Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №383 від 12.02.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Важливо

“Халява” закінчилася.

“Халява” закінчилася.

До нас завітали колектори

Вже не вперше звертається до споживачів керівник Рівненського міського комунального підприємства “Теплотранссервіс” Петро СЕРГІЙЧУК з проханням сплатити борги за комунальні послуги. Петро Миколайович наголошує: “Якщо боржники не розрахуються за спожите тепло, ми не матимемо за що купувати газ. В перспективі - рівняни будуть грітися біля холодних батарей”.

За січень 2009 року проплачено лише 43 відсотки, а загальний борг міста складає 55 мільйонів гривень. Та не лише у боргах заковика - зовсім нові вимоги поставили газопостачальники перед підприємством: якщо раніше газ отримували авансом, то тепер за нього вимагають передоплату.

Оскільки позови до суду та вмовляння заплатити не давали результатів, керівництво підприємства вирішило вдатися до радикальніших методів. Відтак тепловики заключили угоду із київською колекторською компанією “Корсар”, яка займається “вибиванням” боргів. І вже у найближчі строки фірма обіцяє повернути до 80 відсотків заборгованих грошей. Про методи збирання “данини” колектори не діляться, але заспокоюють: “Будемо діяти відповідно до закону. Ніхто руки й ноги ламати не буде”.

Фінансовий директор колекторської фірми “Корсар” Віталій ЯКИМЕНКО роз’яснив процедуру проведення роботи із затятими неплатниками: “До кожного “клієнта” ми маємо персональний підхід: аналізуємо ситуацію, в якій він опинився, і з’ясовуємо причини несплати. Ми намагаємося не лише “вибити ” гроші, а й зробити так, щоб клієнт надалі все сплачував вчасно”. Основною метою “Корсара” є зміна менталітету боржників. Люди не хочуть розуміти просту істину, що ніщо нізвідки не береться, немає нічого безкоштовного, за все треба платити. На перше місце громадяни ставлять фізичні потреби, а не потреби-обов’язки. Колектори прагнуть змінити цю теорему: поставити на перше місце оплату за надані населенню послуги.

Осередком, який опрацьовуватиме фірма, стануть громадяни, що заборгували “Теплотранссервісу” від тисячі гривень і більше. З отриманих коштів колектори матимуть і свою частку, яка складатиме від 10 до 20 відсотків. Петро Сергійчук наголошує: “Краще заручитися допомогою колекторів, послуги яких коштують до 20 відсотків, аніж брати кредит під 24-27 відсотків”.

12.02.2009Алла БІДЮК



Рівне-Ракурс №10 від 12.02.2009p. 
На головну сторінку