Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №315 від 25.10.2007p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#28 жовтня - День працівників автомобільного транспорту і дорожнього господарства

Микола Котоуч: “Пасажири хочуть їздити часто, зручно та вчасно”

Микола Котоуч: “Пасажири хочуть їздити часто, зручно та вчасно”

Сьогодні, попри всі економічні й політичні труднощі перехідного періоду, в Україні динамічно розвивається автотранспортна галузь, без якої неможлива життєдіяльність держави: адже майже половина всіх пасажирських і вантажних перевезень здійснюється автомобільним транспортом. Напередодні професійного свята - Дня працівників автомобільного транспорту і дорожнього господарства - начальник Державного підприємства “Рівнеавтотранссервіс” Микола КОТОУЧ розповів кореспонденту “Рівне-Ракурсу” про здобутки, проблеми і перспективи автотранспортників Рівненщини.

- Що, на Ваш погляд, вдалося досягти в авторанспортній галузі області?

- Це, в першу чергу, максимально забезпечити потреби населення в перевезеннях. Сьогодні в регіоні практично майже немає жодного населеного пункту, не охопленого пасажирським автообслуговуванням. Можна було б навести і такий приклад: жодна з областей, що межує з Рівненською (Житомирська, Тернопільська, Хмельницька, Волинська, Львівська), не може похвалитися такою кількістю автотранспортних засобів, яка експлуатується у нашій області. Маємо помітні досягнення та напрацювання. Викликає радість і те, що обсяги перевезень не падають, а, навпаки, збільшуються, бо постійно зростає потреба в них. Однак, мушу чесно визнати: нам є над чим працювати в плані максимального забезпечення регулярності, якості та стабільності перевезень, зокрема на теренах Великоомелянської, Корнинської, Новодвірської сільрад Рівненського району та інших населених пунктів області.

- А яка доля колишніх державних автотранспортних підприємств у районах?

- Мабуть, кожен керівник на своєму рівні розуміє, що робота лінійного автотранспорту по перевезенню людей - багаторічна кропітка профілактична робота: це і збереження транспортних засобів, і ремонтна база; це і фахівці відповідних ремонтних та контрольних спеціальностей: токарі, слюсарі, газозварювальники, працівники з безпеки дорожнього руху. Давайте згадаємо, як колись, за Союзу, автобус, перш ніж вийти з автопарку на лінію, проходив контроль, здійснюваний ремонтною, експлуатаційною, диспетчерською та контрольною службами. До цього процесу долучалися ще механіки і медпрацівники. Тобто, крім медичного огляду водія, перевірявся також технічний стан автобуса.

Сьогодні, на жаль, не завжди вдається вирішувати на належному рівні питання збереження, експлуатації, технічного обслуговування і ремонту автотранспорту. Водночас маємо обнадійливі приклади. Деякі приватні автоперевізники в Рівному і Здолбунівському районі вже створили власні потужні матеріальні бази, що навіть можуть конкурувати зі спеціалізованими автопідприємствами, в тому числі і в Рівному, і в Корці. Такі приватні підприємства взялися безперебійно обслуговувати не 1-2 маршрути, а 10-15, і мають для цього, відповідно, необхідну кількість рухомого складу.

- Чи принесла очікувану віддачу реалізація програми “Шкільний автобус”?

- Це питання вирішувалося б легко, якби кожній школі дали автобуса, але знову виникне проблема зберігання транспортних засобів, їх технічного обслуговування тощо. Тому було так розроблено або змінено вже існуючі маршрути, щоб підлаштуватися до графіку роботи шкіл та до їх розміщення. Якщо раніше дітки ходили в школу за сім-вісім кілометрів, то зараз такого вже немає: частина шкіл (правда, невелика) забезпечена автобусами.

- Останнім часом по всій Україні зросла кількість людських жертв внаслідок ДТП. Як можна запобігти трагедіям на дорогах?

- Це дуже важливе питання, адже життя людей - найбільша цінність. Безпосередній контроль за дотриманням безпеки руху на дорогах здійснює Головавтотрансінспекція, створена як регіональна ланка у складі Міністерства транспорту України. Вона реалізує комплекс профілактичних і контрольних заходів, карає порушників Правил безпеки дорожнього руху.

- Що Вам хочеться побажати автотранспортникам і дорожникам з нагоди їх професійного свята, яке традиційно відзначається в останню неділю жовтня?

- Користуючись нагодою, щиро вітаю всіх автоперевізників, водіїв і дорожників із Днем працівників автомобільного транспорту і дорожнього господарства. Бажаю Вам наснаги, витримки і мудрості, достатку в сім’ях, затишку і тепла у Ваших оселях, щоб робота приносила радість і Вам, і людям, на благо яких Ви працюєте. Хай щастить Вам, друзі!

У дзеркалі статистики

Рівненська область однією з перших в Україні вирішила проблему забезпечення маршрутної пасажирської мережі. Сьогодні вона становить 97,9 відсотка – це один із найвищих показників в Україні. На маршрутах в області щоденно працює 1100 транспортних одиниць, а кількість транспортних засобів у перевізників на маршрутах складає близько 600 одиниць. Транспортним сполученням охоплено 982 із 1003 населених пунктів, що становить 97,9 відсотка. Пасажирооборот за дев’ять місяців 2007 року склав 1280,5 мільйона пасажиро/кілометрів (темпи зростання - 13,9 відсотка); в тому числі перевезено 71,2 мільйона пасажирів.

25.10.2007Спілкувався Олександр ОЛЬХОВИК



Рівне-Ракурс №10 від 25.10.2007p. 
На головну сторінку