Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №937 від 31.10.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Квітень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Травень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс економiки

«МІСТІМ» гарантує довговічність, міцність та екологічність бетону

«МІСТІМ» гарантує довговічність, міцність та екологічність бетону

Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Успішна співпраця з виробниками бетонних шпал – наша спільна відповідь на виклики часу»

Історії залізниць України та світу присвячені сотні книжок і статей. У багатьох з них розповідається про значення сталевих магістралей для соціально-економічного розвитку тих чи інших держав, про техніку – паровози, тепловози, електровози та вагони тощо. Та мало хто згадує про те, що в основі шляху навіть найсучаснішого поїзда лежать шпали – надійна гарантія безпеки, довговічності, швидкості.

В усі часи зміна вимог до перевезень була викликом і для виробників шпал, наголошує напередодні Дня залізничника в розмові з кореспондентом «Рівне-Ракурсу» кандидат технічних наук Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ, директор НВП «МІСТІМ» – відомого українського розробника і виробника хімічних добавок системи «КОМПЛЕКС», орієнтованих на підвищення довговічності, міцності та екологічності бетонних виробів, у тому числі і залізничних шпал.

Бетонна шпала за майже півстоліття повністю витіснила дерев’яну

— Сергію Михайловичу, на відміну від бетонних шпал більш високорозвинених країн – наприклад, Франції, Японії, де швидкості поїздів мінімум удвічі вище – українські шпали руйнуються у три-чотири рази швидше, ніж їхні. Чому?

— Не тільки тому, що вимоги до українських шпал відрізняються від світових стандартів, – тобто, у французьких та японських шпал міцність бетону на одну-дві марки вище, ніж в українських. Головна причина в тому, що в Україні довговічність і стійкість до динамічних навантажень залізничних шпал, як і дорожніх бетонів, досягається пасивними методами – за рахунок кращого використання ресурсу самого каменю. А світовий досвід переконує в необхідності масового виробництва та застосування не чисто цементних систем, а органо-мінеральних – тобто, вводити до складу бетону шпал полімери.

В цьому напрямі наше підприємство має серйозні напрацювання, на них уже звернули увагу українські та білоруські заводи-виробники шпал. Ми готові запропонувати їм захищені патентом хімічні добавки системи «КОМПЛЕКС», які допомагають впливати на якісні характеристики бетонної суміші. В результаті значно покращується якість бетону, знижується його водопроникність, морозостійкість збільшується порівняно із сучасними вимогами ГОСТу вдвічі. А це – суттєве підвищення довговічності шпал. Застосування унікальних добавок, розроб­лених фахівцями НВП «МІСТІМ», також дозволяє скоротити витрату пари при тепловологісній обробці, а значить, зменшити споживання енергоресурсів. В даний час продовжуємо випробування, в ході яких буде обрана найбільш ефективна для використовуваного кожним заводом складу компонентів добавка, яка допоможе значно збільшити морозостійкість продукції та знизити витрати цементу при виробництві шпал.

– Напевне, Ви погодитеся з тим, що заміна дерев’яних шпал бетонними – це не тільки новий рівень безпеки руху, а й турбота про довкілля?

— Бетонна шпала в усьому світі вважається одним із найдосконаліших продуктів для всіх ділянок магістралі та стрілочних переводів залізничних колій, які налічують безліч варіацій – залежно від специфічних параметрів окремих країн і вимог експлуатації. У значній частині світу бетонна шпала з моменту свого розвитку – майже півстоліття тому – практично повністю витіснила дерев’яну шпалу, виробництво якої потребувало високо­якісної сировини. «Укр­залізниця» активно включилась у цей процес на початку 90-х років. Заміна дерев’яних шпал, що служать всього 15-30 років, на бетонні, довговічність яких – залежно від розмірів, типу й експлуатаційного навантаження – сягає 30-60 років, також сприяє збереженню українських лісів, які так безжалісно вирубували (на 1 км колії – 2 га сортової деревини), та має велике екологічне значення завдяки відсутності екологічно шкідливої хімічної обробки, якій піддавались дерев’яні шпали.

Будівництво залізниць – ринок з найбільш динамічним зростанням

— Що мотивує НВП «МІСТІМ» до активної співпраці з виробниками залізничних шпал?

— Створення та розширення будівництва залізничної інфраструктури нині відноситься, мабуть, до ринків із найбільш динамічним зростанням та дуже привабливими можливостями розвитку. «Укрзалізниця» посилює вимоги до шпал, відповідно до умов експлуатації та з урахуванням економічної ефективності. Ця тема, як і будь-яка проблема, пов’язана з підвищенням якості залізобетонних виробів, нам дуже близька. Нині НВП «МІСТІМ» веде інтенсивні переговори з виробниками про впровадження у виробництво сучасних технологій виготовлення шпал, якими передбачено використання унікальних добавок системи «КОМПЛЕКС». Випуск шпал із високими показниками довговічності, морозо-, атмосферо- та зносостійкості, водонепроникності, корозійної стійкості цементного каменю стає можливим завдяки застосуванню в інноваційному продукті НВП «МІСТІМ» спеціальних гідрофобних полімерів, які принципово змінюють характер роботи бетону під впливом агресивного середовища.

— Про їхні достоїнства, будь ласка, детальніше…

— Гідрофобний полімер, по-перше, блокує блукаючі електричні струми, що відгалузилися від колії у ґрунт; по-друге, зменшує вплив на залізобетонну конструкцію шпали різних агресивних хімічних середовищ; по-третє, забезпечує об’ємне армування гідроізоляційного шару і підвищує міцність бетонного виробу. Рецептури бетонних сумішей, створені талановитими технологами нашого підприємства та багаторазово перевірені у виробничих умовах, дозволяють виробляти високоміцні та морозостійкі марки, здатні витримувати великовагові поїзди з навантаженням до 30 і більше тонн на вісь, а також збільшити термін експлуатації шляхів на високошвидкісних магістралях. Шпали з попередньо напруженого залізобетону, виготовлені із застосуванням гідрофобних полімерів НВП «МІСТІМ», – надійна основа для безпеки, довговічності та швидкості.

Велике майбутнє бетонної шпали: у кожної буде свій електронний паспорт

— Яким Ви бачите майбутнє бетонних шпал?

— У бетонної шпали велике майбутнє – вона унікальна завдяки своїй хорошій геометрії, високій стабільності технічного стану колії та тривалому терміну служби. Класична баластна верхня побудова колії із її підтверд­женими практикою перевагами надовго залишиться найбільш поширеною основою для традиційних сфер застосування в залізничному транспорті середніх швидкостей та навантажень. Незабаром готову продукцію будуть маркувати радіочіпами. Таким чином, у кожної шпали буде свій електронний паспорт, що дозволить відстежувати властивості матеріалу і кріплень у процесі експлуатації. Весь життєвий цикл продукції буде як на долоні.

Додатково обговорюється версія перетворення залізниці в сонячну електростанцію. Цього можна досягти шляхом впровадження в покриття шпал фотогальванічних елементів з діапазоном потужності від 35 до 45 мегават на рік. Такі нововведення дозволять взаємодіяти сонячним панелям з мережею поїздів, світлофорами, стрілочними переводами колій, станціями, а також генерувати електроенергію та відправляти її в мережу. Згідно з попередніми даними, 1 км шпал із вбудованими сонячними панелями забезпечить потребу в електроенергії майже 10 домогосподарств в рік.

На завершення щиро вітаю з професійним святом – Днем залізничника – всіх працівників залізничної галузі, всіх, хто забезпечує її чітку та безперебійну роботу. Спільні цілі дозволяють нам разом досягати високих результатів, а професіоналізм – ставити перед собою ще більш сміливі завдання. Ефективна співпраця НВП «МІСТІМ» з виробниками бетонних шпал – наша спільна відповідь на виклики часу. Міцного всім здоров’я, оптимізму, нових здобутків, успішної реалізації планів та ідей на благо України!

Спілкувався Олесь ДУБОВИК

Компанія НВП «МІСТІМ»

м. Рівне, вул. Курчатова, 18-і, 33018; тел.: (0362) 63-66-14, моб. (050) 339-24-20; nvpmistim@gmail.com; www.mistim.com.ua

31.10.2019


Переглядів: 2091

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1216 від 07.05.2025p.
¤ 
Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

Мер Києва Віталій Кличко провів зустріч з представниками дипломатичних місій 38 країн світу

Йшлося про подальшу допомогу Україні та участь іноземних інвесторів у реалізації великих проєктів. Про це Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі...

¤ 
Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

Столична громада передала чергову велику партію дронів 27 бригаді НГУ. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко

«Від громади столиці бійцям на фронт вирушила чергова партія вкрай необхідної допомоги. 27-й окремій Печерській бригаді Нацгвардії України передав 1100 мультироторних систем. Це FPV-дрони різних типів — і нічні, і 8 та 10 дюймів», - повідомив Віталій Кличко...

¤ 
Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

Морозиво вже давно стало не просто десертом – це справжня культура.

У 2025 році виробники вражають не лише креативом, а й увагою до локальних смаків, екотрендів та мультисенсорного досвіду....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23116)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19047)
• Допомога під час карантину [967] (16170)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15979)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15674)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15584)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15523)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15468)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15453)
• Живи до ста! [965] (15392)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15320)
• Бюджет і ми… [965] (15274)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15179)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15169)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (15000)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14940)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14772)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14642)

ТОП-15 свіжого номера:

• Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів (818)
• Кличко бере участь у Конгресі Європейської народної партії: «Голос України має звучати нині на всіх міжнародних платформах» (750)
• Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки (653)
• Кличко відвідав 7 бригад на Донбасі та Харківщині та передав допомогу від громади Києва (572)
• Віталій Кличко передав від громади Києва 72 бригаді 900 дронів, модифікованих під потреби підрозділу (433)
• Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ (336)
• Чи буде вода в кранах у рівнян? (200)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"