Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №770 від 04.08.2016p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Червень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс подій

У Рівному для споживачів природного газу відкрили сучасний центр обслуговування

У Рівному для споживачів природного газу відкрили сучасний центр обслуговування

1 серпня у Рівному по вулиці Грушевського, 77 ПАТ «Рівнегаз» та ТОВ «Рівнегаз Збут» відкрили новий  Центр обслуговування клієнтів (ЦОК). Відтепер понад 110 тисяч побутових споживачів газу обласного центру і Рівненського району зможуть в одному місці не лише швидко і якісно отримувати консультації з питань газопостачання, а й здійснювати необхідні операції – від оплати послуг до отримання технічних умов на приєднання до мереж.

Відкриття ЦОКу стало черговим етапом реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Рівненщини. Фахівці ЦОКу спроможні за день прийняти понад 800 клієнтів.  У клієнтській зоні працюють 17 комунікабельних менеджерів, які  володіють універсальними навичками і можуть надати консультацію з широкого кола питань по газопостачанню.

«Робота нового центру полягає у наданні споживачам широкого спектру послуг - починаючи від укладання договорів на розподіл та постачання газу, видачі довідок і консультації по особовому рахунку, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі», - розповідає начальник Управління клієнтського сервісу Володимир Новосад.

Однією з новинок Центру стала автоматизована електронна черга. Програмне забезпечення  дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки, а завдяки голосовим повідомленням та електронним табло споживачів інформують щодо наявності і номеру місця вільного фахівця. Адміністратор зони ресепшн завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами «тонкий клієнт» для реєстрації Особистого кабінету споживача газу або провести оплату через платіжні термінали.

Зручне місцерозташування, сучасний дизайн, просторі і світлі приміщення, ергономічні дивани і кулери з водою дозволяють забезпечити  необхідний комфорт клієнтам при наданні послуг. Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. Не забули і про людей з обмеженими можливостями та про батьків із дітками - при вході є спеціальний пандус та дитячий куточок.

04.08.2016


Переглядів: 1315

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1225 від 09.06.2025p.




Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23229)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19171)
• Допомога під час карантину [967] (16283)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (16096)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15796)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15684)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15639)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15602)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15596)
• Живи до ста! [965] (15513)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15430)
• Бюджет і ми… [965] (15375)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15303)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15287)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (15110)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (15066)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14881)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14754)

ТОП-15 свіжого номера:

• «Це відзнака всього народу України», – Кличко у Франкфурті отримав престижну премію за права людини (1107)
• Вартість манікюру: що входить у послугу та як не переплатити (50)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"