Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
¤ Ракурс подій ¤ Ракурс політики ¤ Ракурс економiки ¤ Ракурс здоров'я ¤ Ракурс культури і освіти ¤ Ракурс спорту ¤ Ракурс кримінальний ¤ Ракурс житейський ¤ Ракурс інтимний ¤ Ракурс мандрівника ¤ Ракурс незвичайного ¤ Ракурс добрих порад ¤ Ракурс розваг
Пошук |
|
|
|
Липень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | |
Серпень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
Новини Рівне
|
|
#Автогалопом по Європі  "ДП Рівнетрансекспедиція": Швидко! Якісно! Надійно!
Компанію, яка не має власного бренда, можна порівняти з автомобілем без кузова: в неї ні іміджу, ні стилю. “ДП Рівнетрансекспедиція” завдяки невичерпній енергії, працьовитості та відповідальному ставленню до справи засновників і всього колективу компанії, набула брендової популярності як в Україні, так і в країнах Європи. Бренд “ДП Рівнетрансекспедиція” у багатьох людей, навіть далеких від автомобільного транспорту, перш за все, асоціюється з автомобілем із довгим-довгим кузовом. І тут немає нічого дивного: адже ця рівненська компанія вже сім років активно працює на ринку міжнародних вантажних автоперевезень. - “ДП Рівнетрансекспедиція”, - розповідає директор ТзОВ Ігор ГОРДІЄВИЧ (на фото), - була заснована 7 лютого 2000 року. З перших днів діяльності вона є чинним членом Асоціації Міжнародних автомобільних перевізників України. Починали ми працювати на ринку міжнародних автомобільних перевезень, маючи у своєму парку шість автомобілів МАЗ-54323 із напівпричепами Schmitz. Сьогодні своєчасне та якісне виконання перевезень забезпечують шістнадцять сучасних вантажних автомобілів “Mercedes-Benz” із напівпричепами Kоgel і Krone місткістю 94 кубічних метри і вантажопідйомністю понад 20 тонн (13 автопоїздів - власні (не більше шести років в експлуатації), а три - орендовані). Весь рухомий склад відповідає вимогам міжнародного стандарту Євро-3.
Пріоритетні напрямки автоперевезень - транспортування вантажів в Італію та з Італії в Україну, частково - в Росію. Маємо напрацьовані маршрути в Німеччину, іноді на замовлення доставляли вантажі в Іспанію, Францію, Бельгію та Голландію. Автоперевезення здійснюємо на основі угод, укладених із провідними західними й українськими замовниками та експедиторами, які протягом тривалого часу підтвердили свою надійність і ділову репутацію успішною співпрацею з нами.
Досвід роботи спеціалістів фірми у сфері міжнародних автоперевезень - понад 15 років. Сьогодні ми активно працюємо над розширенням зв’язків з європейськими партнерами, поповнюємо власний парк вантажних автомобілів сучасними автопоїздами кращих світових виробників. Як тільки перші автомобілі вийшли з лізингу чи кредиту, почали облаштовувати матеріальну базу. На земельній ділянці у зручному районі Рівного, по вулиці Грушевського, поряд із супермаркетом “Літа”, побудували гараж для ремонту та сервісного обслуговування сідлових автотягачів і вантажних автомобілів, напівпричепів та осeй напівпричепів BPW i SAF, стоянку та сучасний офіс. Переступивши його поріг, замовник уже в перші хвилини спілкування з експедиторами відчуває, що “ДП Рівнетрансекспедиція” - це дійсно професійний сервіс, відповідальність, повага до клієнта, висока надійність і якість.
- Звичайно, у нас, як і в будь-якій справі, - ділиться наболілим із кореспондентом газети заступник директора компанії Василь МИХАЛЮК, - є проблеми. Це, насамперед, дефіцит дозволів - питання, яке можна вирішити лише на державному рівні. Друга проблема - демпінгова цінова політика польських перевізників, які, користуючись доступними кредитами тамтешніх банків, купують нову техніку за цінами Євросоюзу. Українські ж перевізники змушені платити, крім вартості самих автомобілів та напівпричепів, п’ять відсотків за мито та 20 відсотків ПДВ при розмитненні. Звісно, за таких умов нам важко протистояти демпінговій експансії поляків на ринку міжнародних автоперевезень. Тим не менше, намагаємося не допускати простоїв техніки, організовуємо роботу так, щоб автопоїзд робив два кругорейси на місяць, а на квартал - не менше шести.
Зі слів менеджера з перевезень Володимира БАЛАУШКА, основні вітчизняні експортні вантажі - пиломатеріали, абразивні матеріали, двоокис титану, адипінова кислота, труби. Що стосується імпортних вантажів, то це, зазвичай, технологічне обладнання, меблі, текстиль, медичні препарати, матеріали для хімічної промисловості. Компанія має повний пакет документів, що дозволяють перевозити небезпечні вантажі (ADR). Кожен автомобіль відповідно обладнаний для спецрейсів, а водії пройшли спеціальну підготовку і мають необхідні свідоцтва.
- Водії-міжнародники, - вважає заступник директора з економічних і соціальних питань Валентина ГОРДІЄВИЧ, - золотий фонд нашої компанії. Від їх професіоналізму залежить кінцевий результат роботи всього колективу (в якому, між іншим, водіїв у три рази більше, ніж інженерно-технічних працівників). Водій повинен не тільки “крутити баранку”, а й знати вимоги всіляких європейських конвенцій, умови перевезення вантажів через кордон, оперативно взаємодіяти з іноземним партнером на місці розвантаження чи навантаження автопоїзда. А “мовний бар’єр” - це не проблема: трішки слів, трішки жестів плюс професійна майстерність водія - і вантаж за кордоном завжди потрапить туди, куди треба.
Компанія "ДП Рівнетрансекспедиція": 33003, м.Рівне, вул. Уласа Самчука, 5. Тел./факс: (0362) 62-30-14, тел.: 62-30-13, 62-30-36; е-mail: admin@rftrivne.com; www.rft.rivne.com 15.02.2007 | Олександр ОЛЬХОВИК |
Коментарі (0):
Анонсовані статті свіжого № 1225 від 20.08.2025p. |
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | ¤ Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у КарпатиДіяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....
| ¤ У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобівНа Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....
| | ¤ Віктор Христюк: «Ми допомагаємо дітям відкрити для себе Бога»Літо – це, в першу чергу, пора дитячих канікул. Хоча не тільки дитячих. Відпочивають у цю пору й студенти.Вільного часу у дітей та молоді багато, але витрачають вони його по-різному. Церква «Христос є відповідь» традиційно дуже багато уваги приділяє організації дитячих заходів....
| |
|