Знущанням для кузова є його протирання від пилу насухо і сухою ж ганчіркою. Вся річ у тім, що весь цей пил не такий вже й нешкідливий. Дрібнодисперсна суспензія, що осіла на лакофарбовому покритті вашого автомобіля, якщо її протирати насухо, перетворюється на подобу наждачного паперу, і легко дряпає лак.
Миття машини холодною водою в спеку – злочин. Сильний перепад температури поза всякими сумнівами негативно впливає на лакофарбове покриття. Мікротріщини, які при цьому можуть з’являтися – пряма дорога до локальних вогнищ корозії. Це все одно, що при морозі обдати кузов окропом – ефект той же. Тому мийка повинна здійснюватися теплою водою.
Використання сильного напору при митті підкапотного простору також веде до проблем. Гострий і сильний струмінь легко може перерізати проводку або ж зіпсувати стільники радіатора. В результаті машина може зазнавати труднощів із запуском або ж перегріватися. А ще можна пошкодити всілякі датчики, якими напхані сучасні автомобілі. Ціна деяких з них може вас неприємно здивувати.
Багато автомобілістів, в бажанні заощадити, користуються послугою експрес-мийки, коли машину промивають, але не витирають насухо. Але ж краплі, що зібралися на поверхні кузова, поки вони не висохли, є подобою маленьких лінз. Сонячні промені, заломлюються і сфокусовані ними, стають ще більш агресивними, і буквально випалюють на кузові ділянки лакофарбового покриття, залишаючи вигорілі плями.
Улюблений засіб для самостійної мийки автомобіля у багатьох автовласників є відро і поролонова губка. Це в корені неправильно. Найкраще використовувати безконтактну мийку. А на місця особливих забруднень наносять спеціальні засоби і використовують щітку. Губка ж збирає в свої пори піщинки, якими легко подряпати кузов.