Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №384 від 19.02.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Проблема

Тариф балачками не зміниш

Тариф балачками не зміниш

“Круглий стіл” на тему “Чи можливе зниження тарифів на проїзд у рівненських маршрутках”, розпочався із ревних дискусій і обговорень того, яким же насправді має бути проїзд у міських маршрутках.

Основним аргументом, від якого відштовхується ініціатор громадської компанії по встановленню справедливих тарифів на проїзд у міських маршрутках Рівного Святослав КЛІЧУК - є зменшення ціни на пальне. “Ми вивчили структуру нинішнього тарифу - він не відповідає дійсному. Навіть при ціні на дизельне паливо - 6,40 грн., проїзд має коштувати 1,25 грн”.

Втім, голова правління громадської організації “Спілка водіїв” Сергій ОВЧИННІКОВ наголошував на тому, що зараз і є той мінімальний обґрунтований тариф на проїзд, а його зниження приведе до припинення роботи самих перевізників. “До уваги потрібно також брати можливість оновлення рухомого складу авто, але про це не може бути й мови, адже перевізники не мають за що це зробити”, - зазначив пан Сергій. Також Рівне залишається єдиним містом в Україні, яке не отримує жодної копійки на перевезення пасажирів пільгових категорій, хоча це передбачено в законодавстві. Таким чином, рівненські водії возять наших пенсіонерів за свій рахунок.

Перевізники також пояснювали, що в обґрунтуванні не враховано підняття цін на заміну мастил, гуми та запчастин. Оформлення кредиту теж ніхто не бере до уваги - мовляв, кого хвилює чуже горе. “Нас ніхто не питає, що нам потрібно, а лише хочуть забрати ті 25 копійок, які ми використовуємо на поліпшення проїзду наших рівнян. Водії навіть економлять на мийці авто, яка зараз коштує нечувано дорого - 40 гривень, а роблять це самотужки”, - бідкається приватний перевізник Марія ДАВИДЮК. Перевізники не приховують свого обурення щодо намагання здирництва у них 25-и копійок.

Примирити дві сторони вирішив депутат обласної ради від БЮТ Олег ХО-МИЧ. Він запевняє, що рішення потрібно прийняти негайно і знайти ту ціну, яка має бути дійсно економічно обґрунтованою. “Перспективою стане розподіл маршрутів на аукціоні, як рентабельних, так і нерентабельних, таким чином, що в нерентабельних маршрутках плата буде більша, а в рентабельних вона може знизитись”, - пояснив пан Олег.

19.02.2009Алла БІДЮК



Рівне-Ракурс №10 від 19.02.2009p. 
На головну сторінку