- З метою встановлення єдиного порядку розрахунків ВАТ “Укртелеком” на території України впроваджує виставлення в рахунках авансової абонплати. Авансова абонплата за телефон та радіоточку застосовувалася для абонентів Рівненської області, окрім абонентів Рівного та Рівненського району, - розповідає Людмила Шкурська. - Маємо розуміти, що споживачі часто “забувають” сплатити за телефон у встановлений термін, тобто до 20 числа кожного місяця, проте послуги вони продовжують отримувати в повному обсязі.
Змінні телекомунікаційні послуги, тобто послуги місцевого, міжміського та міжнародного телефонного зв’язку, доступ до мережі Інтернет та інші послуги надаються й надалі надаватимуться в кредит. А абонентна плата - це фіксований платіж за доступ на постійній основі до телекомунікаційної мережі оператора, незалежно від факту отриманих послуг.
Для завчасного інформування споживачів щодо зміни порядку розрахунків, Рівненська філія розміщала інформацію у місцевих ЗМІ та на веб-сайті. Крім того, структурні підрозділи розмістили об’яви у місцях прийому громадян, групах розрахунків, на видному місці у відділеннях “Телекомсервіс”.
Якщо абонент проведе оплату згідно з рахунком у визначений договором термін, за винятком авансової оплати, надання послуг буде продовжуватися.
Здайте ідентифікаційні коди
Не перший день працівники “Укртелекому” просять своїх абонентів принести у відділення “Телекомсервіс” копії ідентифікаційного коду. Повірте, це робиться лише в інтересах громадян. Справа в тім, що у випадку несправності телекомунікаційної мережі більше 5 діб, Рівненська філія зобов’язана виплатити абоненту компенсацію за незручності - 25 відсотків від добової абонплати. У кінці кожного місяця до податкової інспекції подається перелік осіб, які отримали виплати, оскільки ця сума підлягає оподаткуванню. Для того, щоб абоненти не стояли у чергах у податковій, працівники Рівненської філії ВАТ “Укртелеком” вирішили власними силами перераховувати відсотки. Для цього потрібно лише здати до відділення ідентифікаційні коди.