№670 від 21.08.2014p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Це потрібно знати Права платників податків при спілкуванні з перевіряючимиДо Вас навідались перевіряючі. Що слід робити у першу чергу? Перш за все, пересвідчитись чи дійсно перед Вами працівники органів доходів і зборів: вимагайте показати службові посвідчення, чітко назвати свої посади, прізвища, імена та по-батькові, причину та підстави прибуття на місце здійснення підприємницької діяльності. Вимагайте у перевіряючих заповнити Журнал перевірок. Детально ознайомитися та зняти копії направлення на проведення перевірки, в якій зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб’єкта (прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об’єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника контролюючого органу або його заступника, що скріплений печаткою контролюючого органу. Також у перевіряючих повинна бути копія наказу про проведення перевірки. Прізвища, які зазначені в направленні на проведення перевірки, повинні відповідати службовим посвідченням. Непред’явлення або не надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, особам, які фактично проводять розрахункові операції) цих документів, або пред’явлення зазначених документів, що оформлені з порушенням вимог, встановлених цим пунктом, є підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки. У разі вимагання перевіряючими неправомірної вигоди - грошові кошти або інше майно, переваги, пільги, послуги, нематеріальні активи тощо, платник ні в якому разі не повинен йти на поступки. Завжди Ви повинні пам’ятати, за давання неправомірної вигоди (хабара) так само передбачена кримінальна відповідальність як і за його отримання. Особа, яка обіцяла чи надала неправомірну вигоду, звільняється від кримінальної відповідальності, якщо стосовно неї були вчинені дії щодо вимагання неправомірної вигоди і після пропозиції, обіцянки чи надання неправомірної вигоди вона до повідомлення їй про підозру у вчиненні нею злочину добровільно заявила про те, що сталося до правоохоронного органу. З метою доведення в подальшому факту вимагання, а не пропозиції, чи провокації, необхідно вжити всіх доступних заходів фіксації розмов чи поведінки перевіряючих (залучення до розмови інших осіб, які б могли підтвердити вимагання, застосування відео та аудіозапису, розмови бажано проводити в місцях де є камери відеоспостереження тощо). За кожним таким фактом необхідно звертатись до правоохоронних органів України - Служби безпеки, Міністерства внутрішніх справ, Прокуратури. Також у разі вимагання неправомірної вигоди працівниками Міндоходів, платник може звертатись за телефоном гарячої лінії Міністерства доходів зборів - “Пульс” (044) 284-00-07. Слід пам’ятати що корупцію можна подолати тільки тоді, коли платники податків будуть дотримуватись лише двох правил: Правило перше - не давати хабара! Правило друге - чесно сплачувати податки та митні платежі!
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |