Премія за якість алкогольної продукції заснована в 2002 році Російською Національною алкогольною асоціацією. Головною місією її засновники називають популяризацію якісних напоїв, що поставляються на російський ринок як вітчизняними, так і закордонними виробниками. У 2005 році статус премії був підвищений до “золотого”. Золота національна премія - найпрестижніший галузевий конкурс Росії. Цього року Форум позиціонувався як Салон Елітних Напоїв. Активна участь в ньому західних виробників якісної алкогольної продукції дозволила всім присутнім ознайомитися з новими тенденціями на світовому ринку напоїв.
За результатами 2007 року на премію номінувалася рекордна кількість торговельних марок - більше 80. Десять кращих брендів стали номінантами Золотої Національної Премії за успішну роботу на алкогольному ринку. “Хортиця” стала лауреатом Премії за якість алкогольної продукції. Крім того, “Хортиця”, що є еталонним брендом у своїй категорії, була відзначена символом Премії - Золотою Статуеткою.
“Хортиця - одне з підприємств, що відкрите до співробітництва й завжди бере участь у закритих дегустаціях і конкурсах. Сьогоднішня перемога - це чергове голосне визнання “Хортиці” на ринку Росії” - коментує Генеральний директор ДУП “Московська якість” Сергій Слудняков.
За якість “Хортиці” проголосували не тільки члени конкурсної комісії Золотої національної премії, але й російські споживачі. За даними агентства AC Nielsen, зростання продажів ТМ “Хортиця” у Росії за 2007 рік склало 200 відсотків.
Справжньою сенсацією для українських споживачів стала поява нового продукту ТМ “Хортиця”, створеного спеціально для експорту за преміум рецептурою з використанням платинової фільтрації. Оцінити м’якість, смак і незмінну абсолютну якість “Хортиці- Преміум” можна вже у квітні.