№516 від 01.09.2011p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Лідер ринку 20 років “ВІК-ЕКСПО”: мистецтво вирулювати“Ми представляємо на ринку західного регіону сім світових брендів: Honda, Volkswagen, Seat, Skoda, Renault, Fiat, Lada”Сучасний автомобільний торговельно-сервісний комплекс “Автоград”, високий професіоналізм працівників, європейський рівень менеджменту та корпоративна солідарність - це те, з чим компанія “Вік-Експо” зустрічає свій 20-річний ювілей. Амбітність, невичерпний оптимізм, упевненість у завтрашньому дні та соціальна відповідальність - це те, що й надалі буде незмінним у її роботі. У цьому твердо переконана генеральний директор компанії “Вік-Експо” Вікторія КОРЖИНЬОВСЬКА (на фото). Нині це підприємство - офіційний дилер відомих світових автомобільних брендів у Рівненській області: Honda, Volkswagen, Seat, Skoda, Renault, Fiat, Lada. За 20 років діяльності компанія “Вік-Експо” не лише довела своє лідерство на регіональному авто ринку, але й зарекомендувала себе достойним партнером у бізнесі та створила фундамент взаємної довіри у стосунках із клієнтами. “У тому, що ми зустрічаємо ювілей компанії із вагомими здобутками, - безперечна заслуга її колективу, який згуртувала і загартувала криза”, - вважає власник Групи компаній “Вік-Експо” та “Славекс-Авто” Віктор ПАСІЧНИК (на фото). Компанія “Вік-Експо” зас-нована 11 вересня 1991 року. Перші чотири роки займалася автотранспортними перевезеннями по Україні - це був досить масштабний проект. У 1995 році її амбітні власники вирішили переорієнтувати розвиток підприємства на будівництво, а згодом і проектування об’єктів - автозаправних станцій, котеджів та житлових комплексів. “Вік-Експо” навіть має кілька нагород Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України за високу якість будівельних робіт. Цим напрямом компанія займалася вик-лючно до 2007 року. За 12 років підприємство побудувало понад 50 АЗС, в основному, в Рівненській, Волинській та Львівській областях. “Ми відкрили для себе дуже цікаву тему - автомобільний ринок” - Пані Вікторіє, розкажіть, будь ласка, про зародження цивілізованого автомобільного ринку на Рівненщині, адже це відбувалося за активної участі компанії “Вік-Експо”. - 2003 року ми відкрили для себе дуже цікаву тему - автомобільний ринок, який щойно почав набирати ознак цивілізованості в Україні. Буваючи в країнах Європи, ми бачили гарні скляні автосалони, експозиції яких вражали уяву клієнта. Тож і ми відважилися на бізнесову авантюру (кажу “авантюру”, бо в нас не було досвіду роботи в цьому сегменті ринку) й 6 грудня 2003 року відкрили перший на Рівненщині автосалон “Skoda”. Нам допомагав у підготовці його відкриття наш київський партнер - компанія “Єврокар”, приїжджали до нас і консультанти з Чехії. Щоправда, ставши “автомобілістами”, ми ще кілька років продовжували займатись будівництвом. Якраз 2008 року, коли розпочалася криза, цей напрямок згорнули. Однак, оскільки маємо будівельну ліцензію, сподіваємося в майбутньому ще щось побудувати. “2006 року “Вік-Експо” стає офіційним дилером відомого російського автомобільного бренду “Lada” на Рівненщині. 2007-го ми удостоєні честі представляти в нашому регіоні “Seat” і “Fiat”, а 2009-го відкриваємо ще два автосалони - “Honda” та “Volkswagen”. В умовах глобальної кризи, від якої потерпав увесь світ і яка не оминула Україну, з інтервалом два місяці ми не тільки завершуємо будівництво і відкриваємо два такі гарні й великі салони, а й з першого дня починаємо успішно працювати. Сьогодні Група компаній “Вік-Експо” та “Славекс-Авто” представляє на авторинку західного регіону сім світових брендів: “Honda”, “Volkswagen”, “Seat”, “Skoda”, “Renault”, “Fiat”, “Lada”. Ми дуже цим пишаємося, як і тим, що маємо офіційний автосервіс та запасні частини до тих моделей автомобілів, які реалізуємо. - Скільки автомобілів було продано компанією “Вік-Експо”? - За час роботи з 2003 року - близько 4000 машин. Це - великий автопарк, продані нами авто їздять не тільки на Рівненщині, а й в інших областях. Можна сказати з впевненістю, що клієнти компанії після купівлі першого автомобіля стають нашими друзями на все життя. “Перший автомобіль продали ще до відкриття автосалону” - Чи пам’ятаєте свій перший проданий автомобіль та його власника? - Перший автомобіль - “Skoda Superb” - ми продали ще до відкриття автосалону. А власником першого автомобіля - “Skoda Octavia Tour”, який був урочисто придбаний у нашому першому автосалоні, став покупець із Нетішина. Автомобіль продавали всі, - починаючи від продавця-консультанта і закінчуючи бухгалтером. Це було для нас нове, ще не зовсім знали, як правильно оформити покупку, дуже довго консультувалися, але робили це непомітно для клієнтів. Коли, нарешті, покупець отримав ключі від машини, нас охопила велика гордість за те, що він поїхав задоволеним. - Назвіть партнерів компанії з кредитування Ваших клієнтів, програми автокредитування, їх переваги та відсоток покупців, які користуютьсяся ними. - Співпрацюємо з кредитування з багатьма банками. Нашими головними партнерами є “Плюсбанк”, “Укрсоцбанк” та “Правексбанк”. Міцні партнерські зв’язки єднають нас зі страховими компаніями “АКСА” та “ІНГО” Україна. Нині 20-30 відсотків покупців автомобілів у салонах групи компаній “Вік-Експо” та “Славекс-Авто” охоплені програмами автокредитування. Причому половина з них користується спеціальними програмами від автовиробників. Це програми “Рено Фінанс”, “Хонда Фінанс” та “Сеат Фінанс”. Крім того, частина наших клієнтів задіяні у спеціальних програмах “Порше фінанс” та “Порше-лізинг” - кредитній та лізинговій. - У чому їх перевага? - Якщо ви маєте можливість сплатити 50 відсотків вартості автомобіля, ви отримаєте на сьогоднішній день безвідсотковий кредит терміном на 12 місяців, а відсотки за вас доплачує виробник-імпортер автомобілів. Тому це не кредит, а своєрід-на відстрочка на купівлю авто. У цьому власне є перевага. - Хто Ваш клієнт? - Важко вивести середньостатистичний портрет клієнта компаній “Вік-Експо” та “Славекс-Авто”, оскільки дуже широкий діапазон автомобілів, які ми пропонуємо. Наші клієнти дуже різні, тому ми називаємо наш бізнес-майданчик “Автоградом” і працюємо під гаслом: “Автомобіль для кожного!”. Завдання персоналу - зробити так, щоб людина, яка приїхала в “Автоград”, не покинула салон, не вибравши собі автомобіль. Наша мета - щоб клієнт, вибравши той автомобіль, який йому подобається і найбільше підходить, поїхав від нас задоволений. Тому не можу стверджувати банально, як кажуть маркетологи, що наш клієнт - це людина середнього достатку, яка має певний прибуток, чи молоді сім’ї, чи чоловік або жінка. “Криза змінила нас: ми стали гнучкішими і, навіть, кращими” - Коли і як Ви почали готуватися до кризи? - Як і більшість підприємств в Україні, до кризи ми ніяк не готувались - вона нас застала зненацька. Тож нам довелося переглянути своє бачення і свої підходи до бізнесу. Я часто жартую: ви уявляєте, якби ми робили до кризи стільки кроків назустріч клієнту, скільки робимо зараз, якими би були наші результати! Криза, мабуть, ширше відкрила нам очі на ситуацію, що склалася в Україні та світі, і, безумовно, змінила нас: ми стали гнучкішими і, навіть, кращими, ніж були до кризи. Якщо до неї майже всі в нашій галузі були не продавцями-консультантами, а “оформлюючими контрактів”, то тепер ми насправді навчилися їх продавати. - Які інструменти використовувала компанія для підтримки продажу в умовах, коли багато покупців розглядали придбання автомобіля не як купівлю засобу пересування, а як інвестицію на тлі постійного знецінення гривні? - Ми звернулися до нашого внутрішнього документа під назвою “Положення про корпоративну культуру”, більше стали його розуміти, ретельніше стали його виконувати. Це не те положення, що лежить десь там на полиці, а документ, яким наші працівники постійно керуються у своїй роботі. Його квінтесенція: “Наша місія - надійний рух до комфортного життя”. Розшифрувавши її, ми зрозуміли, що приречені на успіх, якщо клієнти, яких обслуговуємо, почуватимуться у нас комфортно. Працюючи з ними, дотримуємося корпоративних правил, шануємо корпоративні цінності, головна з яких - любов до клієнта. Якщо ми любимо людину, яка звернулася до нас, то робимо все так, аби вона відчувала цю любов. У разі невеличкої затримки, намагаємося пояснити клієнту, що прибув на сервіс, провести 10-15 хвилин у затишному кафе. На території “Автограду” зручне паркування, є дитячі куточки, де розважатимуться дітки, поки їхні батьки вирішуватимуть свої справи в автоцентрі. Я вже не кажу про те, що у Рівному зручна система знаків орієнтування по місту, завдяки чому іногороднім клієнта легше і простіше доїхати до нас. Максимально даємо клієнтам консультації по телефону. Є така послуга “Сервіс-мобіль”: якщо сталася поломка авто в дорозі, наші механіки виїжджають до вас і за можливості виконують поточний ремонт на місці. Якщо це неможливо, - забирають автомобіль і привозять у сервіс. Ми евакуюємо машини із серйозними пошкодженнями. До речі, сьогодні у нас дуже багато таких нововведень, яких не було раніше. - Назвіть свою головну конкурентну перевагу, яка дозволяє пережити кризу з найменшими втратами? - Усі знають прислів’я: перший автомобіль продає продавець, а всі інші - сервіс. Тому саме відмінний автосервіс - основна наша мета. Якщо автовласники схвально відгукуються про наш сервіс, то вони тим самим рекомендують і наш автосалон. Це, напевне, наша головна конкурентна перевага - якісне сервісне обслуговування і, взагалі, якісне обслуговування клієнтів. “В Україні сьогодні не існує повноцінного автовиробництва” - Український уряд під впливом дуже сильного лобі намагається впровадити пільги для національного виробника і при цьому, по суті, штучно закрити імпорт автомобілів за допомогою підвищення ввізного мита. Якими будуть негативні наслідки такої політики Кабміну і як вони вплинуть на автомобільний ринок? - Напевне, багатьом відомо, що Мінекономіки призначило спеціальне розслідування у зв’язку зі скаргою Асоціації автовиробників України “Укравтопром” на те, що продажі іномарок, буцімто, негативно впливають на рівень реалізації вітчизняних автомобілів, а це, ніби, завдає їм значних збитків. Та давайте повернемося у 2009 рік. Пам’ятаєте “терьохінський закон” про підвищення ввізного мита на 13 відсотків - він теж був спрямований на підтримку під час кризи вітчизняного виробника. Згадаймо ще 2007 рік, коли взагалі українського автовиробника звільнили від сплати податків. Та чи сприяли ці заходи розвитку виробництва вітчизняних автомобілів? Абсолютно ні. Хіба можна назвати українським автомобілем “Ланос”, який наполовину складається з вітчизняних комплектуючих, а наполовину - з імпортних. До речі, комісія, яка займалася цим розслідуванням, внесла жахливу пропозицію: підняти ввізне мито до 43 відсотків (а з ПДВ, за нашими підрахунками, це взагалі буде 54,6 відсотка). Якщо Кабмін прислухається до її пропозиції, то іномарки неминуче подорожчають наполовину, а вітчизняний автовиробник на цьому фоні скромно підніме ціни на свою продукцію відсотків на 30. Однак я впевнена, що такого цінового стрибка не буде, оскільки призначено дорозслідування і 2 вересня буде винесено остаточний вердикт. Також хочу звернути увагу на заяву “Укравтопрому” про необхідність підвищення мита на ввезення авто з об’ємом двигуна від 1000 куб.см до 2200 куб.см, а це 80 відсотків автомобілів, які продаються в Україні. Тим часом автомобілі, якими користуються народні депутати та багаті люди, звільняються від додаткового оподаткування. То чому б тоді не зробити, як у Голландії, податок на розкіш? Але повернімося до автомобільної теми. Ми не можемо говорити, що автомобілі Skoda та Hyundai - це машини вітчизняного виробництва, оскільки їх складають із готових імпортних машинокомплектів. На мою думку, наш уряд повинен дбати про те, аби зробити умови ввезення іномарок більш лояльними, зменшивши ввізне мито. Адже власник іномарки, крім платежів, сплачених при її розмитненні, ще сплачує до Пенсійного фонду 3 відсотки від її вартості. Також потрібно усвідомлювати, що в Україні сьогодні не існує повноцінного автовиробництва, яке готове компенсувати відсутність імпортної продукції. Я вже не кажу про те, що, підтримавши пропозицію “Укравтопрому” про підвищення ввізного мита на імпортні автомобілі, Кабмін порушить зобов’язання, які Україна взяла на себе після вступу до СОТ. На мій погляд, переможе здоровий глузд і 2 вересня ми почуємо, що все залишається без змін. “Попри всі економічні негаразди, авторинок пожвавлюється” - Вітчизняний авторинок відкотився на 17-те місце в Європі. Експерти відзначають, що протягом 2011 року він продовжуватиме “провалюватися” і може зайняти 19-20-те місця за песимістичним сценарієм. - Звичайно, у кризовий період при низькій купівельній спроможності громадян в Україні не могли бути такі активні продажі, як у Франції, Німеччині чи інших європейських країнах. Але, попри всі економічні негаразди, авторинок поступово пожвавлюється. Проблема продажів у цьому році залежить не стільки від об’ємів ринку, скільки від наявності автомобілів. А останнє залежить від політики їх імпортерів, від того, чи зуміють вони домовитися з автовиробниками про виділення Україні додаткових квот. Чому сьогодні так гарно продається “Hyundai”? Бо в них немає проблем з автомобілями. Чому в певні місяці у першу п’ятірку за продажами іномарок виходила “Toyota”? Це пов’язано з тим, що в Україну було завезено достатню кількість автомобілів “Toyota Corolla City”. Закінчилися ці машини і рейтинг бренду “Toyota” погіршився. Отже, показники реалізації залежать не від обсягів ринку, а від кількості автомобілів на складі. Від вміння наших головних офісів домовлятися з іноземними виробниками про збільшення квот на імпортування автомобілів в Україну. Я впевнена: люди, які вирішують ці питання, таки домовляться і в останньому кварталі року, починаючи із жовтня, ми матимемо достатню кількість автомобілів. Тож нашим клієнтам не доведеться чекати, як зараз, два-три місяці на здійснення своєї мрії. До речі, враховуючи те, що автомобілів зараз не вистачає, ми запропонували їм спеціальну програму - “Сконструюй авто своєї мрії!”. - Які плюси цієї програми? - Ви отримуєте індивідуальний автомобіль, який складаєте, як конструктор. Тобто ви сідаєте з менеджером за комп’ютер, він відкриває перелік опцій автомобіля і ви вибираєте все те, що хочете бачити в омріяному авто. Кожна опція коштує певну суму коштів. Ви вибираєте колір автомобіля, салон, системи безпеки, які вас цікавлять, колір та розмір дисків, гуму, яку ви хочете, - все абсолютно. Чекаєте до трьох місяців, зробивши перед-оплату всього 10 відсотків від вартості автомобіля. Коли ж його доставлять в автосалон відповідно до укладеного договору-поставки, ви доплачуєте решту. Сплативши близько 50 відсотків від вартості автомобіля, ви отримуєте ще додаткову знижку - майже 2 відсотки. А якщо платите тільки 10 відсотків, все одно отримуєте гарантований подарунок за те, що ви погодились укласти з нами договір. І зараз багато наших клієнтів користується цією програмою. “Нестандартна ситуація: маємо клієнтів більше, ніж автомобілів” - Якими новинками порадуєте своїх клієнтів до кінця року? - У вересні проведемо презентацію оновленої моделі “Volkswagen Tiguan”, яка вдало поєднує в собі універсальність позашляховика та комфорт легкового автомобіля. Що стосується “Renault”, то в серпні “Автоград” презентував “Renault Sandero Stepway” - це автомобіль для молодих і динамічних людей, які прагнуть придбати авто, що яскраво вирізняється своєю індивідуальністю. Такі машини наші клієнти називають ще “маленькими джипами”, але, на жаль, маємо на них дуже обмежену квоту. Сподіваємося на збільшені поставки у вересні, що дозволить багатьом рівнянам придбати ці чудові й від-носно недорогі автівки. - На продаж яких моделей, передовсім, робите ставку цього року? - Власне, цьогоріч склалася нестандартна ситуація: маємо клієнтів більше, ніж автомобілів, які можемо їм запропонувати. Тому продаємо ті моделі, з яких є сьогодні достатній товарний запас: насамперед, Volkswagen та Renault. На це є об’єктивні причини. Ви знаєте, що через землетрус у Японії місцеві компанії змушені були призупинити виробництво, що призвело до браку комплектуючих на підприємствах за межами Японії. Але, попри введення імпортерами квот на японські автомобілі, ми сподіваємося до кінця року потішити рівнян оновленою моделлю “Honda CR-V”. Ця чудова машина дуже добре продається на українському ринку. Оскільки автомобіль повнопривідний, то з наближенням зимового періоду, починаючи від жовтня, попит на нього зростатиме. Тому в грудні ми неодмінно презентуємо цю модель, яка вразить серця багатьох її потенційних власників. Між іншим, до 20-річчя “Вік-Експо” ми підготували нашим клієнтам особливий сюрприз. Осінь тільки починається і до листопада ще довго, а ми за два тижні - тиждень до Дня народження компанії та тиждень після її ювілею - пропонуємо своїм клієнтам осінній цінопад. Прийшовши до нас в автосалон і витягнувши спеціальну скретч-картку, ви миттєво виграєте подарунок - знижку на купівлю автомобіля, знижку на сервіс або спеціальні аксесуари, які відразу ж дарують клієнтові. - Які завдання ставите перед компанією в 2011 році? - Збільшити обсяги продажів автомобілів на 30 відсотків порівняно з рівнем торік. Поки що не відхиляємося від поставленої мети. І це нас тішить. “Для мене вибір автомобіля - це дуже емоційна покупка” - Як Ви вибираєте автомобіль для себе? - Для мене вибір автомобіля, як для багатьох наших клієнтів, це - дуже емоційна покупка. Хтось вибирає авто за комфортністю, хтось - за ціною (не дорожче певної суми), а хтось орієнтується на вимоги безпеки - має бути стільки-то подушок безпеки, стільки-то додаткових систем тощо. Я не та така, як усі. Побачила машину - вона яскрава, гарна, економна, просто закохалася в неї, проїхалася - я її купую. Для мене авто - це спосіб самовираження. Зараз їжджу на “Renault Megane Coupe” - ця машина в Рівному одна, вона ексклюзивна і тому мені дуже подобається. - Назвіть три речі у Вашій роботі, які Вас надихають, і три, з якими довелося змиритися. - Надихає мене схід сонця, мій колектив та любов до роботи - я дуже люблю справу, якою займаюся. А довелося змиритися з тим, що ми працюємо на непростому ринку, з тим, що в країні складна економічна ситуація, та її сумним наслідком - невпевненістю багатьох українців у своєму майбутньому. Але ми адаптувалися до цих умов і здобули неймовірний результат: наші клієнти нам довіряють. Це величезний прорив в умовах економічної стагнації, яким ми пишаємося. - Що для Вас успіх і які його основні складові? - Успіх - це, насамперед, реальний результат, який ти отримуєш і який тішить тебе і твою команду. Та ціль, на досягнення якої ти мобілізуєш усю команду, а досягнувши її - отримуєш моральне задоволення. Основна складова успіху - наполеглива праця. Нічого не дається просто - це моє тверде переконання. - 4 вересня Україна відзначатиме День підприємця. Ваші побажання, пані Вікторіє, діловим людям Рівненщини - постійним і потенційним клієнтам “Автограду”. - Користуючись нагодою, сердечно вітаю бізнесову спільноту Рівного й області з Днем підприємця. Щиро бажаю усім представникам найактивнішої частини суспільства миру в душі, здоров’я, гармонії в родині, достатку та самореалізації в житті. Підкорюйте нові вершини на автомобілях, придбаних в “Автограді”! Рядок із біографії “Служіння понад власне “Я” Ці слова є не тільки гаслом Ротарі Інтернейшнл - Всесвітньої Асоціації Ротарі Клубів, а й сенсом життя активного учасника Ротарійського руху Віктора ПАСІЧНИКА. Свого часу він був президентом і секретарем Рівненського Ротарі Клубу, два роки працював асистентом (помічником) губернатора Дистрикту Ротарі 2230, в який входять три країни - Польща, Білорусь та Україна, відповідав за роботу шести вітчизняних Ротарі Клубів. - Це цікава громадська робота, - вважає Віктор Олександрович. - Головна її мета - робити хороші справи для суспільства. Якщо ви готові зробити безкорисно щось для громади свого міста, людей, які вас оточують, - будь ласка, - вступайте в Ротарі Клуб. Сам Віктор Пасічник започаткував і продовжує реалізувати дуже багато цікавих проектів. Це, передовсім, проекти, пов’язані з підтримкою шкіл-інтернатів, обдарованих учнів музичних шкіл, яким виплачують ротарійські стипендії. МПП “Вік-Експо” м. Рівне, вул. Пухова, 85, 33027 Тел.(0362) 69-00-03, (097) 27 126 80 www.ve.com.ua
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |