№230 від 09.03.2006p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Лідер ринку Стабільна точка опориДля керівника Рівненської філії ПриватБанку Василя Власенка - це його надійний, високопрофесійний колективНедарма твердять, що один-єдиний, здавалося б, навіть не помітний, на перший погляд, вчинок може красномовніше сказати про людину, ніж багатогодинна розповідь. Начебто між іншим, однак не без гордості зауважене керівником Рівненської філії ПриватБанку Василем Власенком (на фото), що його першого заступника Аллу Новак у традиційному міському рейтингу популярності цьогоріч визнано «Жінкою року», акцентовано підкреслило, наскільки він цінує та шанує своїх підлеглих. А це, напевне, одна зі складових одинадцятирічного (власне, в березні 1995 року за персональним запрошенням тодішнього керівника ПриватБанку Сергія Тігіпка Василь Власенко очолив Рівненську філію банку) досвіду успішного управління. Адже невеликий колектив, котрий на той час нараховував 74 працівники, переріс у потужну фінансово-кредитну установу, ставши лідером в області з низки банківських продуктів, насамперед з кредитування фізичних осіб. До того ж, нагороди та відзнаки, в тому числі й персональні, яких удостоєний Василь Власенко, наприклад, «Гордість міста», «Золота фортуна», неодноразово «Кращий роботодавець року» та інші, як кажуть, говорять самі за себе. - Василю Федоровичу, зважаючи на насиченість пропозицій на ринку банківських послуг, що можна назвати «коронкою» ПриватБанку, котра робить його беззаперечним лідером? - Очевидною відмінністю ПриватБанку насамперед є його зорієнтованість на роботу з фізичними особами та малим і середнім бізнесом, тому закономірно посідаємо провідні позиції в наданні банківських послуг саме цій категорії клієнтів. Виходячи з цього, послідовно розширюємо свою банківську мережу, маючи нині 56 відділень, 16 з яких функціонує в Рівному. Звісно, що не зупиняємося на досягнутому, а, зокрема з 2005 року почали відкривати низку банківських кіосків як в районних центрах, так і у великих селах чи селищах, як наприклад, у Великих Межиричах, Сосновому Березнівського, Клесові Сарненського, Козині Радивилівського районів. Чудово розуміємо, що наші програмні продукти розраховані на роботу в режимі реального часу, тому вся мережа, навіть найменше відділення, вже переведена на цифрові канали електрозв'язку. Якщо мова йде про банкомат, а їх у нас на сьогоднішній день нараховується 60, то зрозуміло, що в іншому режимі він взагалі працювати не може. До речі, за кількістю пунктів обслуговування в області ПриватБанк зараз поступається хіба що «Ощадбанку». Проте, якщо вести мову про якість обслуговування, вважаю, ми сьогодні попереду інших банків. - До речі, про банкомати. ПриватБанк став в області не лише піонером з надання послуги у вигляді пластикових карт, а й з усього видно має найбільшу мережу їх обслуговування? - Як уже казав, маємо нині 60 банкоматів, майже половина з яких міститься по області, причому, в деяких населених пунктах, як наприклад, у Сарнах уже й по три. Хоча це доволі дороге задоволення, адже один банкомат коштує в межах 16-19 тисяч євро, на досягнутому не зупиняємося, плануючи в цьому році ще десь наполовину збільшити їх кількість. Разом з тим, слід зауважити, що власники пластикових карт ПриватБанку нині мають можливість розраховуватися ними за товари і послуги в 270 торгових точках області, в багатьох з яких за домовленістю з партнерами отримують певні знижки. Ми навіть у селах пропонуємо нині обслуговування за пластиковими картками. Логічно запитаєте: де ж в тому селі взяти банкомат? А він там і не обов'язковий, адже люди однаково їдуть за покупками у великі населені пункти, де і можуть зняти готівку чи просто цими картками розраховуватися. По-перше, відпадає проблема доставки готівки, а, по-друге, зберігання грошей. Це один позитивний момент. Інший, коли організація переведена на виплату зарплати по пластикових картах, відбувається прозора сплата всіх податків, а це вже питання поповнення бюджету. Водночас, хочу зауважити, що для працівників бюджетних організацій пластикові картки видаються безплатно. Єдина комісія, яку ПриватБанк бере, - це 0,15 відсотка організація платить від суми зарплати. Але якщо врахувати, що 0,18 відсотка Нацбанк бере за готівку, а ми лише 0,15, то вигода (і не тільки ця) для клієнта очевидна. - А що, власне, маєте на увазі під додатковими вигодами? - Візьмемо для прикладу бюджетні організації, 48% яких обслуговує Приватбанк в області По-перше, пропонуємо підвищені відсотки по залишках. А, по-друге, якщо працюємо з організацією, укладаємо угоди на авансову проплату. Розглянемо, зокрема, таку ситуацію. Нерідко буває, що гроші на рахунок організації казначейство переказало перед вихідними в кінці дня. Практично, складно, щоб відразу потрапили в той же день людям на картки. Водночас, у нас договір: якщо гроші потрапляють у банк до 17.00, ми ще в той же день переказуємо їх на пластикові карти. Отож, люди вже ввечері можуть отримати їх в банкоматній мережі. Однак трапляється, що гроші з різних причин затримуються з казначейства. В такому випадку існує угода, за якою банк переказує власні гроші (потрібна лише відповідна відмітка казначейства), і якщо протягом 3-5 днів гроші таки не надходять, то ні казначейство, ні клієнт за це нічого не платять. Продовжуючи перелік вигод для бюджетних організацій, варто назвати банківську послугу у вигляді корпоративної пластикової карти, серед яких, наприклад, «Бліц». припустимо, людина терміново виїхала у відрядження, маючи з собою пластикову карту. Через «Бліц» банк миттєво поповнює рахунок на картці на суму, котру просить організація. До того ж, працівник цією картою сміливо може користуватися по всій Україні не лише в наших, а й у будь-якому іншому банкоматі. Те ж саме стосується придбання господарських і будівельних матеріалів, канцтоварів тощо. -Втім, ПриватБанк, напевно, пропонує клієнтам й інші банківські послуги? - Безперечно, адже їх у Приватбанку - понад 150. Так, окрім зарплатної, хорошим попитом користується, скажімо, карта «Універсальна», на яку встановлюється (в залежності від розміру середньої зарплати) до 5 середніх зарплат кредитний ліміт. Без комісії людина може користуватися цією карткою в торговій мережі. Поки гроші в банку не взяв, ніяких процентів не платиш. Навіть коли взяв гроші, але протягом місяця покрив кредит (щоб строк користування не перевищував 30 днів), то не платиш банкові жодних відсотків. Доволі перспективні напрями - «Товари у розстрочку», карти, пов'язані з придбанням автомобілів, під конкретну категорію населення (наприклад, для вчителів - «Подія»). Ексклюзивом ПриватБанку в наданні послуг є кредити, пов'язані з навчанням, які іншими банками не передбачаються. До речі, тут є цікавий момент: поки людина вчиться, впродовж перших 5 років повертає лише відсотки, а після закінчення починає гасити рівними долями сам кредит. Це надзвичайно вигідна пропозиція для тих обдарованих дітей, батьки яких не завжди мають гроші на навчання. - Наскільки користуються попитом в області банківські послуги, пропоновані ПриватБанком? - Рівненська філія банку обслуговує понад 5600 корпоративних клієнтів, з яких близько 58 відсотків - приватні підприємці. Разом з тим, клієнтами ПриватБанку на Рівненщині є понад 140 тисяч фізичних осіб. Завдяки тому, що ми лідери з пластикових карт, організації зарплатних проектів, маємо таких великих клієнтів, як обласну податкову адміністрацію, Рівненську міськрайонну об'єднану податкову інспекцію, Національний університет водного господарства та природокористування, Національний університет «Острозька академія», ДП «Рівнеелектроавтотранс», ВАТ «Фабрика нетканих матеріалів», ВАТ «Рівненська кондитерська фабрика», КТП «Комуненергія», Рівненський центральний універмаг, а з минулого року - обласна прокуратура з усіма підрозділами по всій області, районні відділи МВСУ, військові частини. Словом, кожна третя пластикова карта в області - ПриватБанку. - Василю Федоровичу, ПриватБанк зорієнтований на клієнтів, які займаються розвитком підприємництва. Чим приваблює Ваш банк малий і середній бізнес? - Мабуть, тут слід зауважити, що, власне, ПриватБанк є першим в області, розпочавши ще 6 років тому програму розвитку та підтримки малого і середнього бізнесу спільно з Європейським банком реконструкції і розвитку та Німецько-Українським фондом, у плані мікро-кредитування. Зараз на рік видаємо приватним підприємствам за цією програмою у середньому по два мільйони доларів (в еквіваленті). Постійно збільшуємо кредитний портфель, розширюємо мережу, вже в нинішньому році представивши свого експерта в кожному районі області. Зараз активно впроваджуємо послуги «Банк іде до людей» та «Бізнес під ключ», котрі передбачають виклик мобільних банківських менеджерів безпосередньо в офіс чи додому, як це практикується закордонними банками. - Василю Федоровичу, крім того, що Ви керуєте філією банку, відомо, берете активну участь у громадському житті, будучи водночас членом Рівненського міськвиконкому. Чи не є ця діяльність для Вас зайвим тягарем? - Абсолютно ні, адже, будучи рівнянином, до того ж, як кожен нормальний банкір, щиро вболіваю за рідне місто. Тому, по можливості, намагаюся чимось допомагати. Скажімо, коли йде мова про забезпечення недорогих пільгових кредитів під організацію тих чи інших міських програм. Або, наприклад, кожну весну Рівненська філія ПриватБанку кредитує шляхове експлуатаційне управління під ремонт доріг, які в нас, зазвичай, після зими всипаються ямами. Треба віддати належне, що міська влада намагається за цим стежити, наскільки це в її компетенції. Ми постійно протягом кількох, за винятком останнього, років кредитували КТП «Комуненергію» (це восени, коли необхідно проплачувати борги і пускати тепло в помешкання наших жителів), беремо участь у добудові, практично, всіх об'єктів, де виділяються бюджетні гроші (поліклініка №2). Кредитували Облводоканал, «Рівневоду» по заборгованості за електроенергію, щоб вода регулярно подавалася в помешкання. Аби у вас не склалося враження, що моя роль у міськвиконкомі зводиться лише до банківського кредитування міських програм, скажу, що активно залучаюся до вирішення багатьох питань. Наприклад, за мого співавторства в Рівному створена Єдина реєстраційна палата, котра суттєво зменшила бюрократичні перепони при організації свого бізнесу, реєстрації, отриманні тих чи інших довідок, дозволів тощо. Маю певні задуми, котрі, сподіваюся, реалізую, щодо механізмів, котрі сприятимуть розвитку економіки міста. Це, зокрема, стосується створення фонду підтримки підприємництва, запровадження певних доступних програм з кредитування. Є чимало напрацювань щодо програм компенсацій молодим сім'ям за придбання житла в кредит. Певен, якщо не сьогодні, то, образно кажучи, завтра неодмінно втілю в життя свої раціональні пропозиції, котрі народилися в процесі вивчення чужого та надбання власного життєвого досвіду.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |