Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №581 від 13.12.2012p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Червень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Новини Рівне
QRcode

#Дослідження

Сміття вивозять якісно, - рівняни

Громадянська мережа “ОПОРА” провела дослідження громадської думки щодо діяльності компаній, які забезпечують вивезення відходів з обласного центру.

Польовий етап дослідження відбувався з 26 по 30 листопада 2012 року. Він включав збір первинної соціологічної інформації за допомогою анонімного опитування 640 мешканців Рівного, що обслуговуються ТзОВ “Санком-Рівне” та КАТП 1728.

Результати опитування показали, що 76% мешканців Рівного вважають послуги з вивезення побутового сміття у місті якісними. Ще 17% мешканців обласного центру вважають, що послуги з вивезення побутового сміття надаються неякісно. Важко відповісти на це запитання - було 6% опитаних.

Графік вивезення сміття у Рівному повністю влаштовує 63% опитаних мешканців міста. Варіант відповіді “не влаштовує, сміття треба вивозити частіше” обрали 28% респондентів. Про те, що “графік вивезення влаштовує, однак, його не дотримуються”, повідомило 4% опитаних. Жоден респондент не обрав відповіді “не влаштовує, сміття потрібно вивозити рідше”. Не змогли відповісти на це запитання 5% респондентів.

На запитання, чи прибирається територія біля контейнерів після завантаження сміття, 65% рівнян обрали варіант “так, працівники підприємства прибирають навколо контейнерів”, 20% - “не завжди, інколи не прибирають”, 5% - “ні, навколо контейнерів не прибирають”. Не змогли відповісти на запитання 10% респондентів.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 49% опитаних. Ця категорія респондентів вважає, що тарифи відповідають якості наданих послуг. Завищеними тарифи вважають 35% мешканців Рівного. Заниженими - 1%. Не змогли відповісти на запитання 15% респондентів.

На запитання, чи задоволені мешканці Рівного якістю роботи диспетчерської служби підприємств, які надають їм послуги з вивезення сміття, 80% опитаних відповіли, що не мають досвіду спілкування з диспетчерською службою. Варіант відповіді “так, задоволені” обрали 12% учасників опитування. “Ні, не задоволені. Оператори не відповідають на дзвінки чи не реагують на звернення” - 3%, “ні, не задоволені. Оператори не ввічливі” - 1% учасників опитування.

Будівництво заводу із переробки сміття на вторинну сировину та альтернативні види палива підтримують 79% респондентів. Не цікавляться цим питання 10% опитаних респондентів, проти такого будівництва - 3% мешканців. Не змогли відповісти на запитання 8% респондентів.

На запитання “чи важливо для вас, яка саме компанія вивозить сміття у вашому районі” 68% рівнян обрали варіант відповіді “ні, не важливо”. Варіант відповіді “так, важливо. Я хочу, щоб цим займалася приватна компанія”, обрали 18% опитаних респондентів. Ще 9% опитаних вважають, що вивезенням сміття має займатися комунальна структура.

З метою порівняльної оцінки якості надання послуг компаніями ТзОВ “Санком-Рівне” та КАТП 1728, “ОПОРА” провела опитування мешканців окремо по кожному підприємству.

Якість надання послуг з вивезення сміття у приватному секторі, який обслуговує ТзОВ “Санком-Рівне”.

Якісними вважають послуги із вивезення побутового сміття підприємством ТзОВ “Санком-Рівне” 69% респондентів, що мешкають у приватних секторах міста. Ще 24% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття у приватному секторі ТзОВ “Санком-Рівне” надає неякісно.

Найчастіше мешканці приватного сектору звертали увагу на нестачу контейнерів для вивезення побутових відходів та недотримання графіку вивезення сміття.

Графік вивезення сміття повністю влаштовує 49% опитаних мешканців приватного сектору. Варіант відповіді “не влаштовує, сміття треба вивозити частіше” обрали 24% респондентів, “графік вивезення влаштовує, однак його не дотримуються” - 16%, “не влаштовує, сміття потрібно вивозити рідше” - 2% респондентів.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 38% опитаних мешканців приватного сектору. Завищеними тарифи вважають 47% респондентів, заниженими - 1%.

Якість надання послуг з вивезення сміття у багатоповерховому секторі, який обслуговує ТзОВ “Санком-Рівне”.

Дослідження показало, що у секторах, де переважають багатоповерхові будинки, рівень задоволення громадян якістю послуг з вивезення побутових відходів ТзОВ “Санком-Рівне” значно вищий, ніж у приватному секторі. Так, 78% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття у багатоповерховому секторі надаються якісно. Ще 14% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття надаються неякісно. Варіант відповіді “послуги не надаються взагалі” не обрав жоден респондент.

Графік вивезення сміття повністю влаштовує 67% опитаних мешканців багатоповерхового сектору.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 51% опитаних. Завищеними тарифи вважають 34% мешканців багатоповерхового сектору, заниженими - 1%.

До переваг ТзОВ “Санком-Рівне” мешканці найчастіше відносили можливість здійснення пропозицій щодо роботи структури. Основним недоліком респонденти вважають вищі, ніж у комунального підприємства тарифи.

Якість надання послуг з вивезення сміття у багатоповерховому секторі, який обслуговує Комунальне автотранспортне підприємство (КАТП 1728).

Результати опитування показали, що 82% респондентів вважають, що послуги з вивезення побутового сміття у багатоповерховому секторі надаються якісно. Ще 12% учасників опитування вважають, що послуги з вивезення побутового сміття надаються неякісно.

Графік вивезення сміття повністю влаштовує 71% опитаних мешканців. Варіант відповіді “не влаштовує, сміття треба вивозити частіше” обрали 17% респондентів. Відповідь “графік вивезення влаштовує, однак його не дотримуються” дав 1% респондентів.

Тарифи за вивезення сміття влаштовують 45% опитаних. Завищеними тарифи вважають 36% мешканців багатоповерхового сектору. Варіант відповіді “тарифи занижені” не обрав жоден респондент.

13.12.2012Прес-центр Громадянська мережа “ОПОРА”


Переглядів: 989

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1216 від 27.05.2025p.
¤ 
Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Мер Києва Віталій Кличко провів зустріч з представниками дипломатичних місій 38 країн світу

Йшлося про подальшу допомогу Україні та участь іноземних інвесторів у реалізації великих проєктів. Про це Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі...

¤ 
Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Столична громада передала чергову велику партію дронів 27 бригаді НГУ. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко

«Від громади столиці бійцям на фронт вирушила чергова партія вкрай необхідної допомоги. 27-й окремій Печерській бригаді Нацгвардії України передав 1100 мультироторних систем. Це FPV-дрони різних типів — і нічні, і 8 та 10 дюймів», - повідомив Віталій Кличко...

¤ 
Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво вже давно стало не просто десертом – це справжня культура.

У 2025 році виробники вражають не лише креативом, а й увагою до локальних смаків, екотрендів та мультисенсорного досвіду....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23201)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19139)
• Допомога під час карантину [967] (16256)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (16059)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15764)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15664)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15607)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15565)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15558)
• Живи до ста! [965] (15485)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15407)
• Бюджет і ми… [965] (15344)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15273)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15262)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (15083)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (15033)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14851)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14728)

ТОП-15 свіжого номера:

• Бійці полку ССО «Рейнджер» отримали нову партію безпілотників від «Української команди» (1624)
• Третя штурмова показала у відео знищення окупантів дронами від киян (1511)
• Артур Палатний: «Українська команда» передала позашляховик бійцям 101-ї бригади ТрО (1420)
• Віталій Кличко передав від громади Києва 72 бригаді 900 дронів, модифікованих під потреби підрозділу (1375)
• Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів (934)
• Кличко бере участь у Конгресі Європейської народної партії: «Голос України має звучати нині на всіх міжнародних платформах» (837)
• Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки (759)
• Кличко відвідав 7 бригад на Донбасі та Харківщині та передав допомогу від громади Києва (679)
• Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ (452)
• Чи буде вода в кранах у рівнян? (294)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"