Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №405 від 16.07.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#“Гаряча” лінія

Почули. Відреагували. Відповіли

Почули. Відреагували. Відповіли

Чергова “гаряча” лінія міського голови Рівного Володимира Хомка розпочалася з привітань та подяк на адресу останнього. Спершу з рішенням Конституційного суду, який подовжив головування мера міста до 4-х років, привітала Наталя Карасьова, підприємець з ринку Ювілейний. Крім того, жінка подякувала за налагоджену роботу комунальних служб та чистоту, яку підтримують у місті. А ще - побажала здоров’я та витримки. Зоя Максимівна, мешканка аварійного будинку на вул.Соборна,1А, подякувала міському голові за те, що він виконує свої обіцянки. Насамперед просимо вибачення за те, що відповіді на запитання додзвонювачів публікуємо з запізненням. Справа у тім, що Володимир Хомко вважає, що спершу на звернення потрібно відреагувати, а вже потім звітуватися про його виконання.

Запитання. Коли пан Хомко буде вживати заходи для того, щоб на будинках не розклеювали різноманітну рекламу та оголошення? Все місто обліплене… Адже “вичислити”, хто робить цю шкоду - легко: на всіх оголошеннях та рекламі вказані контактні телефони.

Онопрійчук Володимир, вул.Черняка,18;

Пашко Олександр, вул.О.Дундича,22.

Відповідь. Вирахувати легко, але важко чинити будь-які дії. Адже я також живу за українськими законами, подекуди надто м’якими. Очевидно, що єдиним ефективним способом на даний час є знищення цієї реклами відразу після розклейки. Але пропоную вам подивитися на цю ситуацію з іншого боку. Розклеювати рекламу в місто приїхали не іноземці: німці, шведи чи японці. Це ми самі захаращуємо місто рекламою, залишаємо по собі купи сміття, паплюжимо під’їзди. Єдиний вихід для нас у цій ситуації - піднімати загальний культурний рівень населення. Люди мають самі зрозуміти, що для розміщення оголошень в Рівному встановлені спеціальні інформаційні стенди.

Запитання. Третій тиждень у під’їздах нашого будинку безперервно горить світло.

Мешканець будинку по вул.Шухевича,18.

Відповідь. Через сильний буревій та грози вийшов із ладу пункт управління ліфтами, на якому був встановлений прилад автоматичного ввімкнення та вимкнення освітлення під’їздів. Зараз пульт відремонтували, і освітлення в під’їздах почали вимикати. Крім того, з диспетчерами провели спеціальні тренінги щодо правил поведінки під час стихійних лих.

Запитання. Чому біля нашого будинку немає смітника? Мешканці все звалюють або на купу, або в місцях, які не призначені для виносу сміття. Зробіть хоча б загорожу.

Мешканці вул.Київська,11.

Відповідь. Оскільки житловий будинок №11 на вулиці Київській облаштований сміттєпроводом, встановлення контейнерів для збору сміття не передбачено. Але за бажанням мешканців будинку це можна зробити.

Запитання. Спершу хочемо подякувати: після проведення першої “гарячої” лінії з міським головою наше питання вирішили - відремонтували зовнішні стики будинку. От тільки з’явилася ще одна проблема. У кухні та туалеті протікає стеля, а сусіди зверху заперечують, що вода йде від них. Така проблема не лише в нашій квартирі, а майже по всьому будинку.

Віктор Походзей, учасник ВВв, вул.Дундича,22, кв.43.

Відповідь. На даний час ЖКП “Паркове” проводить ремонтні роботи каналізаційної системи. Прошу вас зателефонувати мені після завершення робіт.

Запитання. Просимо ліквідувати стоянку біля нашого будинку, тому що неможливо вийти на вулицю, багато чадних газів, немає чим дихати, зупиняється дуже багато автомобілів у невстановленому місці, ігноруючи знак.

Від імені всіх мешканців будинку, пані Галина, вул. Пересопницька,138, кв.140.

Відповідь. Це, безперечно, проблема, тому міська влада доручила СМЕД ДАІ встановити забороняючий знак “Зупинка заборонена” за вказаною адресою.

Запитання. Проживаю в будинку 30 років. Жодного разу не робився ремонт сходинкових клітин, не облаштований дитячий майданчик у подвір’ї. Прошу сказати, що саме входить в оплату за квартиру, тому що ціна постійно збільшується, а за що ми платимо - не зрозуміло. У ЖЕК “Центральний” зверталися - ніякого руху, а тим часом з будинку обвалюється плитка, вітер зруйнував частково дах. Ще, чого доброго, на голови людям почне падати.

Сікерчук Людмила Степанівна, вул.Соборна, 404 В (за дорученням усіх мешканців будинку).

Відповідь. У 2 та 4 під’їздах зазначеного будинку в цьому році провели ремонт сходових кліток. Облаштування дитячого майданчика та ремонт 1-го і 3-го під’їздів цього будинку будуть включені до проекту плану капітального ремонту на 2010 рік. Що стосується даху та фасаду, то їх ремонт проведуть у ІІІ-му кварталі поточного року.

Крім того, міське управління ЖКГ направило Людмилі Сікарчук таблицю диференційованих тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій.

Запитання. Між кафе “Гавана” та будинками № 9 і 7, що на проспекті Миру - розбита дорога. При в’їзді у двір - величезні ями, спричинені вантажними автомобілями під час будівництва. Зверталися, кажуть - збирайте підписи. Невже не можна вирішити оперативно таку проблему, як розбита дорога в центрі міста?

Лисенко Олександр Андрійович, проспект Миру,9

Відповідь. Одразу після отриманого звернення “Рівненське ШЕУ автомобільних доріг зробили ремонт зазначеної ділянки дороги.

Запитання. Чиєю ідеєю було створити ще один базар у центрі міста, на алеї Чайки? Може, його перенести під стіни міськвиконкому, і тоді вже все місто стало б суцільним базаром. Чому б на алеї Чайки не зробити лише ярмарок мистецьких витворів місцевих майстрів, а не городини та простирадл?

Ольга Мартинюк, вул. С.Крушельницької,59.

Відповідь. Основною метою проведення виставки-ярмарку місцевих товаровиробників, яка відбулася на майдані Незалежності з 20 по 26 червня 2009 року, було ознайомлення територіальної громади та гостей міста з продукцією, яка виготовляється представниками малого та середнього бізнесу міста Рівне. З однієї сторони, виставка-ярмарок дає можливість місцевим товаровиробникам безкоштовно прорекламувати виготовлену ними продукцію в умовах фінансово-економічної кризи. З іншого - забезпечити споживачів товарами місцевого виробника за цінами, нижчими від ринкової вартості продукції.

Проведений захід зацікавив мешканців, про що свідчили чималі черги поблизу торгових місць. Крім того, для ознайомлення та вивчення думки мешканців з цього приводу було проведено соціологічне опитування, виконавцем якого стала Рівненська бізнес-довідка “1563”. Так, за даними опитування, 67,5 відсотка мешканців підтримали ініціативу міської влади щодо проведення такого заходу, 16,7 відсотка - не підтримали. 15,8 відсотка респондентів було байдуже, або ж вони не визначилися у своїх переконаннях.

Запитання. Коли облаштують дитячий майданчик?

Мешканці вул.Струтинської,5.

Відповідь. Дитячий майданчик облаштований.

Запитання. Будинок знаходиться у критичному стані, перетворився на сміттєву яму.

Шутяк Зоя Григорівна, вул.Ст.Бандери,62А.

Відповіді. На жаль, зробити капітальний ремонт протягом цього року неможливо. Проте, запевняємо Вас, що роботи будуть включені під час формування плану капітального ремонту житлового фонду на 2010 рік.

Запитання. Квартплату нараховують, а послуги не надаються. Коли це припиниться? Хочеться якісних послуг.

Євгенія Петрівна Марчук. Шухевича,8.

Відповідь. Перерахунок квартплати за неякісні або частково не надані послуги ЖКП проводяться відповідно до розпорядження міського голови №720-р від 02.06.09 року “Про встановлення проведення перерахунків тарифів квартирної плати у разі повного або часткового ненадання послуг мешканцям житлового фонду” (копію розпорядження можна отримати в плановому відділі, каб.306 міського управління ЖКГ. Тел. для довідок - 633-767).

Запитання. Ми, мешканці, зібрали гроші на проведення внутрішнього ремонту під’їзду, звернулися в ЖКП “Промислове”, але нам відмовили. Сказали, що черга для ремонту ще не прийшла.

Ящук Дмитро, Гагаріна,47/38.

Відповідь. Ремонт під’їзду №2 зазначеного житлового будинку ЖКП “Промислове” виконає у ІІІ-му кварталі 2009 року.

Запитання. Коли у Рівному створять муніципальну картинну галерею?

Руслан Хвесь.

Відповідь. Позитивної відповіді дати не можу. У зв’язку з сьогоднішньою кризою рік виявився надзвичайно складним для міста. Нам ледь вистачає для виплати зарплати вчителям, медикам тощо. При всьому розумінні цієї проблеми, зараз створити муніципальну галерею просто нереально.

Запитання. Чи є в планах на майбутнє перекрити цю вулицю для вантажного транспорту, оскільки життя мешканців, вікна яких виходять на вулицю, неможливе.

Мешканці вул.Шухевича.

Відповідь. На жаль, іншої дороги немає, а транспорт має рухатися. Сьогодні працює група по впорядкуванню транспорту і пасажирських потоків міста. За результатами їх рекомендацій і буде влаштований цей рух. Можливо, фахівці “водного університету” і запропонують якийсь варіант.

Запитання. Коли зможуть обрізати тополю навпроти будинку №13, що на вул.Відінській?

Гунько Ганна.

Відповідь. Формовочна обрізка дерев за зазначеною адресою буде проводитися цієї осені.

Запитання. Біля під’їздів стоять великі сміттєві баки, і коли заходиш до під’їзду, перш ніж відчинити двері, спілкуєшся з контейнером. Весь сморід стоїть у під’їзді.

Павло, мешканець вул.Костромська,1/332.

Відповідь. Сміттєзбірні контейнери продезинфіковані та приведені до нормального санітарного стану. Для закриття сміттєкамер потрібна згода усіх мешканців під’їзду.

16.07.2009Підготувала Любов РОМАНЮК



Рівне-Ракурс №10 від 16.07.2009p. 
На головну сторінку