№743 від 01.02.2016p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Європейський сервіс “Свіжість, гостинність, завжди вигідно – це по-нашому!”Підприємець Андрій Ковальчук відкрив у Рівному перший у 2016 році магазин мережі супермаркетів “Наш Край”Перший у новому 2016 році магазин національної мережі супермаркетів “Наш Край” запрацював у місті Рівному. 14 січня відбулося урочисте відкриття сучасного торговельного закладу у форматі “Магазин біля дому” на вулиці Міцкевича, 9. До послуг покупців - комфортний зал самообслуговування із розширеним асортиментом товарів щоденного попиту, свіжої випічки, фреш-групи, кулінарії та бакалії. Покупців обслуговують дві каси. У новому супермаркеті “Наш Край” діє програма лояльності, що дозволяє покупцям накопичувати бонуси й економити на наступних покупках, а бездоганна якість товарів відповідає найсміливішим очікуванням найвибагливіших споживачів. Зі слів власника магазину - рівненського підприємця Андрія КОВАЛЬЧУКА, мережа супермаркетів “Наш Край” працює на українському ринку рітейлу з 2001 року Протягом півтора десятка років вона розширилась як географічно, так і за кількістю відкритих закладів (203 магазини). Зараз супермаркети “Наш Край” представлені у 13 регіонах України, зокрема у Волинській, Рівненській, Івано-Франківській, Тернопільській, Хмельницькій, Чернівецькій, Львівській, Житомирській, Київській, Черкаській, Дніпропетровській та Донецькій областях. “Наш Край” дає людям можливість задовольняти свої потреби у свіжому, якісному і доступному товарі й отримувати при цьому масу корисної інформації та позитивних емоцій. Корпоративний девіз лідера на ринку франчайзингу продуктового рітейлу України: “Свіжість, гостинність, завжди вигідно - це по-нашому!”. Перш ніж стати франчайзі мережі супермаркетів “Наш Край”, Андрій Ковальчук набув корисного для цього статусу життєвого і професійного досвіду. Закінчив із відзнакою Рівненський кооперативний технікум за фахом “Товарознавство та комерційна діяльність” та здобув вищу освіту в Європейському університеті за фахом “Менеджмент організацій”. З 2003 року працював торговим представником і супервайзером ТОВ “Ріглі Україна” - дочірнього підприємства компанії Wrigleу, світового лідера кондитерського ринку, найуспішнішого виробника жувальної гумки ТМ Orbit. Останні два роки займався підприємницькою діяльністю. Попри те, що пан Ковальчук - неквапливий, розсудливий та виважений у своїх рішеннях підприємець, йому вдалося дуже швидко - буквально за півтора місяця від підписання договору франшизи - підготувати магазин до відкриття: зробити євроремонт приміщення, придбати і встановити нове торговельне обладнання, ретельно підібрати та вишколити персонал. Щоправда, зізнався власник бізнесу, весь цей час його команда працювала без вихідних. Він високо цінує практичний досвід, який, на його думку, не замінить жодний семінар, жодний посібник. Адже фахівці вважають, що 20 відсотків знань людина черпає зі спеціальної літератури, а 80 - здобуває на практиці. Адрій Ковальчук добре розуміє проблеми ведення бізнесу в складних умовах економічних негараздів, які переживає країна, та падіння купівельної спроможності її населення. - Для того, щоб до нас ішли люди, головне - насичений асортимент та формування правильної цінової політики, - переконаний підприємець. - Тоді будуть задоволені і власник, і адміністрація, і персонал магазину, і кінцевий споживач - наші клієнти. Для збільшення числа покупців передусім має бути якість товару. Також дуже велику роль у теперішній час відіграє його вартість. Якщо вона ринкова або нижче, - люди купуватимуть потрібний їм товар. Якщо завищена націнка - відмовляться від покупки. У нас на овочі та фрукти дуже маленька націнка, щоб вони були доступні всім нашим покупцям. І власник магазину Андрій Ковальчук, і комерційний директор Артем Козачук велику увагу приділяють як співпраці з перевіреними постачальниками продуктів, так і розвитку власного виробництва хлібобулочних виробів без домішок та розпушувачів. Це і солона випічка - різні багети, батони, булочки з часником, і солодка - кренделі з цукром, маком та повидлом. Зараз у магазині планують започаткувати випічку булочок із горохом, капустою, картоплею та м’ясом. Андрій Ковальчук сповна віддається роботі, тож такої жертовності вимагає і від своїх підлеглих. Уся команда працює злагоджено для того, аби щодня дарувати рівнянам піднесений настрій та задоволення від якісної покупки. У день Святого Василя, коли відбулося урочисте відкриття магазину, Андрій організував для покупців святкову програму. Дітей веселили аніматори, а дорослі взяли участь у розіграші цінних подарунків. Щасливчики виграли продуктові кошики та призи - мобільний телефон, мультиварку, електрочайник, праску і блендер. Приємною подією початку 2016 року стало для жителів прилеглого мікрорайону відкриття магазину “Наш Край”. Перші два тижні його роботи показали, що весь персонал торговельного закладу - від касира до комерційного директора - самовіддано працює для того, щоб відвідання супермаркету було якомога приємнішим для споживача.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |