Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №897 від 24.01.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Червень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Липень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Новини Рівне

#Ракурс подій

Д+Д

Д+Д

Ще класик писав про дві біди, які є в нас: про дурнів та дороги

З першою бідою все просто - відсоток дурнів в усі віки і в усіх народів приблизно однаковий. Але дороги...

Їх стан був завжди поганий. Які б режими не правили, дороги в нас чомусь завжди були гірші ніж у західних сусідів. Напевно, це якась карма. Однак, без якісних шляхопроводів мати нормальну економіку неможливо, і вже на початку дев’яностих років минулого сторіччя в молодій незалежній України практично усі керівники усіх рівнів говорили - «треба будувати дороги». Дійсно, за часів СРСР більше уваги приділялось залізничному, водному та авіаційному транспорту. Автомобільні ж дороги були десь на останньому місці. Логіка такої політики все ж була. Собівартість доставки вантажів та пасажирів залізницею чи водним транспортом суттєво нижча за автомобільні перевезення. В свою чергу доставка людей та вантажів літаками хоч і дорожча за всі інші види транспорту, але дозволяє в рази менше витрачати час, що особливо важливо при перевезеннях на далекі відстані.

Таким чином, логіку тодішніх керманичів можна зрозуміти. Однак, після 1991 року авіаційні, залізничні, та водні перевезення в Україні почали занепадати, а обсяги автомобільних перевезень навпаки зростали, зростають і будуть зростати. Чому? Наша економіка втратила більшу частину великих підприємств, яким потрібно ввозити і вивозити значні обсяги сировини та готової продукції. Натомість дрібний і середній бізнес «прив?язаний» до автомобільного транспорту, тому що це зручно, але машинам потрібні дороги і дороги якісні. На жаль, в нас майже за тридцять років кардинально не змінилась дорожня сітка. Це стосується, як всієї держави, так і Рівненщини. Можна сказати більше - частина доріг, які були в нормальному стані на початок дев’яностих років, сьогодні дорогами назвати можна лише умовно. Програма будівництва швидкісних автобанів європейського рівня залишається «на папері». Одним з небагатьох реальних результатів діяльності нашої влади є доволі непогано відремонтовані дороги в рамках підготовки до Євро - 2012. Вони, принаймні ті, що проходять по території Рівненської області, знаходяться в нормальному, або майже нормальному стані. На жаль, інші шляхопроводи більше нагадують поле битви, на якому кожної весни рясно «квітнуть» ями, які потім усе літо та осінь закривають латками, щоб на наступну весну знову їх латати. Звісно, щось будується і щось капітально ремонтується, але це явно недостатньо для того, аби наші дороги були повноцінними шляхами сполучення, а не жахом для водіїв.

Фактично, особливого вибору у будь-якої влади в Україні немає. Дороги потрібні - це розуміють усі, без якісних доріг економіка не почне розвиватись, але на них потрібно виділяти гроші. При цьому дуже і дуже багато. Фінансування нинішнього рівня ледве вистачає на підтримання дорожнього господарства на рівні минулих років. При цьому роль автотранспорту постійно зростає в економіці. Таким чином потрібно десь шукати десятки мільярдів доларів, щоб один раз взяти і вирішити дорожню проблему. Питання - де їх взяти?

24.01.2019Володимир Конєв


Переглядів: 94

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 971 від 02.07.2020p.
¤ 
Зіткнення двох мотоциклів: один із водіїв у реанімації

Зіткнення двох мотоциклів: один із водіїв у реанімації

Автопригода сталася 26 червня близько четвертої ранку поблизу села Повча Дубенського району....

¤ 
Завідувачку кафедри затримали на хабарі

Завідувачку кафедри затримали на хабарі

Реалізацію провели 30 червня працівники слідчого управління спільно із оперативниками управління стратегічних розслідувань за процесуального керівництва прокуратури Рівненської області....

¤ 
129 замість 490: Навіщо скорочувати кількість районів в областях?

129 замість 490: Навіщо скорочувати кількість районів в областях?

Цього року Україна підходить до наступного етапу децентралізації – утворення нових меж районів замість тих, що існують зараз. 12 червня уряд підтримав відповідний проєкт постанови Верховної Ради. Тепер остаточне рішення за парламентом. Відповідно до плану, кількість районів скоротиться майже у 4 рази – з 490 до 129. Як це вплине на мешканців та що буде зі старими районами, з’ясував Центр громадського моніторингу та контролю....

¤ 
1 липня розпочалося повернення коштів за пробне ЗНО

1 липня розпочалося повернення коштів за пробне ЗНО

З 1 липня 2020 року МОН спільно з ПриватБанком розпочинають повертати учасникам пробного ЗНО кошти, сплачені раніше за участь у тестуванні. Що потрібно знати, щоб швидко отримати кошти?...





Найпопулярніші статті:

• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (1213)
• Живи до ста! [965] (1178)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (1171)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (1168)
• Бюджет і ми… [965] (1165)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (1158)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (1144)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (1137)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (1133)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (978)
• Допомога під час карантину [967] (935)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (930)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (921)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (917)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (903)
• Гостра бюджетна пандемія… [964] (902)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (898)
• Пиріг з зеленою цибулею [964] (893)

ТОП-15 свіжого номера:

• Що буде з пальним? (141)
• 1 липня розпочалося повернення коштів за пробне ЗНО (141)
• 129 замість 490: Навіщо скорочувати кількість районів в областях? (131)
• Завідувачку кафедри затримали на хабарі (131)
• Зіткнення двох мотоциклів: один із водіїв у реанімації (128)
• Цибульна лушпайка врятує огірки від хвороб (125)
• Кабачково-сирні вафлі (124)
• 5 трюків з мікрохвильовою, про які ви не знали (121)
• Чому німіють руки і ноги (118)
• Що робити при серцевому нападі (116)
• Як вибрати форму для випічки (116)
• Як вирощувати та доглядати за лавандою (110)
• Названий четвертий постраждалий у ДТП з Михайлом Єфремовим (109)
• Що треба знати про вологі серветки (106)
• Як полегшити свербіж і набряки при укусах комах (104)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2020 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс