№916 від 07.06.2019p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
Блискучий діамант ГолівудуСуперзірка Голлівуду Рита Хейворт народилася 17 жовтня 1918 року в сім’ї артистів. Батько, Едуардо Кансино - танцюрист фламенко, уродженець іспанського міста Севілья. Мати, Волга Хейворт - співачка хору з бродвейського шоу Флоренза Зигфельда. Відомо, що артисти - народ непосидючий, тому батьки майбутньої кінозірки постійно були в роз’їздах, а Рита, очікуючи їх повернення, перебувала в колі близьких родичів. Її швидко навчили танцювати, і було очевидно, що дитина тягнеться до мистецтва. Дівчинка з ранку до вечора танцювала перед дзеркалом, а коли її просили сходити в магазин за хлібом, то вона йшла найдовшим шляхом, виробляючи своїми дитячими ніжками хитромудрі па. Пізніше, коли Рита підросла, вона стала ходити з батьком на його виступи. Початок кар’єри Дівчинка вийшла на сцену в 12 років, танцювала з батьком в іспанських хореографічних виставах і в нічних клубах. Коли Риті виповнилося сімнадцять років, її примітили агенти кіностудії 20th Century Fox і запропонували зніматися в кіно. Дівчина якийсь час грала невеликі епізодичні ролі, але в 1939 році молода актриса була запрошена на проби фільму «Тільки в ангелів є крила» режисера Говарда Хоукса. За роллю, яку отримала Рита Хейворт, їй належало грати разом з такими зірками, як Джин Артур і Кері Грант, причому її персонаж по ходу сюжету прирівнювався до виконавців головних ролей, а в окремих епізодах навіть виходив на передній план. Дівчина спочатку губилася від сусідства із такими знаменитостями, але потім освоїлася, відчувши щире дружнє ставлення до себе і Джин Артур, і Кері Гранта, які всіляко намагалися підтримати юне обдарування. Кожен з них пам’ятав, що так само й він колись починав зніматися в кіно, і не завжди все виходило. Популярність Фільм Хоукса, а також наступні картини: «Сунична блондинка», «Дівчина з обкладинки», «Кров і пісок» - зробили Риту Хейворт популярною актрисою. А два фільми в жанрі музичної комедії: «Ти ніколи не була такою чудовою» і «Ні за що не стати багатшими», де вона зіграла в парі з Фредом Астером - додали їй популярності. Танці, які Рита вивчила в дитинстві, їй знадобилися. Природна грація і пластичність допомагали впоратися з роллю. Дівчина чудово танцювала, приводячи в захоплення навіть такого метра, як Фред Астер. Проте актриса соромилася співати, хоч і володіла гарним голосом і чудовим тембром. Доходило до того, що на знімальний майданчик запрошували професійну співачку, яка дублювала Риту Хейворт. Врешті-решт молода актриса освоїлася, перестала хрипіти і збиватися з ритму. А коли відчула добру іронію з боку партнера, то й зовсім осміліла. Фільми з Фредом Астером відкрили перед Ритою широку дорогу до успіху в кінематографі. І вже не за горами була найголовніша роль в її творчому житті. Зоряний час У 1946 році Рита Хейворт, біографія якої тоді поповнилася новою сторінкою, досягла піку своєї популярності, зігравши головну героїню в мелодрамі Чарльза Відора «Джильда». Кінокартина стала зоряним часом актриси, після виходу фільму в прокат вона була піднесена на олімп Голлівуду і на довгі роки перетворилася в незаперечного ідола американського кіно. Прокинувшись знаменитою, Рита Хейворт довго не могла звикнути до свого нового образу. Вона ніяковіла, коли шанувальники просили на вулиці дати автограф. Не вірилося, що її скромна персона може принести стільки радості людям. І разом з тим Риті ніяк не загрожувала зіркова хвороба: вона залишалася все тієї ж скромною дівчиною, яка вперше прийшла на знімальний майданчик. Актриса нарозхват Надалі актриса Рита Хейворт грала тільки головні ролі, інші їй і не пропонували. Сама вона довго роздумувала над сценарієм, перш ніж дати свою згоду на участь у зйомках. Якщо режисери приступали до зйомок нового фільму, то насамперед на головну жіночу роль розглядалася актриса на ім’я Ріта Хейворт. «Джильда» стала улюбленим фільмом мільйонів американців, і всім хотілося побачити актрису в новій ролі. Запрошення голлівудська зірка отримувала у величезній кількості, але вона погоджувалася зніматися тільки в тих фільмах, які її влаштовували за рівнем інтелекту, закладеного в сценарії. Порожні, поверхневі сюжети актриса відхиляла. Хейворт і застій в кіно Кінематограф США в п’ятдесятих роках переживав період депресії, як і вся Америка середини 20 століття. Одна за одною закривалися кіностудії, вижили тільки найсильніші: «Метро Голдвін Майєр», «20-й століття Фокс», «Парамаунт Пікчерз» і деякі інші. Рита Хейворт, фільми за участю якої кіноглядачі чекали з нетерпінням, намагалася знятися в декількох картинах відразу. Проте актриса не могла осягнути неосяжне, і все, що їй вдавалося - це зіграти головну роль у двох кінофільмах за один рік. Як Хейворт знялася в кіно, не з’явившись на знімальному майданчику Тоді продюсери придумали, як можна ще використовувати її популярність. Приклад такої винахідливості можна простежити на прикладі трилеру «Втеча з Шоушенка». Рита Хейворт не брала участь у зйомках, і в той же час її образ фігурував у кінокартині протягом усього сюжету. По ходу фільму головний герой, в’язень тюрми, робить підкоп для втечі. Робота займає рівно двадцять років, і весь цей час він прикриває дірку в стіні портретом кінозірки Хейворт. Це був пластиковий постер із зображенням актриси. Неважко було переконати тюремних наглядачів в любові до популярної кінозірки і тим самим приспати їх пильність. У тій же картині «Втеча з Шоушенка», ув’язнені дивляться в тюремному кінотеатрі фільм «Джильда» з Ритою Хейворт у головній ролі. Зміна зачіски У кінокартині 1948 року «Леді з Шанхаю» потрібна зміна іміджу актриси. Рита Хейворд підійшла до питання дуже радикально: вона відрізала свої розкішні волосся і пофарбувалася в блондинку платинового відтінку. Тим самим актриса забезпечила фільму грандіозний провал - публіка не прийняла метаморфозу зовнішності коханої Хейворт, і картина з тріском провалилася. Знайомство з Ага Ханом Ця невдача викликала у Рити напад меланхолії, вона відмовилася від подальшої роботи і поїхала в Європу. Там, на Французькій Рив’єрі, вона познайомилася з арабським мільйонером Ага Ханом, і у них зав’язався роман. Ага Хан став фактично чоловіком Хейворт, проте зареєструвати шлюб вони не могли, оскільки він був одружений, хоча і робив спроби розлучитися. Тим не менш Рита Хейворт вирішила остаточно порвати з кінематографом і присвятити себе сімейному життю. Вона приїхала в Лос-Анджелес і влаштувала скандал в «Коламбія Пікчерз», вимагаючи звільнення. Але їй все-таки довелося виплатити неустойку за контрактом у розмірі чверті мільйона доларів. Після цього вона демонстративно пішла. Зворотний ефект Безумовно, такий пасаж не міг пройти даром, від актриси багато хто відвернувся. І тепер вона сиділа в чотирьох стінах наодинці, без роботи і без сім’ї, оскільки Ага Хан дуже швидко ретирувався і, залишивши Риту з їх дочкою Жасмін, зайнявся якимись справами на стороні. А в 1951 році арабський плейбой і зовсім розійшовся з Хейворт. У 1952 році актриса пішла з вибаченнями до Гері Кону. Їй потрібна була робота. Той пішов їй назустріч, забув колишні образи і визначив Риту в кінокартину «Любов на Тринідаді». Але колишня популярність Хейворт вже пішла, вона це відчула відразу. Кіноглядачі не купували квитки на фільм з Ритою Хейворт. Проваливши в черговий раз свою роль, актриса впала в депресію. Нова сварка з Гері Коном закінчилася її відходом зі студії. Повернення Два роки потому Хейворт прийшла знову і знову була прийнята. Вона вдало знялася в кінокартині «Приятель Джоуї». Її партнерами по знімальному майданчику були Кім Новак і Френк Сінатра. Однак цей успіх став останнім для в’янучої кінозірки. Хейворт запила, її стан вселяв побоювання оточуючим. Почалися консультації у психоаналітика, а потім і лікування. Але психічне захворювання швидко перейшло в патологію, і у актриси виявили ознаки хвороби Альцгеймера. Хвороби і смерть Нездужання розвивалося повільно, Рита Хейворт була в хорошій пам’яті, але з плином часу стала погіршуватися координація рухів. Через деякий час все нормалізувалося, актриса вже могла вільно пересуватися, як раніше. Вона зрідка знімалася, але до початку сімдесятих років їй стала зраджувати пам’ять. На зйомках останнього фільму з її участю під назвою «Гнів Богів» Рита не могла самостійно вести діалог з партнерами, їй підказували текст. Довелося попрощатися з кінематографом. Актриса стала жити разом з дочкою від третього шлюбу. Жасмин жаліла й любила мати, вони прожили щасливо шістнадцять років. Рита Хейворт тихо померла 14 травня 1987 року в своїй Нью-Йоркській квартирі на Манхеттені. Особисте життя Рита Хейворт була заміжня п’ять разів. Від другого чоловіка, режисера Орсона Уеллса у актриси народилася дочка Ребекка. Ще одна донька з’явилася на світ під час третього заміжжя, батьком був арабський мільйонер Ага Хан. Дівчинку назвали Жасмин. Рита Хейворт, діти якої виховувалися гувернантками, до кінця життя знайшла спокій у своєї молодшої дочки.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |