основному через те, що менеджери з-за багатозадачності не встигають вчасно перевіряти свіжі заявки в соцмережах. При інтеграції CRM-системи з мессенджерами повідомлення з різних акаунтів компанії приходять в програму, і менеджер не може залишити звернення без відповіді.
Чим це вигідно:менеджер не перевіряє кожен додаток окремо і відповідає клієнтові прямо з CRM-системи з комп'ютера, а клієнт отримує його повідомлення в тому ж каналі, в якому він написав спочатку; можна прямо з чату зберегти клієнта як контакт і відкрити по ньому заявку, угоду або завдання. Так в CRM-системі SalesapCRM виглядає чат з клієнтами, які пишуть в месенджерах. Зліва - меню каналів для зв'язку, далі список відкритих діалогів, а в правій частині екрана чат з конкретним клієнтом і коротка інформація про клієнта з кнопками активності: можна відразу відкрити угоду або поставити завдання (наприклад, зателефонувати через 2 дня).
При затримці платежуЩоб клієнти не тягнули з переказом грошей, їм потрібно нагадувати про оплату. Але коли у компанії 50, 100 і більше контрагентів з різними термінами оплати, встежити за кожним неможливо. Краще поставити автоматичний сценарій в CRM-системі. Наприклад, ви створюєте в CRM-системі поле «Дата платежу», куди потім будете вписувати дедлайн з оплати клієнта. Потім налаштовуєте систему таким чином, щоб за 1 день до настання зазначеної дати CRM автоматично ставила менеджеру завдання зв'язатися з клієнтом і нагадати про платіж. Менеджер тут же напише йому в месенджер прямо з системи. Таким чином компанія може підштовхувати «підвішеному» клієнтів до завершення угод, повертати покупців і утримувати продажу на стабільному рівні.
При бездіяльності клієнта в середині угодиБуває, менеджер відправляє клієнту на e-mail комерційну пропозицію або договір, а той довго не відповідає. Причин може бути багато: він порівнює вас з іншими фірмами, забув відповісти або взагалі не перевірив пошту. У результаті операція зависає, і в потоці інших продажів можна легко про неї забути. А коли спохватишся, може бути вже пізно: клієнт передумав або купив в іншому місці. Щоб уникнути таких ситуацій і вчасно отримувати зворотний зв'язок від клієнтів, можна налаштувати автоматичний сценарій в CRM-системі. Наприклад, коли угода переходить на етап «Комерційна пропозиція», система автоматично создаетзадачу менеджеру «Зв'язатися з клієнтом і дізнатися рішення» з дедлайном в 2 дня. В результаті CRM відстежить момент, коли угода перейде на цей етап (тобто коли співробітник відправить клієнту КП), і через 2 дня нагадає зв'язатися з клієнтом для обговорення пропозиції. Так в CRM-системі SalesapCRM виглядає дошка завдань. Менеджер отримає повідомлення і відразу напише клієнту, наприклад, в Viber. На відміну від e-mail, коли потрібно зайти в ящик і впорядкувати спам від листів реальних людей, в месенджерах все набагато простіше. По-перше, смартфон завжди під рукою, і повідомлення прочитуються майже миттєво. По-друге, люди набагато лояльніше і доверительнее відносяться до мессенджерам (в порівнянні з поштою), так як там проходять їхні особисті комунікації.
При поверненні клієнта на повторну операціюПрипустимо, ви вже закрили з клієнтом одну угоду, і він залишився задоволений. Можливо, він до вас повернеться, коли у нього з'явиться необхідність. Але скільки чекати цього моменту? Є спосіб спровокувати його на повторну покупку - запропонувати йому потрібний продукт в потрібний час. Наприклад, при первинному огляді в стоматологічній клініці лікар знайшов хворий зуб і зубний камінь. Він запропонував клієнтові пролікувати зуб прямо зараз, а зубний камінь видалити через місяць, коли все заживе. Лікар ставить в CRM-системі нагадування: зв'язатися з клієнтом і запросити на чистку через місяць. У призначений день лікаря прийде повідомлення, і він відразу напише клієнту, наприклад, в WhatsApp.
Коментарі (0):
|
© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |