- За ці роки, сюди, як на екскурсію приходили майже всі працівники ЖКП, - наголошує директор ТРК “10 канал ЛТД” Костянтин БЕРТУХ. - Якщо йшов дощ, казали, що треба почекати, поки висохне, а коли дощу не було, говорили - почекайте поки піде, щоб побачити, заливає чи ні… Колись, навіть, все-таки відремонтували: залили частину труби бетоном, однак це не зупинило протікання. Нам, за свій кошт 5-6 разів на рік, доводиться замінювати підвісні плитки на стелі. А що найстрашніше - вода потрапляє на кабелі і постійно виникає проблема з електрикою. Лише за минулі вихідні згоріли дві електролінії, які нам довелося в котрий раз замінювати. При цьому ніхто не може дати гарантії, що у будинку не замкне вся електромережа і від цього не спалахне пожежа. Єдиний вихід із цієї ситуації - повністю замінити трубу. Ми, на крайній випадок, пропонували ЖКП, що самі повністю оплатимо матеріали і роботу, однак навіть після цих слів не отримали конкретної відповіді.
Як запевнив нас нещодавно призначений начальник ЖКП “Покровське” Олег БЕЗДІЖИЙ, ця проблема є пріоритетною і буде вирішена найближчим часом.
Чи відповідає це дійсності - перевіримо тим самим “найближчим часом”.