№476 від 03.12.2010p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Нотатки Шлях до успіху, або Декілька правил бізнес-етикетуЛише знання і розуміння принципів дозволяють багатьом людям, які не знають конкретних правил, дотримуватися їх. Перший з них - принцип розумного егоїзму. Виконуючи свої робочі функції, не заважайте іншим виконувати свої. Поводьтеся з колегами так, як би ви хотіли, аби вони поводилися з вами. Працюючи в команді, не заважайте іншим; після того, як ви попрацювали за комп’ютером, залишайте його в “нульовій” готовності; готуйте каву не лише собі; не залишайте після себе брудного посуду тощо. Принцип другий. Якщо немає чого сказати приємного чи позитивного, краще мовчати. Ви випромінюєте позитив у спілкуванні з колегами і клієнтами. Починайте і закінчуйте свою розмову з усмішкою - ось приклад реалізації цього принципу стосовно бізнес-етикету. А ось інші його прояви: • не пліткуйте і не розповсюджуйте чуток - ви думаєте, що запускаєте списа, а насправді запускаєте бумеранг; • не припускайте обговорення фізичних чеснот чи недоліків будь-кого, а також дискримінації за статтю, расовою приналежністю та віком. Пам’ятайте: те, що Петро говорить про Павла, більше говорить про Петра, ніж про Павла; • якщо ваше почуття гумору принижує інших, утримуйтесь від його проявів. Принцип третій - передбачуваність у різних бізнес-ситуаціях. Ви знаєте правила бізнес-етикету і дотримуєтесь їх. Цим ви говорите оточуючим: “Я - не випадковість. Я постійний і надійний, я завжди виконую свої обов’язки і знаю, як поводитися”. Ви ніколи не запізнюєтеся на зустріч. Ви знаєте, що молодший за посадою вітається першим, проте старший за посадою подає руку першим молодшому. Ви відчиняєте двері, якщо вам найближче до них. Ви не заходите до кабінету, якщо двері відчинені, а господар відсутній; не порпаєтеся у нього на столі у пошуку важливих документів. І золота пам’ятка для керівника - ввічлива поведінка має особливе значення для людей на керівних посадах. Це основа не лише їхньої поваги до підлеглих, а швидше свідчення поваги до самого себе. Керівник-хам - це людина, у якої чимало внутрішніх проблем та комплексів, а також відсутнє знання елементарних принципів бізнес-етикету. Пам’ятайте: ображаючи інших, цим ми зневажаємо самих себе. Принцип четвертий - на роботі немає чоловіків та жінок, молодих та старших, існують лише статусні відмінності. Базисні правила громадянського етикету не переносяться в бізнес-етикет. Безумовно, ділові люди і на роботі залишаються чоловіками та жінками і можуть бути привабливими, але їхня статева приналежність не повинна бути підкреслена занадто. Це справжнє мистецтво. Для ділової жінки, котра бере участь у серйозному бізнесі, декольте, довгі, яскраво нафарбовані нігті, міні-спідниці, крикливі аксесуари - відверто поганий смак. З іншого боку - жодних “синіх панчіх” і безколірних облич. Для чоловіків абсолютно неприпустимі звернення до співробітниць типу “дорогенька”, споглядання ніг колег-жінок і тому подібне. Принцип п’ятий - доречність. Певні правила у певний час, у певному місці, з певними людьми. Мистецтво полягає не лише в знанні бізнес-етикету, а й у тому, коли які правила застосовувати. Тут немає книги рецептів. До 12 години дня ви кажете “доброго ранку”, після - “доброго дня”, а після 18 години - “доброго вечора”. Щодо одягу, то надто розкішний костюм може створити дистанцію. Ціна, якість та стиль повинні максимально відповідати приводу, оточенню, контексту та меті. Бізнес-етика - це ваше уміння створити відчуття значущості в іншої людини, навіть якщо вона в простій уніформі, а ви - у смокінгу.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |