Відкриття ЦОКу стало черговим етапом реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Рівненщини. Фахівці ЦОКу спроможні за день прийняти понад 800 клієнтів. У клієнтській зоні працюють 17 комунікабельних менеджерів, які володіють універсальними навичками і можуть надати консультацію з широкого кола питань по газопостачанню.
«Робота нового центру полягає у наданні споживачам широкого спектру послуг - починаючи від укладання договорів на розподіл та постачання газу, видачі довідок і консультації по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі», - розповідає начальник Управління клієнтського сервісу Володимир Новосад.
Однією з новинок Центру стала автоматизована електронна черга. Програмне забезпечення дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформують щодо наявності і номеру місця вільного фахівця. Адміністратор зони ресепшн завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами «тонкий клієнт» для реєстрації Особистого кабінету споживача газу або провести оплату через платіжні термінали.
Зручне місцерозташування, сучасний дизайн, просторі і світлі приміщення, ергономічні дивани і кулери з водою дозволяють забезпечити необхідний комфорт клієнтам при наданні послуг. Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. Не забули і про людей з обмеженими можливостями та про батьків із дітками - при вході є спеціальний пандус та дитячий куточок.