Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №227 від 16.02.2006p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Права споживача

Телевізор спочатку слід занести в ремонт,

а лише потім пред'являти претензії виробнику

Нещодавно затвердили нову редакцію Закону із захисту прав споживачів про придбання матеріального товару. У ньому є пункти, які дещо урізають можливості споживачів.

Наприклад, якщо людина купила телевізор, але він з якихось причин вийшов із ладу впродовж гарантійного терміну, то тепер реалізатор не буде поспішати замінити його на новий чи повертати гроші, як було колись.

- Спочатку споживач повинен його занести в сервісний центр для гарантійного ремонту (товари вагою понад 5 кілограмів забираються засобами сервісного центру). Якщо при усуненні недоліків у товарі повторюються ті ж дефекти, або ремонт триває більше 14 днів, споживач має право на його заміну або повернення коштів за неякісний товар. Якість товару тестує експертиза, яку зобов’язаний проводити продавець чи виробник, - говорить головний спеціаліст управління захисту прав споживачів Ірина Мельник. - Закон, який вже вступив у дію, поширюється на всі матеріальні товари, які мають гарантійний талон.

До речі, сьогодні жителі області найчастіше звертаються в управління захисту прав споживачів із заявами з приводу неякісного взуття та мобільних телефонів, які не витримують гарантійних строків експлуатації.

16.02.2006Ольга ДОЛЯ



Рівне-Ракурс №10 від 16.02.2006p. 
На головну сторінку