№720 від 17.08.2015p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Подвійна заправка Європейський тренд АЗС ТМ “ОЛАС”Заправляй свій автомобіль пальним не переплачуючи та смакуй запашною кавою із задоволенням!Битва за споживача виходить на нову стадію, коли потрібне не тільки оптимальне поєднання ціни та якості пального, а й хороша сервісна складова. Підсумки роботи мережі АЗС ТМ “ОЛАС” за 2014-й, як і результати попередніх років, підтверджують, що саме увага до клієнта виходить на перший план. “Виграє той, хто пропонує не тільки хороший бензин, але й смачну каву, супутні товари, продукти в дорогу та безкоштовний Wi-Fi” - наголошує директор ТОВ “ЗахідЕнергоРесурс” Руслан МАЛЬОВАНИЙ (на фото), з яким кореспондент тижневика “Рівне-Ракурс” зустрівся напередодні 5-ої річниці заснування товариства, зареєстрованого (нагадуємо тим, хто хоче привітати надійних партнерів та вірних друзів з першим міні-ювілеєм) 12 серпня 2010 року. “Для нас криза – це стимул рухатись уперед і ставати сильнішими” - Руслане Орестовичу, які, на Вашу думку, особливості переформатування ринку торгівлі нафтопродуктами? - Сьогодні традиційні автозаправки все більше трансформуються і націлені на завоювання довіри різних категорій покупців. Перша - це ті, кого влаштовує бензин або дизпаливо даної АЗС. “Піший трафік” - другий за значимістю (декому зручніше зайти в найближчий АЗС-маркет, ніж витрачати час на похід до супермаркету). До третьої категорії відносяться затяті прихильники певного бренду або пропозиції (наприклад, смачна кава). Виходячи з цього, формується асортимент товарів та послуг мережі АЗС ТМ “ОЛАС”. Наша компанія активно розвиває супутній сервіс на АЗС, спрямований на те, щоб водій міг не тільки заправити свій автомобіль, а і придбати автоаксесуари, безкош-товно підкачати колеса, долити в радіатор води, посмакувати запашною кавою, купити щось у дорогу з продуктів та скористатися безплатним Wi-Fi. Зазначу, що відсоток реалізації супутніх товарів та послуг у валовому доході компанії постійно зростає, як і розширюється їх асортимент. Це свідчить про те, що клієнт зацікавлений в отриманні такого сервісу. На моє глибоке переконання, нарощування обсягів реалізації супутніх товарів та послуг на АЗС є додатковою опцією в реалізації пального, запорукою стабільної роботи товариства “ЗахідЕнергоРесурс” у кризових умовах. Як бачите, для декого криза - привід опустити руки, а для нас - це стимул рухатись уперед, щось міняти і ставати сильнішими. Політика нашої компанії - не зупинятися! Якщо немає руху, то немає і розвитку.
“Найвищий рівень якості пального, надійний захист довкілля” - Тим не менше, головне для АЗС - якість пального. Якщо компанія реалізує наф-топродукти сумнівної якості, від банкрутства її не врятують навіть найсмачніші хот-доги. Чи не так? - В умовах, коли в Україні фактично діяли два стандарти, один з яких відповідав вимогам Євро-3 і Євро-4, а другий - радянським стандартам, що відповідали рівню Євро-2 і нижче, компанія “ЗахідЕнергоРесурс” ще в 2011 році прийняла в інтере- сах споживачів принципове рішення про перехід її мережі АЗС на реалізацію дизпалива та бензинів А-92, А-95, які відповідають стандарту Євро-4. А саме - високооктанових бензинів білоруського і литовського виробництва та дизпалива білоруського виробництва. Бензин А-92 - улюблене пальне таксистів - у нас винятково білоруський (НПЗ “Mozyr Oil Refinery”). “ОЛАС” також пропонує у Рівному (АЗС на Соборній, 370) А-95 Преміум виробництва “Mozeikiu Nafta” групи ORLEN. Це - популярний в Європі литовський преміальний бензин, який гарантує найвищий рівень якості пального та найменшу шкоду для довкілля. “ЗахідЕнергоРесурс” має всю необхідну інфраструктуру для забезпечення якісного зберігання імпортованого пального. Від приймання нафтопродуктів з нафтопереробних заводів з Прибалтики та Білорусії залізничними цистернами - до постачання їх власними бензовозами на АЗС та нашим клієнтам. Це виключає потрапляння в резервуари наших автозаправок пального невідомого походження. Компанія цінує свою репутацію на ринку нафтопродуктів, яку ми заробляли роками. Намагаємось утримати постійних клієнтів та долучити нових. Ми реалізуємо тільки якісні нафтопродукти, але за рахунок зменшення затрат, завдяки великогуртовим поставкам безпосередньо від виробника, можемо тримати трошки нижчі ціни, ніж наші конкуренти. “Стратегічна мета – стати національним оператором ринку нафтопродуктів” - Щороку кількість водіїв, які довіряють ТМ “ОЛАС”, стрімко зростає. Чим поясните цей феномен? - Для того, щоб водій віддав перевагу певній АЗС, необхідно, як показує досвід, щоб на заправці був досить добре розвинутий сервіс і для автомобіля, і для водія. Ми робимо все для того, щоб принцип “Заправив машину - заправ себе!” спрацьовував на всіх АЗС ТМ “ОЛАС”, розташованих як на Рівненщині, так і за її межами. Високоякісні нафтопродукти реалізують заправки мережі ТМ “ОЛАС” у Хмельницькій, Волинській, Львівській та Чернігівській областях. Крім того, нашим клієнтам доступні партнерські заправки мережі АЗС “УЛЬТРА”. Одна АЗС “УЛЬТРА” працює на Київській трасі при з’їзді з Житомирської об’їзної по правій стороні в напрямку Києва, а друга - розташована в столиці (вул. Миколи Грінченка, 18-Б) неподалік від центру, що дозволяє не їхати в самий центр, де дуже насичений рух. Хоча наша компанія представлена більше на регіональному рівні, наша стратегічна мета - стати національним оператором ринку нафтопродуктів. - Як вплинула політична нестабільність та інфляція в країні на ринок нафтопродуктів? - Звичайно, дуже важко працювати, особливо імпортерам, в умовах, коли нестійкий курс гривні, коли доводиться купувати валюту в умовах обмежень, введених регуляторними актами Нацбанку України. Але намагаємося гідно виходити із ситуації та сповна виконувати свої зобов’язання перед клієнтами, які заправляються в нас як за готівку, так і по безготівковому рахунку. Нам легше долати труднощі, ніж іншим компаніям, оскільки з самого початку роботи у нас не було легких грошей. ТМ “ОЛАС” не пережила такого шаленого розвитку, як, скажімо, компанія WOG. Заробляли і потрошку накопичували кошти, брали кредити та вкладали їх у розширення мережі, будуючи нові АЗС. Ми розвивалися, долаючи численні перепони, а тому дорожимо брендом ТМ “ОЛАС”, бездоганна репутація якого - результат наших спільних зусиль і прозорої роботи на ринку.
“В нинішньої влади немає ніякого бажання щось докорінно змінювати” - Останнім часом, Руслане Орестовичу, Ви не пропускаєте жодний приїзд лідера партії “Громадянська позиція” Анатолія Гриценка до Рівного. Чим викликана така увага до відомого українського політика? - Так, я глибоко поважаю Анатолія Степановича і є членом партії “Громадянська позиція”. Вважаю, що це та людина, яка змогла би навести порядок в Україні. Впевнений, що коли команда Гриценка прийде до влади, держава почне реально розвиватись. І необхідні реформи, які пройдуть максимум за півроку, будуть спрямовані на те, аби було добре не тільки “кровосісям” від влади та олігархам, а і всім тим, на кому тримається сьогодні наша держава Україна. Це можна зробити дуже швидко та якісно. В нинішньої влади немає ніякого бажання щось докорінно змінювати, бо вона є продовженням старої. Сподіваюсь, що на майбутніх президентських виборах Анатолій Гриценко таки стане очільником нашої держави. Для України це шанс стати на ноги, зміцнити національну економіку та підвищити свою обороноздатність. - Враховуючи “гібридну війну” на Сході держави, зміцнення її обороноздатності стало всенародною справою, до якої, впевнений, долучився і Ваш колектив... - Ми пишаємося тим, що працівник нашого підприємства, водій Олександр Охота, у складі батальйону аеродромно-технічного забезпечення 30-тонним бензовозом “МАЗ” товариства “ЗахідЕнергоРесурс” по 600 кілометрів на день долав під пекучим сонцем дорогами східних регіонів України, забезпечуючи авіаційним пальним бойові вильоти гвинтокрилів у зоні АТО. Я особисто і мої колеги постійно підтримуємо волонтерів, які доставляють гуманітарну допомогу на Схід нашим військовим. У 2014 році ми з колегами закупили 20 бронежилетів п’ятого ступеня захисту, які через обласний військкомат передали для батальйону “Горинь”. Заохочуємо і інших підприємців долучатись до підтримки наших військових і добровольців. Адже в наш час, коли існує дефіцит людяності, турботи і милосердя, - хто допоможе їм, якщо не ми? - І на завершення розмо- ви: як плануєте провести відпустку? - Відпочину, скоріше за все, після виборів. Можливо, подамся зі сім’єю в Буковель покататись на лижах або в Косино на мінеральні термальні води. На рибалку обов’язково поїду.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |