№586 від 17.01.2013p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
Сумлінному громадянину - перерахунок!Ми звикли ставитися до комунальних послуг, як до якогось стихійного лиха. Тобто доводиться витрачатися, але за що і звідки з’являються суми в рахунках за комунальні послуги, пересічному споживачеві невідомо. При цьому, платиш ти справно чи ні, якість цих самих послуг залишається вражаюче низькою. Тому й усі всіма залишаються незадоволеними - бо споживачі прагнуть отримувати за свої кошти якісні послуги, при чому завжди хочеться заплатити менше, а отримати більше і краще, а керівники комунальних підприємств регулярно розповідають, які невдячні наші громадяни, як вони погано платять за титанічну працю комунальних підприємств. Де вихід з цього замкненого кола, сперечаються роками фахівці, при цьому стан справ у галузі в цілому невпинно погіршується. На тлі цих “комунальних війн” цікавим є приклад роботи підприємства “Санком-Рівне”, яке не тільки нормально виконує свою, прямо скажемо, невдячну роботу - вивозить сміття, але й дбає про те, аби споживачі відчували себе партнерами, які сплачують лише за фактично надані послуги. Нинішня зима стала важким випробуванням для усіх нас, і “Санком-Рівне” не є виключенням. Дуже важко було навіть пішки пройти по багатьох дворах Рівного, а для сміттєвозів виконати свою звичну функцію було ще складніше. Зрозуміло, що за таких умов дотримуватись звичного графіку вивезення сміття досить складно. Що в такому випадку зробило б керівництво “нормального” комунального підприємства? Нічого. Тим більше, що зрив графіку вивезення стався з об’єктивних причин, а зекономлені на цьому гривні можна спокійно використати на інші цілі. Як же вчинили у “Санком-Рівне”? Підприємство розпочало перерахунок вартості фактично наданих послуг з вивезення сміття для споживачів у яких укладені відповідні договори. Що тут скажеш - чесна позиція підприємства перед своїми партнерами. У підприємстві запевняють, перерахунок зроблять всім, хто укладе відповідні угоди. Така постановка питання настільки не притаманна нашій “комуналці”, що її можна назвати революційною і щиро побажати, аби керівники інших комунальних підприємств почали вивчати досвід “Санкому” і нарешті зрозуміли, що вони є партнерами споживачів, а з партнерами потрібно працювати чесно.
Коментарі (0):
|
Warning: require_once(/home/rakursrovnoua/public_html): Failed to open stream: No such file or directory in /home/rakursrovnoua/public_html/footer.php on line 10 Fatal error: Uncaught Error: Failed opening required '' (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php80/root/usr/share/pear') in /home/rakursrovnoua/public_html/footer.php:10 Stack trace: #0 /home/rakursrovnoua/public_html/info.php(316): include() #1 {main} thrown in /home/rakursrovnoua/public_html/footer.php on line 10 |