Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
¤ Ракурс подій ¤ Ракурс політики ¤ Ракурс економiки ¤ Ракурс здоров'я ¤ Ракурс культури і освіти ¤ Ракурс спорту ¤ Ракурс кримінальний ¤ Ракурс житейський ¤ Ракурс інтимний ¤ Ракурс мандрівника ¤ Ракурс незвичайного ¤ Ракурс добрих порад ¤ Ракурс розваг
Пошук |
|
|
|
Листопад 2024p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
Грудень 2024p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | | | |
|
Новини Рівне
|
|
#Ракурс подій Сумлінному громадянину - перерахунок!
Ми звикли ставитися до комунальних послуг, як до якогось стихійного лиха. Тобто доводиться витрачатися, але за що і звідки з’являються суми в рахунках за комунальні послуги, пересічному споживачеві невідомо. При цьому, платиш ти справно чи ні, якість цих самих послуг залишається вражаюче низькою. Тому й усі всіма залишаються незадоволеними - бо споживачі прагнуть отримувати за свої кошти якісні послуги, при чому завжди хочеться заплатити менше, а отримати більше і краще, а керівники комунальних підприємств регулярно розповідають, які невдячні наші громадяни, як вони погано платять за титанічну працю комунальних підприємств. Де вихід з цього замкненого кола, сперечаються роками фахівці, при цьому стан справ у галузі в цілому невпинно погіршується. На тлі цих “комунальних війн” цікавим є приклад роботи підприємства “Санком-Рівне”, яке не тільки нормально виконує свою, прямо скажемо, невдячну роботу - вивозить сміття, але й дбає про те, аби споживачі відчували себе партнерами, які сплачують лише за фактично надані послуги.
Нинішня зима стала важким випробуванням для усіх нас, і “Санком-Рівне” не є виключенням. Дуже важко було навіть пішки пройти по багатьох дворах Рівного, а для сміттєвозів виконати свою звичну функцію було ще складніше. Зрозуміло, що за таких умов дотримуватись звичного графіку вивезення сміття досить складно. Що в такому випадку зробило б керівництво “нормального” комунального підприємства? Нічого. Тим більше, що зрив графіку вивезення стався з об’єктивних причин, а зекономлені на цьому гривні можна спокійно використати на інші цілі. Як же вчинили у “Санком-Рівне”? Підприємство розпочало перерахунок вартості фактично наданих послуг з вивезення сміття для споживачів у яких укладені відповідні договори. Що тут скажеш - чесна позиція підприємства перед своїми партнерами. У підприємстві запевняють, перерахунок зроблять всім, хто укладе відповідні угоди. Така постановка питання настільки не притаманна нашій “комуналці”, що її можна назвати революційною і щиро побажати, аби керівники інших комунальних підприємств почали вивчати досвід “Санкому” і нарешті зрозуміли, що вони є партнерами споживачів, а з партнерами потрібно працювати чесно. 17.01.2013 | Володимир КОНЄВ |
Коментарі (0):
Анонсовані статті свіжого № 1198 від 11.12.2024p. |
|