Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №1033 від 17.09.2021p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Квітень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Травень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Ракурс економiки

У чому полягає вигода використання LED екранів для зовнішньої реклами

У чому полягає вигода використання LED екранів для зовнішньої реклами

Сьогодні використання світлодіодних екранів стало дуже популярним, особливо в розвинених містах, Зовнішня реклама зайняла абсолютне панування, а зображення на величезних екранах справляють на нас велике враження. Ми всі знаємо, що вартість світлодіодного екрану дуже висока, але чому тоді ми все ж використовуємо їх у зовнішній рекламі? Основна причина полягає в тому, що користувач отримує більше прибутку.

Зовнішній світлодіодний екран - устройство LED дисплея - за рахунок високої чіткості цифрових показників має високі тенденції розвитку, що стало новою силою в засобах масової інформації. В 2013 році, в 16-ти найбільших містах провели опитування, щоб зрозуміти вплив і оцінку світлодіодних екранів на аудиторію, а також були задіяні експерти для вивчення унікального значення LED екранів. За отриманими результатами цього опитування, можна зробити наступні висновки:

  • Центральне місце КБР, створення унікальної цінності.
  • Реклама на зовнішньому світлодіодному екрані зазвичай розташовується в центральних раойнах міста на торгових центрах, КБР, транспортних коридорах та інших місцях, де знаходиться інтенсивний потік людей. З урбанізацією міст і популярністю сімейного автомобіля, ці місця в місті стали основними для бізнесу і відпочинку населення, включаючи ресторани і магазини, де світлодіодні екрани мають величезне функціональне значення в маркетингу і якості ЗМІ.

  • Висока швидкість подачі інформації, ефективне охоплення аудиторії.
  • Великі розміри LED екрану - це красивий і сильний візуальний ефект, широкий спектр кутів огляду, насичених кольорів та інших характеристик, хороші лінії візування і ультра-чітке зображення, в поєднанні з унікальними перевагами в просторі, приваблює і радує око міське населення.

    Дослідження показало, що в середньому в тиждень зовнішній світлодіодний екран має швидкість подачі ЗМІ 61.8%, в тиждень количесвто показу реклами КБР досягає 3.8 разів, середня щомісячна швидкість подачі 79.3%, 30% аудиторії проявляє активний інтерес до ЗМІ на світлодіодних екранах, аудиторія в середньому за раз переглядає інформацію 15.1 секунд. LED екрани має стабільну якість, повторно впливає на аудиторію, яка сприяє ефективній передачі і розуміння ЗМІ.

  • Визнання аудиторії, перетворення ефективності реклами
  • Дослідження показало, що зовнішній світлодіодний екран може ефективно підвищити сприйняття і ставлення до бренду аудиторії, респонденти були більш схильні думати, що реклама брендів на світлодіодних екранах - це провідні бренди в різних секторах галузі.

    У той же час реклама на світлодіодних екранах допомагає підвищити враження бренду і товарів, 76.1% аудиторії підтвердили, що зовнішня реклама звичайно ж більшою мірою впливає на просування бренду і товару. Інтенсивність рекламної продукції і хороший імідж відіграє вирішальну роль для покупки товару споживачем. Після контакту з рекламою на світлодіодному екрані, у аудиторії з'являється наміри, з яких майже 20% візьме на себе ініціативу, щоб шукати необхідну інформацію в Інтернеті, 6.7% безпосередньо піде в магазин, 24.7% спробують купити товар, і 37.3% будуть розповідати іншим особам або активно обговорюють інформацію про товар, сформувавши Вторинне просування.

  • Аудиторія високого класу, значна маркетингова цінність
  • Дослідження показало, що зовнішня реклама на світлодіодних екранах в більшості випадків привертає інтерес молодих, дуже освічених і з високим рівнем доходу людей, 80.2% - це регулярні контакти з аудиторією у віці 21-45 років, частка з вищою освітою займає 65.9%, частка топ-менеджерів - 34.8%, у яких є стабільний і високий дохід, і високий споживчий попит.

    В останні роки, оператори зовнішньої реклами продовжують з'являтися, але ми також бачимо, що рівень якості світлодіодних екранів різне, але заради того щоб підтримувати щоденні операції ЗМІ, незалежно від якості і змісту реклами, продовжують використовувати низьку якість, що робить негативний вплив на медійний образ; тому для подальшої диференціації і здорового розвитку медіа-індустрії, створення хорошого іміджу засоби масової інформації, і зосередження на довгостроковому сталий розвиток та інновації, на основі поглибленого аналізу експерти підтвердили, що: інновації та просування якості ЗМІ дуже важливо, і деякі зовнішні засоби масової інформації почали застосовувати інтерактивні технології та двовимірний код сканування, щоб залучити споживачів до участі в процесі комунікації бренду, підвищуючи інтеграцію вартості реклами в ЗМІ.

    Зовнішня реклама на світлодіодних екранах має очевидні переваги, не тільки показує гарне зображення, але і економить енергію, хоча існує критика про світлове забруднення, але при правильному підході, світлове забруднення буде значно ослаблено. Так що більшість відомих виробників світлодіодних екранів активно розширюються, особливо зовнішні світлодіодні екрани зараз енергійно прагнуть до малого кроку пікселя, тому розвиток цієї сфери дуже актуально, як для зовнішніх так і для внутрішніх світлодіодних екранів.

    17.09.2021


    Версія для друку

    Коментарі (0):


    Система Orphus

    Додайте коментар:

    защитный код

    Анонсовані статті свіжого № 1216 від 07.05.2025p.
    ¤ 
    Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

    Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів

    Мер Києва Віталій Кличко провів зустріч з представниками дипломатичних місій 38 країн світу

    Йшлося про подальшу допомогу Україні та участь іноземних інвесторів у реалізації великих проєктів. Про це Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі...

    ¤ 
    Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

    Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ

    Столична громада передала чергову велику партію дронів 27 бригаді НГУ. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко

    «Від громади столиці бійцям на фронт вирушила чергова партія вкрай необхідної допомоги. 27-й окремій Печерській бригаді Нацгвардії України передав 1100 мультироторних систем. Це FPV-дрони різних типів — і нічні, і 8 та 10 дюймів», - повідомив Віталій Кличко...

    ¤ 
    Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

    Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки

    Морозиво вже давно стало не просто десертом – це справжня культура.

    У 2025 році виробники вражають не лише креативом, а й увагою до локальних смаків, екотрендів та мультисенсорного досвіду....





    Найпопулярніші статті:

    • Розшифровка аналізу крові: [841] (23117)
    • Як позбутися шпори на п’яті [850] (19047)
    • Допомога під час карантину [967] (16171)
    • Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15979)
    • Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15675)
    • Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15585)
    • Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15524)
    • 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15468)
    • У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15454)
    • Живи до ста! [965] (15393)
    • Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15321)
    • Бюджет і ми… [965] (15275)
    • Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15179)
    • У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15169)
    • Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (15001)
    • Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14940)
    • «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14773)
    • ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14643)

    ТОП-15 свіжого номера:

    • Кличко обговорив з представниками дипмісій 38 держав подальшу допомогу Україні та реалізацію міжнародних проєктів (818)
    • Кличко бере участь у Конгресі Європейської народної партії: «Голос України має звучати нині на всіх міжнародних платформах» (750)
    • Морозиво 2025: нові смаки, текстури та культурні відтінки (653)
    • Кличко відвідав 7 бригад на Донбасі та Харківщині та передав допомогу від громади Києва (572)
    • Віталій Кличко передав від громади Києва 72 бригаді 900 дронів, модифікованих під потреби підрозділу (439)
    • Віталій Кличко від громади столиці передав понад тисячу дронів 27 бригаді НГУ (336)
    • Чи буде вода в кранах у рівнян? (200)

    
     Партнери 
     
    Перший інформаційний канал Інтерес .
     Газета 
     

    Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

    Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

    © 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


     Інформація 
     
    Головний редактор - Конєв В.Л.,
    тел.(098)0565477, (096)3950057

    Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

    Наші сайти:
    Pika.rv.ua
    АІ "Ракурс"