За словами пана Овчиннікова, кожен водій, який хоче займатися легальними перевезеннями, повинен пройти передліцензійну перевірку, тобто надати для огляду свій транспортний засіб, на якому повинні бути основні розпізнавальні знаки таксі та робочий таксометр. Тільки після цього водій має право отримати ліцензію на перевезення. За відсутність ліцензійної картки передбачений штраф у розмірі 30-ти неоподаткованих мінімумів. На особливо злісних правопорушників, у яких не буде в наявності усіх необхідних документів, накладатиметься штраф у розмірі 1700 гривень.
Як зазначив Олег Поліщук, встановлення лічильників є необхідним ще й у зв’язку з проведенням в Україні ЄВРО-2012. Згідно з вимогами Єврокомісії щодо транспорту з пасажирських перевезень, кожен автомобіль повинен бути обладнаний фіскальним касовим апаратом. Проблема полягає в тому, що ціни на такі апарати досить високі, а водії, в гонитві за дешевшим товаром, купують неякісні лічильники, які згодом доводиться замінювати. На сьогодні не вказано єдиної марки лічильників, яка б відповідала усім вимогам та стандартам. Вказано лише те, що в таксі необхідно встановлювати будь-який сертифікований в Україні реєстратор розрахункових операцій – такий в нашій країні лише один.
Вже багато областей України перейшли на запропоновану систему, яка дає свої позитивні результати. Адже водій надає пасажиру чек, за допомогою якого кожен клієнт може захистити свої права або оскаржити суму проїзду. “Чек - це, в першу чергу, безпека пасажира”, - зауважив Олег Поліщук.
Кожному водію, який звернеться до профспілки, остання сприятиме покупці лічильника, тобто на безвідсотковій основі допоможе полегшити витрати.
Що ж до цін на проїзд, які встановляться в нашому місті після запланованих нововведень, то вони не будуть однаковими для всіх служб. Конкретну плату кожна окрема служба радіотаксі встановлює сама і тому єдиної фіксованої ціни на проїзд немає.