№273 від 04.01.2007p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Ринок праці Людмила Кушнір: "Кадри вирішують все!"Вісім років тому великі підприємства в Рівному закривалися, кваліфіковані кадри залишалися без роботи. Хтось подався на заробітки за кордон, хтось - на біржу, а ця тендітна і здавалося б слабка жінка із вищою освітою інженера-програміста вирішила створити власну справу і допомагати таким самим безробітним, якою вона була вчора, знаходити своє місце на ринку праці. Знайомтеся: директор рекрутингового агентства “Консалт-партнер” Людмила КУШНІР (на фото). - Агентство “Консалт-партнер”, яке ми з подругою створили у 1999 році, - розповідає пані Людмила, - було для Рівного першою ластівкою, яка зробила весну у цьому сегменті ринку послуг. Сьогодні ми займаємося добором кадрів вищої і середньої ланки управління. Добір співробітників через рекрутингове агентство стає все більш привабливим для компаній: адже всю чорнову роб! оту агентство бере на себе, а роботодавцю залишається тільки диктувати свої вимоги і розглядати подані кандидатури. Послуги агентства “Консалт-Партнер” платні, але не для того, хто шукає роботу: витрати бере на себе роботодавець. Для кваліфікованих працівників, що тимчасово залишилися без роботи, або шукають більш привабливу і високооплачувану посаду, ми знайдемо вакансію, яка відповідає прагненням і здібностям конкретної людини. Головне - не треба боятися звернутися до нашого агентства. Розповім конкретний випадок. До нас завітала пані, як кажуть, “передпенсійного” віку. Просто проходила повз наш офіс, і зайшла про всяк випадок. Виявилося, вона працювала на посаді фінансового директора, має багатий досвід роботи, енергійна, розумна, жвава. Ми дуже швидко знайшли для неї вакансію, і її новий керівник сьогодні задоволений таким цінним працівником. - Як відбувається співбесіда з претендентами на вакансії? - Інтерв’ю в нашому агентстві зовсім не схоже на іспит, коли на кожне питання є заздалегідь відома відповідь. При доборі персоналу користуються таким поняттям, як “правило 40 секунд” - вважається, що, в середньому, за цей час про людину складається перше враження. Але важливо пам’ятати - враження складається не лише у вас, а й у кандидата. Ми прагнемо допомогти людині відчути себе комфортно; дати їй можливість поводитися природно для того, щоб одержати найбільш повні відповіді на питання, які будуть ставитися у процесі співбесіди. Найважливіше, що треба мати на увазі - необхідно навчитися банальному вмінню вести бесіду “на рівних”. Багатьом керівникам підприємств і менеджерам з персоналу найважче дається розуміння того, що у кожної зі сторін є власний досвід: людський і фаховий, особиста позиція. А особливість проведення фахового інтерв’ю при доборі персоналу полягає у простих речах: умінні бути цікавим співрозмовником, зацікавленим та уважним. До речі, це, перш за все, стосується чоловіків, які неспроможні приховати упередженість щодо жінок-фахівців, навіть якщо у пані такий самий стаж роботи і освіта, як у представника сильної статі. Натомість жінки наділені особливою інтуїцією, яка допомагає краще зрозуміти сильні та слабкі сторони претендента на посаду. - Ви маєте якесь власне “ноу-хау” щодо добору персоналу? - Перш за все, укладаючи договір із роботодавцем, ми докладно з’ясовуємо, яка саме людина йому потрібна, якими є умови праці на цьому підприємстві і вимоги до працівників. Обговорюємо кожну деталь - від посадових обов’язків і зарплатні до соціальних гарантій. Адже, якщо запропонована нами людина звільниться раніше, ніж закінчиться “гарантійний” тримісячний термін, ми без додаткової оплати шукаємо нових кандидатів на посаду. А от якщо роботодавець не дотримає умов договору, і працівник буде змушений звільнитися з посади, - це проблема роботодавця. Агентство не працює з підприємствами, які не дотримують угоди. Перед тим, як проводити співбесіду, ми намагаємося уявити особу, яка може бути успішною на цій посаді. Хочемо зрозуміти, наскільки потенційний працівник є відповідальним, працездатним, наскільки він схильний до самостійності, чи має організаторські здібності, якою є його мотивація тощо. Отже, спочатку складаємо список саме тих здібностей, що необхідні для даної вакансії. Наприклад, від начальника служби безпеки вимагатимемо комунікабельності, порядності, вміння бути лідером. І наше інтерв’ю буде спрямоване на виявлення саме цих рис особистості. - На ринок праці кожного року приходять тисячі випускників навчальних закладів. Що ви їм пропонуєте? - Тут я повинна зауважити: наша система освіти дала великий збій. Вузи випускають надто багато спеціалістів-гуманітаріїв, на яких немає попиту, і водночас, вищі навчальні заклади не готують тих, кого не вистачає: кваліфікованих фахівців інженерних спеціальностей. Служба зайнятості надає їм можливість здобути за гроші платників податків другу спеціальність, і протягом року платить допомогу по безробіттю. Декому комфортно і зручно сидіти на шиї держави, визнаючи себе безробітним. Насправді, я думаю, безробіття - проблема надумана. Енергійна, освічена людина завжди знайде відповідну роботу, і ми їй у цьому радо допоможемо. І не має значення, скільки років такому фахівцю - 24 чи 42. Ціль агентства “Консалт-партнер”- дивитися на кожного потенційного кандадата очима нашого клієнта. Девіз компанії: “Головна цінність нашої компанії - ваші успішні кадрові рішення!”
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |