№652 від 17.04.2014p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Книга антирекордів України В Україні дороги, як після бомбардуванняУкраїна потрапила на 137 сходинку із 144 у світі за якістю доріг. Як йдеться у звіті про глобальну конкурентноспроможність, розробленому експертами Світового економічного форуму, якість доріг країни оцінили в 2,3 бала з 7. Натомість найкращі дороги - у Франції, Об’єднаних Арабських Еміратах і Сінгапурі - всі отримали по 6,5 бала. У Топ-10 увійшли також Португалія, Оман, Швейцарія, Австрія, Гонконг, Фінляндія і Німеччина. Інша сторона рейтингу, найгірші дороги, на думку міжнародних експертів, представлена Молдовою - якість доріг там оцінили в 1,5 бала. На дні рейтингу опинився і ряд країн Європи, включаючи Польщу - 2,6 бала, Болгарію - 2,5 бала і Румунію - 1,9 бала. З країн СНД до списку найгірших потрапили, окрім України, Киргизія - 2,5 бала і Росія - 2,3 бала. Дороги, кращі від українських, наприклад, у Казахстані, який розмістився на 117-му рядку з 2,7 бала, Таджикистані - 98 рядок, 3,2 бала і Азербайджані - 67 рядок, 4 бали. Укравтодор назвав області, в яких дороги у найгіршому стані. Львівщина опинилась у п’ятірці аутсайдерів - поряд з Чернігівською, Черкаською, Закарпатською і Чернівецькою областями. Саме у цих місцях залишились найбільші відрізки дороги, де не провели навіть ямкового ремонту. За “залишками ямковості на дорогах” Львівська область має найгірші показники - 77 тисяч квадратних метрів доріг, на яких навіть не позасипали ями! У Чернігівській області таких ділянок 51 тисяча квадратних метрів, у Черкаській – 55 тисяч квадратних метрів, у Закарпатській – 29 тисяч квадратних метрів та Чернівецькій – 17 тисяч квадратних метрів. Терміни експлуатації 80% автомобільних доріг в Україні вичерпали себе вже двічі, а то й тричі. Ось що кажуть водії про деякі автотраси України: Житомир – Бердичів. За влучним зауваженням водіїв, полотно тут, порите незліченними ямками, схоже на друшляк. Рухатися можна тільки по узбіччю. Тернопіль – Львів. Подорожі по тутешніх провалах не витримує підвіска навіть вантажної машини – на КамАЗі лопаються ресори. Біла Церква – Умань. Стан траси водії описують коротко – як після бомбардування. Рух ускладнений через кожні 50-70 метрів. Житомир – Любар. Здається, що кожні 10 метрів цієї траси поперемінно робили українські та іноземні будівельники: рівні ділянки змінюються розбитими. Кременець – Біла Церква. Цей напрямок далекобійники називають “дорогою Другої світової” – вона всіяна воронками, що розтягнулися на обидві смуги. Львів – Луцьк. Вкрита вибоїнами автомагістраль випробовує нерви водіїв і підвіски на міцність майже через кожні 100 метрів. Також відомство Укравтодору назвало автомобільні дороги, які перебувають в найкращому стані. Це автошляхи: Київ – Чоп, Київ – Харків – Довжанський, Кіпті – Бачівськ, Львів – Шегині, Харків – Щербаківка, Київ – Бориспіль, Київ – Ковель – Ягодин, Донецьк – Харцизьк – Успенка, Ульянівка – Миколаїв.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |