![]() |
№1031 від 02.09.2021p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
![]() Прийоми, за допомогою яких нас обманюють у супермаркетахДва за ціною одного Ключове правило супермаркетів – не працювати собі у збиток. Якщо вам пропонують два товари за ціною одного або з істотною знижкою, не спокушайтеся. Один із продуктів точно відрізняється вкрай низькою якістю, а його оптова ціна становить справжні копійки. Другий варіант – термін придатності у покупки, яка дісталася майже задарма, закінчується за лічені дні або навіть години. (Не) функціональна упаковка Якщо стоїть вибір між звичайною буханкою хліба і тією, яка красиво нарізана і упакована в пакет, більшість покупців віддадуть перевагу другому варіанту. Красиво, обережно і функціонально, чи не так? Насправді хліб у такій тарі швидко засохне або запліснявіє, і вам знову доведеться йти в магазин. Зайвий товар у чеку Подібний фокус найчастіше проробляють продавці напередодні свят, коли покупці змітають з прилавків дорогі продукти, а в чеках стоять чотиризначні або п’ятизначні цифри. Клієнту просто додатково добивають один-два товари, не найдорожчі і не дуже помітні. Великий брат стежить за вами До дисконтних і бонусних карт ми ставимося цілком прихильно, адже вони дозволяють добре заощадити. Але в реальності подібні програми переслідують інші цілі. Вони прив’язують вас до одного магазину і дозволяють стежити за вашим життям. Це схоже на конспірологічну теорію, але працює саме так. Товари-приманки Приманок, на які клюють простодушні покупці, в арсеналі маркетологів дуже багато. Найвідоміша – так звана магічна дев’ятка, коли продукт коштує не 100, а 99 грн. Великою популярністю користуються товари, які буквально кричать: «Купи мене!». Зазвичай, це вказівка «Без ГМО», рідше зустрічаються більш креативні написи. Наприклад «20?% від ціни цього товару піде на благодійність» або «Продукція вітчизняного виробника». Таким чином, ви отримуєте додаткову мотивацію для здійснення покупки, а власники супермаркетів – очікуваний дохід. Доповнюють покупки Сюди відносяться ланцюжки товарів, які маркетологи називають комбо. Це шампуні і бальзами-ополіскувачі, зубні пасти і щітки, памперси і брязкальця. У продуктових магазинах подібне явище теж широко поширене. Наприклад, ви купуєте пачку чаю, а поруч кондитерський виріб у яскравій упаковці. Вам відразу ж приходить думка, що ввечері не завадило б попити чайку з вафлями, печивом або цукерками, і рука сама тягнеться за товаром. Якщо ви вважаєте, що подумали про приємне чаювання абсолютно випадково, поспішаємо вас повідомити – все було задумано і розраховано заздалегідь.
Коментарі (0):
|
© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |