![]() |
№1033 від 17.09.2021p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
![]() У чому полягає вигода використання LED екранів для зовнішньої рекламиСьогодні використання світлодіодних екранів стало дуже популярним, особливо в розвинених містах, Зовнішня реклама зайняла абсолютне панування, а зображення на величезних екранах справляють на нас велике враження. Ми всі знаємо, що вартість світлодіодного екрану дуже висока, але чому тоді ми все ж використовуємо їх у зовнішній рекламі? Основна причина полягає в тому, що користувач отримує більше прибутку. Зовнішній світлодіодний екран - устройство LED дисплея - за рахунок високої чіткості цифрових показників має високі тенденції розвитку, що стало новою силою в засобах масової інформації. В 2013 році, в 16-ти найбільших містах провели опитування, щоб зрозуміти вплив і оцінку світлодіодних екранів на аудиторію, а також були задіяні експерти для вивчення унікального значення LED екранів. За отриманими результатами цього опитування, можна зробити наступні висновки:
Реклама на зовнішньому світлодіодному екрані зазвичай розташовується в центральних раойнах міста на торгових центрах, КБР, транспортних коридорах та інших місцях, де знаходиться інтенсивний потік людей. З урбанізацією міст і популярністю сімейного автомобіля, ці місця в місті стали основними для бізнесу і відпочинку населення, включаючи ресторани і магазини, де світлодіодні екрани мають величезне функціональне значення в маркетингу і якості ЗМІ.
Великі розміри LED екрану - це красивий і сильний візуальний ефект, широкий спектр кутів огляду, насичених кольорів та інших характеристик, хороші лінії візування і ультра-чітке зображення, в поєднанні з унікальними перевагами в просторі, приваблює і радує око міське населення. Дослідження показало, що в середньому в тиждень зовнішній світлодіодний екран має швидкість подачі ЗМІ 61.8%, в тиждень количесвто показу реклами КБР досягає 3.8 разів, середня щомісячна швидкість подачі 79.3%, 30% аудиторії проявляє активний інтерес до ЗМІ на світлодіодних екранах, аудиторія в середньому за раз переглядає інформацію 15.1 секунд. LED екрани має стабільну якість, повторно впливає на аудиторію, яка сприяє ефективній передачі і розуміння ЗМІ.
Дослідження показало, що зовнішній світлодіодний екран може ефективно підвищити сприйняття і ставлення до бренду аудиторії, респонденти були більш схильні думати, що реклама брендів на світлодіодних екранах - це провідні бренди в різних секторах галузі. У той же час реклама на світлодіодних екранах допомагає підвищити враження бренду і товарів, 76.1% аудиторії підтвердили, що зовнішня реклама звичайно ж більшою мірою впливає на просування бренду і товару. Інтенсивність рекламної продукції і хороший імідж відіграє вирішальну роль для покупки товару споживачем. Після контакту з рекламою на світлодіодному екрані, у аудиторії з'являється наміри, з яких майже 20% візьме на себе ініціативу, щоб шукати необхідну інформацію в Інтернеті, 6.7% безпосередньо піде в магазин, 24.7% спробують купити товар, і 37.3% будуть розповідати іншим особам або активно обговорюють інформацію про товар, сформувавши Вторинне просування.
Дослідження показало, що зовнішня реклама на світлодіодних екранах в більшості випадків привертає інтерес молодих, дуже освічених і з високим рівнем доходу людей, 80.2% - це регулярні контакти з аудиторією у віці 21-45 років, частка з вищою освітою займає 65.9%, частка топ-менеджерів - 34.8%, у яких є стабільний і високий дохід, і високий споживчий попит. В останні роки, оператори зовнішньої реклами продовжують з'являтися, але ми також бачимо, що рівень якості світлодіодних екранів різне, але заради того щоб підтримувати щоденні операції ЗМІ, незалежно від якості і змісту реклами, продовжують використовувати низьку якість, що робить негативний вплив на медійний образ; тому для подальшої диференціації і здорового розвитку медіа-індустрії, створення хорошого іміджу засоби масової інформації, і зосередження на довгостроковому сталий розвиток та інновації, на основі поглибленого аналізу експерти підтвердили, що: інновації та просування якості ЗМІ дуже важливо, і деякі зовнішні засоби масової інформації почали застосовувати інтерактивні технології та двовимірний код сканування, щоб залучити споживачів до участі в процесі комунікації бренду, підвищуючи інтеграцію вартості реклами в ЗМІ. Зовнішня реклама на світлодіодних екранах має очевидні переваги, не тільки показує гарне зображення, але і економить енергію, хоча існує критика про світлове забруднення, але при правильному підході, світлове забруднення буде значно ослаблено. Так що більшість відомих виробників світлодіодних екранів активно розширюються, особливо зовнішні світлодіодні екрани зараз енергійно прагнуть до малого кроку пікселя, тому розвиток цієї сфери дуже актуально, як для зовнішніх так і для внутрішніх світлодіодних екранів.
Коментарі (0):
|
© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |