Йдеться про нарахування бонусних балів (“санкомчиків”) тим споживачам компанії, які сумлінно сплачують за вивезення сміття, а також активно контактують з диспетчерською службою “Санком-Рівне” у разі виявлення ними недоліків у роботі компанії.
Перші результати “ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ” виявилися вражаючими, адже підбивши підсумки проплат від абонентів
за весь період співпраці, компанія “Санком” нарахувала своїм клієнтам шість з половиною мільйонів бонусних балів (“санкомчиків”).
- Це вражаючі результати в комунальній галузі, - зазначає директор ТзОВ “Санком-Рівне” Святослав ЄВТУШЕНКО. - Зазвичай, прийнято нарікати на несплати, але наші підрахунки показали, що серед абонентів дуже багато людей, які сплачують вчасно і регулярно. Завдяки чому і отримали на свої бонусні рахунки шість з половиною мільйонів “санкомчиків”. Їх, нагадаю, можна буде обміняти на один місяць безкоштовного надання послуг або отримати персональний сміттєвий контейнер. У наших найближчих планах розширити межі “ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ” і того, що зможе отримати такий сумлінний клієнт в обмін на нараховані бонуси.
Наразі бонусні бали нараховуються також диспетчером “Санком-Рівне” для тих небайдужих клієнтів, які активно відстежують ситуацію з вивезенням сміття у своєму будинку, вулиці, мікрорайоні, на основі цих повідомлень компанія “Санком-Рівне” вже починає коригувати маршрути сміттєвозів, підлаштовувати графіки вивозу по окремих вулицях так, як це зручніше клієнтам компанії.
Скористатися своїми бонусами (“санкомчиками”) клієнти “Санком-Рівне” зможуть ініціалізувавшись у програмі лояльності. Для цього заповнити відривну анкету і відіслати за вказаною на анкеті адресою. Тільки впродовж першого місяця роботи “ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ” про свій намір користуватися вигодами такої програми заявили понад три тисячі рівнян.
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | ¤ Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у КарпатиДіяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....
|
¤ У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобівНа Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....
| | |