№834 від 02.11.2017p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Особливий погляд Ключова галузь економікиІван ЯКИМЕНКО: «Основне завдання залізничників України – забезпечити стабільну роботу на кожному робочому місці»4 листопада 1861 року, ще за часів Австро-Угорської імперії, до Львова прибув перший потяг під назвою «Ярослав». Він з’єднав Відень, Краків, Перемишль і Львів. З того часу минуло понад півтора століття. За ініціативою Львівської залізниці працівники залізничного транспорту України щороку в день річниці цієї історичної події відзначають своє професійне свято. З 1991 року Укрзалізниця впевнено утримує позиції найбільшого національного перевізника вантажів та пасажирів. Ключова галузь національної економіки вже в найближчій перспективі здатна продемонструвати значні результати, зокрема позитивні зрушення незабаром зможуть відчути не лише її партнери у сфері вантажних перевезень та багатомільйонна армія пасажирів, а й самі залізничники. Про те, які проблеми вирішують трудівники сталевих магістралей, в.о. начальника Рівненської дирекції залізничних перевезень Іван ЯКИМЕНКО (на фото) розповів кореспонденту тижневика «Рівне-Ракурс». «Близько 50% роботи всієї залізниці виконує саме наша дирекція» - Іване Миколайовичу, з якими здобутками зустрічає колектив рівненських залізничників своє професійне свято? - Якщо говорити про Рівненську дирекцію залізничних перевезень (а на Львівській залізниці таких дирекцій п’ять - Львівська, Тернопільська, Рівненська, Івано-Франківська й Ужгородська), то із задоволенням можу відзначити, що близько 50% роботи всієї залізниці виконує саме наша дирекція - це і надходження коштів, і перевезення вантажів. В межах дирекції відкриті для вантажних операцій 52 станції, які навантажують щебінь, зернові, металобрухт, вугілля тощо. У загальному обсязі роботи дирекції 60-70% становлять відвантаження сипучих вантажів на станціях Клесів, Томашгород, Рокитно, Рафалівка, Костопіль, Любомирка. Основний об’єм відвантаження будівельних вантажів дирекції здійснює станція Клесів, яка обслуговує місцеві кар’єри. Зважаючи на рішення уряду щодо збільшення фінансування робіт із ремонту та будівництва автодоріг у 2018 році, ми повинні підготуватися до виконання підвищених завдань зі забезпечення дорожніх підприємств щебеневою продукцією. Упродовж попереднього року активізувалася робота на станції Кременець, збільшилися об’єми відвантаження зерна, добрив, вивантаження нафтопродуктів. Щодо навантаження ділової деревини, то вантажовідправники у зв’язку із законодавчими змінами пристосовуються до ситуації і переорієнтовуються. Раніше ліс їхав переважно до станції Вадул-Сірет і далі на Румунію. Тепер збільшилися обсяги навантаження у напрямку Одеси, курсують лісові вантажі і в межах України. Зокрема, у нашій дирекції є станція Іваничі, де працює підприємство «Кроно-Спан», на Львівській дирекції (станція Рожнятів) теж є аналогічне виробництво. Технічна деревина, яку експортувати не заборонено, їде до Польщі, цей ринок збуту теж зростає. Відбулася зміна номенклатур вантажів на прикордонному переході Ізов-Грубешів. Якщо раніше ми перевозили там, в основному, залізну руду - до 70% від усієї кількості, то зараз це 50% руди, а решта - інші вантажі. «Великою проблемою вантажних перевезень є дефіцит піввагонів» - Які проблеми виникають у робочому процесі та як їх вирішуєте? - Великою проблемою вантажних перевезень не тільки для нашої дирекції, але й для Львівської магістралі та ПАТ «Укрзалізниця» нині є дефіцит піввагонів, спричинений загальним старінням парку рухомого складу. Тож сподіваємося на оновлення вагонного парку, а поки виходимо з цієї ситуації завдяки модернізованому рухомому складу, зокрема цементовозам, що переобладнані під перевезення сипучих вантажів, будівельним платформам із нарощеними бортами та вагонам приватних парків. Також залишається доволі гострою проблема ритмічної роботи господарства приміських пасажирських перевезень, зокрема питання компенсацій за пільгові перевезення у приміському русі. У грудні минулого року ми отримали від Рівненської облдержадміністрації тільки 835 тис. грн - це 12% вартості наданих послуг. Недоотримання коштів створює суттєві перешкоди для забезпечення в повному обсязі придбання запасних частин та негативно впливає на технічний стан моторвагонного рухомого складу, який потребує негайного оновлення. Незважаючи на це, Львівська залізниця й надалі робить усе, аби забезпечити перевезення пасажирів у приміському сполученні, хоча і несе при цьому великі збитки. - Що вдалося зробити для покращення виробничих та побутових умов залізничників? - Відбувся капітальний ремонт на посту електричної централізації станції Клесів, умови для роботи місцевих залізничників стали комфортнішими. У приміщенні Рівненської дирекції провели поточний ремонт, зокрема диспетчерських кругів, модернізували котельню, що дало нам змогу від’єднатися від центральної системи опалення Рівного і зменшити витрати на опалення дирекції. Цьогоріч завершено ремонт вокзалу на станції Костопіль та оновлено Рівненський вокзал. - Укрзалізницю, як і інші галузі, не обминув дефіцит кваліфікованих робітничих кадрів, зокрема й через трудову міграцію за кордон. Як вирішуєте цю проблему? - У порівнянні з відповідним періодом минулого року фонд оплати праці збільшився на 30,6%. Було підвищено годинні тарифні ставки та посадові оклади основним працівникам, діяльність яких безпосередньо пов’язана з наданням послуг з перевезення вантажів і пасажирів, ремонтом, технічним обслуговуванням рухомого складу та інфраструктури, на 25%, іншим працівникам - на 20%. Також у жовтні виплачено додаткову винагороду за 2016 рік у розмірі 50% посадового окладу (тарифної ставки). «Ковель-Ізов-Держкордон – стратегічний напрямок залізничних перевезень» - Які перспективи розвитку частини Львівської залізниці, яку обслуговує Рівненська дирекція залізничних перевезень? - На недавньому засіданні науково-технічної ради ПАТ «Львівська залізниця» було розглянуто перспективу електрифікації дільниці Ковель–Ізов–Держкордон, що є стратегічним напрямком перевезень експортно-імпортних вантажів у сполученні з Республікою Польща колією 1520 мм через прикордонний перехід Ізов-Грубешів. Щодобово на цій дільниці обслуговуються 10 пар вантажних поїздів. Сьогодні вантажопотік у напрямку прикордонного переходу Ізов-Грубешів здійснюється електротягою через станцію Здолбунів до станції Ковель. На цій станції доводиться зменшувати вагу поїзда з 5 тис. до 4,6 тис. тонн та міняти електротягу на теплотягу, за допомогою якої поїзд прямує далі - до станції Ізов. Це збільшує експлуатаційні витрати та тривалість перевезень вантажів на цій дільниці. Після її електрифікації вага поїзда збільшиться з 4541 тонни до 6000 тонн, кількість пар поїздів - до 12 на добу. На 21 млн грн зменшаться щорічні експлуатаційні витрати, а викиди продуктів згоряння в атмосферу - на 1200 т/рік. Річний економічний ефект від впровадження електрифікації на дільниці Ковель-Ізов-Держкордон орієнтовно становитиме 214,8 млн грн, термін окупності проекту - приблизно 6 років. - Обличчя галузі - пасажирські перевезення. Якими новими маршрутами порадувала Львівська залізниця своїх пасажирів? - 12 червня розпочав курсування новий поїзд міжнародного сполучення Ковель - Холм. В урочистостях з нагоди його запуску взяли участь генеральний консул Польщі в Луцьку Вєслав Мазур, голова комітету з питань транспорту Верховної Ради України Ярослав Дубневич, голова Волинської ОДА Володимир Гунчик, член правління ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Михальчук та директор регіональної філії «Львівська залізниця» Іван Груник. Сергій Михальчук запевнив, що залізничники докладають багато зусиль для успішної конкуренції з іншими видами транспорту в міжнародних перевезеннях. Нині маршрут Холм – Ковель завдяки його популярності та затребуваності подовжено, щоб мешканці ще двох обласних центрів – Рівного та Луцька – могли безперешкодно та швидко подорожувати до Європи. Ще одна приємна подія: з 2 листопада «Укрзалізниця» запускає новий рейс - «Ковель-Харків». Потяг їздитиме через день - до Харкова парними, а з Харкова - непарними. Квитки у плацкартні вагони коштують близько півтори сотні гривень. У купе - близько 250 грн. «Залізниця була, є і буде потужним локомотивом національної економіки» - Іване Миколайовичу, з якими почуттями зустрічаєте професійне свято? - Напередодні Дня залізничника сердечно вітаю залізничників усіх поколінь із професійним святом. Залізниця була, є і буде потужним локомотивом національної економіки, суспільства та держави. Тому наше основне завдання - забезпечити стабільну роботу на кожному робочому місці та виконання якісних і кількісних показників. Наші основні залізничні вузли - Здолбунів, Сарни, Ковель, прикордонні станції - Ізов, Ягодин, вантажні та лінійні станції - Клесів, Обарів, Дубно, Костопіль, Радивилів, Луцьк, Володимир-Волинський, Томашгород, Смига, Кременець у напруженому робочому ритмі, без збільшення штату працюючих, справляються зі зростаючими завданнями з навантаження вагонів. На них рівняються всі підрозділи Рівненської дирекції залізничних перевезень - локомотивників, вагонників, колійників, енергетиків і зв’язківців. Бажаю Вам, дорогі залізничники, та Вашим родинам здоров’я, щастя, терпіння і віри, здійснення всіх бажань та задумів, усього найкращого у Вашому житті - виробничому й особистому. Щиро дякую Вам, шановні колеги і ветерани, за подвижницьку працю заради економічного зростання нашої галузі та зміцнення Української держави.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |