№483 від 13.01.2011p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Застереження Відрізняємо горілку від самопалуСвята у розпалі. Попри попередження та застереження медиків щодо шкідливості вживання алкоголю, “атрибути” святкового столу в українців неодмінні - горілка, вино, коньяк тощо. Півбіди, коли вони споживаються у межах розумного, але трапляється, що на столі опиняється фальсифікат, вживання якого може коштувати подекуди навіть життя. Спробуємо відрізнити оригінал від підробки. Згідно із вимогами ДСТУ на пляшку із горілкою наклеюють художньо оформлену етикетку. На пляшці, з ковпачком, що закручується, окрім етикетки, може бути кол’єретка (фігурна етикетка зверху) та контретикетка (на зворотній стороні). Як розповів начальник сектору досліджень документів та почерку ВКД НДЕКЦ при УМВС України в Рівненській області Михайло СКРИПНИК, у заводських умовах попередньо нарізані за потрібними розмірами етикетки наклеюють на автоматичних лініях. За допомогою верстату-автомату клей наноситься поперечними смужками, які розташовані періодично на зворотній поверхні етикетки. Ширина смужок при цьому становить 1,5 мм, періодичність - 2,5 мм. Трапляється обладнання і з іншими параметрами нанесення клею - ширина стрічок 4 мм, періодичність - 5 мм . Натомість при саморобному наклеюванні етикетки є свої “особливості”. - Клей на зворотньому боці етикетки нанесений не поперечними смугами, а суцільним шаром, або іншим чином, та виступає за межі етикетки. - На зворотньому боці етикетки відсутнє позначення дати випуску. - На поверхні пляшки є сліди зсуву етикетки. При наклеюванні на автоматичній лінії таке неможливо - притискний ролик може прокручувати етикетку ли-ше один раз. Якщо є повторний контур, це свідчить про втручання людини у процес виробництва, тобто відхилення від заводської технології. - Наявні залишки старого клею. - Якщо зазначена дата закорковування, нанесена спе-ціальним принтером на бічній поверхні ковпачка, не збігається з датою, нанесеною на етикетку чи контретикетку. Пляшки повинні бути щільно закорковані і не протікати під час перевертання. Щільність закорковування також забезпечується відповідним верстатом автоматичної лінії і край ковпачка повинен бути щільно і рівномірно притис-нутим до горловини пляшки. А бокова частина ковпач-ка не повинна мати нерівностей та перекосів. Марка акцизного збору - спеціальний знак, яким маркуються алкогольні напої. Наявність її на цих товарах підтверджує сплату акцизного збору, легальність ввезення та реалізації на території України цих виробів. Марки акцизного збору мають наскрізну нумерацію, яка складається з двох цифр індексу регіону-виробника продукції, що маркується, серії та окремого для кожної марки номера. Така нумерація наноситься паралельно довшій стороні марки. Крім того, на кожну марку наносять додаткові реквізити: напис, що складається з початкових літер слів “алкоголь імпортний” (“алкоголь вітчизняний”) - “АІ” (“АВ”), двох двозначних чисел (місяць і рік, у якому вироблено марки), розділених скісною лінією, та зазначення суми акцизного збору, сплаченої за одиницю маркованої продукції, з точністю до тисячного знака. Шестизначна нумерація виконана чорною фарбою, що проникає на зворотний бік марки червоним кольором. Уздовж акцизної марки в кольоровому візерунку зверху та знизу розташований негативний мікротекст у вигляді повторюваного слова “УКРАЇНА”. Ліворуч та праворуч малого герба у вигляді звивистих ліній розташований позитивний мікротекст “Державна Податкова Адміністрація України”. Сьогодні в секторі досліджень документів та почерку відділу криміналістичних досліджень НДЕКЦ при УМВС в Рівненській області є всі технічні засоби, за допомогою яких можна розпізнати марки акцизного збору для маркування алкогольних напоїв на предмет їх підробки. Так, протягом 2010 року спеціалісти сектору провели 25 криміналістичних досліджень даного виду за відношеннями правоохоронних органів. За заявами фізичних та юридичних осіб було досліджено 266 об’єктів, з яких 115 визнали підробними.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |