У Рівному на вулиці Княгині Ольги біл-борд із Януковичем був облитий синьою фарбою. Хотілося б звернутися до активістів та прихильників опозиційних сил, не займатися вандалізмом і не псувати рекламні конструкції, тим більше, що вже незабаром багато з них будуть зайняті зображеннями інших політиків та партій, і якщо так піде далі, то біл-борди із засобу політичної реклами перетворяться в об’єкти антиреклами.
Взагалі ж, у зв’язку із нинішніми випадками, варто згадати, що самі замовники політпропаганди та власники рекламних конструкцій вносять чимало у псування іміджу своїх героїв. Так більше півроку висів на дубенському виїзді з Рівного біл-борд із зображенням тодішнього президента Ющенка. Все було б добре, аби не маленька деталь, на зображенні президента відклеївся верхній аркуш паперу і замість верхньої частини голови нашого тодішнього гаранта Конституції з’явилась зелена травичка. Після багатомісячного спостереження цієї наруги над людиною в автора не залишилось сумнівів, що Віктору Андрійовичу нічого “не світить” на президентських виборах.
Не краща ситуація і з іншими нашими політиками, що полюбляють використовувати біл-борди. Перед минулими президентськими виборами майже в центрі Рівного з’явився щит з більш ніж двозначним текстом: “Вона п....., вона - це Україна”. І тут все зрозуміло - неякісний клей та вітер з дощем змили частину напису, і ошелешені виборці мусили самі додумати, яке слово повинно починатися з букви п... Взагалі про курйози із біл-бордами можна писати багато. Тут і вітання одного з діячів зі святом 9 Травня, що висіло до жовтня, і заклик боротися вже не зрозуміло з чим, який був дуже доречний разом із рекламою оргтехніки (знову відлетів кусень паперу) і так далі.
Погано, коли невідомі з допомогою фарби псують зображення наших політиків, але ще гірше, коли самі піарники не слідкують за тим, аби їх продукція не перетворювалась у свою протилежність - тобто антирекламу.
Коли матеріал готувався до друку - понівечений біл-борд оперативно зняли.