№930 від 16.09.2019p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
Який вибрати навантажувач: електричний, газовий або дизельний?Навантажувач - річ дорога, вибирають його грунтовно і на багато років. Критерії прості: вантажопідйомність, висота підйому і двигун. Про останній цей матеріал. Розбираємося, ніж один двигун відрізняється від іншого, і який краще вибирати. Навантажувач з дизельним двигуном навантажувач в Рівному - найочевидніший вибір?
ДизельнийУмови Працює без проблем в приміщенні і на вулиці, в мороз і спеку. Непридатний для невеликих закритих приміщень без хорошої вентиляції.
Плюси Вартість. Дизельні навантажувачі коштують дешевше газових і електричних з аналогічними характеристиками. В середньому на 20-30%. Працює в будь-яку погоду. Хороший навантажувач заводиться при -30 без проблем, якщо це потрібно. Газовий так не може. Більше міць. Більше вантажопідйомність і висота підйому - вище ефективність. Цілодобова робота. Потрібен тільки дизель в баку для постійної роботи. Електричний навантажувач, через 8 годинника потрібно відправляти на зарядку, у газового міняти балон. У ситуації, коли до кінця робочого дня приїжджає фура і її треба розвантажувати, виграє дизельний навантажувач. Великий ресурс двигуна. Гарантовано буде працювати багато років хоч в 3 зміни.
Мінуси Шум. Шум від ДВС - це постійний супутник дизельних навантажувачів, який заважає працювати в невеликих приміщеннях. Вихлоп. Згораючи, соляру наповнює повітря отруйними продуктами розпаду, тому приміщення повинно добре провітрюватися. Ціна палива. Вона постійно зростає. Найважче обслуговувати. Навантажувач з дизельним двигуном внутрішнього згоряння обслуговувати важче і затратним. Треба міняти масла, стежити за станом усіх вузлів машини і проводити дорогі ТО. Не можна використовувати на складах з продуктами.
ГазовийДвигун цих навантажувачів працює на газу. Чим він краще звичної техніки з ДВС?
Плюси Невисока вартість. Газові навантажувачі, як і дизельні, дешевше електричних в середньому на 20-30%. Працюють в невеликих погано провітрюваних приміщеннях. На відміну від дизельних навантажувачів при роботі виділяють набагато менше шкідливих речовин, тому їх використовують на невеликих закритих складах. Недороге паливо. Газ недорогий, використовуючи навантажувачі з таким двигуном, можна істотно заощадити. Простіше обслуговувати. Дешевше технічне обслуговування і ремонт. Наприклад, масло у газових навантажувачів треба міняти на 70% рідше, ніж у дизельних. Невеликий рівень шуму. Газові навантажувачі працюють тихіше дизельних аналогів. Заводиться в будь-яку погоду.
Мінуси Менша потужність. Газові навантажувачі працюють з меншими вагою і висотою, ніж дизельні. Потрібен час на заміну балона. Одного балона вистачає в середньому на 6-8 годин роботи навантажувача з вантажопідйомність 1,5-2 тонни. Потім доведеться витрачати час на заміну. Хоча на заміну треба 10-20 хвилин, але при оренді це суттєво.
ЕлектричнийНайсучасніші навантажувачі. За що варто їх купувати?
Плюси Екологічність. Ніяких викидів. Електричні навантажувачі можуть працювати в будь-яких приміщеннях: продуктових, з поганою вентиляцією, маленьких, закритих. Велика міць. Як і дизельні навантажувачі можуть піднімати на велику висоту важезні вантажі. Економічність. Електрика дешевше газу і соляри. Не потрібно приміщення для зберігання палива. Для електронавантажувачів не треба зберігати балони з газом або бочки з солярой, потрібна розетка 380В. Простота обслуговування. Проміжки між ТО більше, ніж у інших моделей, воно дешевше і простіше. Довговічність двигуна. Електричний двигун має величезний життєвий цикл, більше, ніж у ДВС. Немає шуму. На відміну від попередніх моделей навантажувач з акумулятором практично не шумить, що дозволяє його використовувати в малих приміщеннях.
Мінуси Вартість. На 20-30% дорожче, ніж газові та дизельні навантажувачі. Потрібно заряджати раз в зміну. Такий навантажувач не може працювати цілодобово - його акумулятора потрібна заміна. Описана на початку матеріалу ситуація з фурою в кінці робочого дня ставить електричний навантажувач в глухий кут. Для повної зарядки потрібно 5-10 годин. Заміна акумулятора. Через 5 років в більшості випадків доводиться міняти акумулятор на новий. Обійдеться це в 100 000-150 000 рублів. Небажано працювати в дощ і сніг. Опади - перешкода для роботи на електронавантажувачі.
Короткі підсумкиЯкщо потрібен потужний навантажувач для роботи на вулиці і на великих складах, то треба брати дизельний. Газовий підійде для невеликих складів із середньою вентиляцією і необхідністю працювати цілодобово з невеликими перервами. Електричний навантажувач могутніше газового і на одному рівні з дизельним, але його доведеться заряджати раз в 8-10 годин. Найдорожче обслуговувати дизельний навантажувач, дешевше - електричний. Найвища базова вартість у електричного.
Коментарі (0):
|
© 2001-2022 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |