9. місце: Величезні дзеркала в магазинах готового одягу тонкий розрахунок: проходячи повз дзеркала, ніхто не може встояти перед спокусою кинути погляд на власне віддзеркалення. Немає такої людини, яка на 100% задоволена своїм зовнішнім виглядом. Рішення приходить миттєво потрібно терміново щось купити.
8. місце: Немає ніякої математичної різниці між однією футболкою за 30 грн. і трьома за 99 грн.! На ділі ми даремно витрачаємо 70 грн.
7. місце: По дорозі до каси покупців підстерігають різні перешкоди в буквальному сенсі слова. То тут, то там ми натикаємося на великі коробки з ходовим товаром. Продавці знають, що покупець більш схильний здійснювати імпульсивні покупки, якщо товар виставлений прямо на дорозі.
6. місце: Найбільш затребувані продукти молоко, хліб, сир магазини часто розташовують у найдальшому кутку приміщення. Ці товари потрібні практично всім, але, поки ви до них доберетеся, ви, напевно, побачите багато чого ще.
5. місце: Прийшовши в магазин одягу і окинувши поглядом полиці, ми несвідомо прямуємо не до акуратних стопок светрів, а до вішалок, які виглядають трохи безладно. Наша підсвідомість говорить нам про те, що саме там знаходиться все найцікавіше і варте. Між тим, безлад на вішалках влаштовують самі продавці.
4. місце: Знамениті “фінальні розпродажі”, “повні ліквідації” та “знижки у зв’язку з відкриттям магазину” це не більше ніж спроби магазинів позбутися від залежаного товару (і, треба сказати, вони завжди приносять результат).
3. місце: Магазини й ресторани часто збуджують апетит клієнтів смачними запахами. Особливо збуджують купівельне завзяття запахи свіжої здоби і кави.
2. місце: Товари для дітей завжди лежать низько. Якщо не хочете істерик з приводу чергового “Кіндерсюрпризу”, садіть дітей на візки.
1. місце: Щасливо ухилившись від усіх спокус і стоячи біля каси, не поспішайте розслаблятися! Адже у вас перед очима жуйки, шоколад, газети і батарейки. Якщо придивитися уважно, виявиться, що ціна товару на касі трошки відрізняється від ціни товару в залі. На користь магазину, звичайно.