№1102 від 01.02.2023p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
7 питань ремонтної бригади, які потрібно поставити до початку робітЗміст статті:
Наймаючи ремонтну бригаду, ви ризикуєте зіткнутися з непрофесійністю і навіть нарватися на шахраїв. Щоб мінімізувати шанси плачевного результату, спочатку вивчіть відгуки в інтернеті. Якщо про компанію, що сподобалася, відгуки майже відсутні, не полінуйтеся провести невелике інтернет-розслідування, мета якого з'ясувати, чи не змінювала фірма назву. Найчастіше це роблять тому, що колишнє ім'я вже обросло поганою репутацією та залишило інтернет-слід. Тільки переконавшись, що віртуальна історія компанії чиста, можна переходити до особистого спілкування з представниками. На цьому етапі важливо не розгубитися та правильно сформулювати питання. Якщо ви шукаєте бригад для ремонту квартири в м. Рівне, компанія Remontuem підійде найкраще. Про що запитати ремонтну бригаду, щоб у її професіоналізмі? Розповідаємо.
Чи можна побачити бригаду на об'єкті?Як то кажуть: краще один раз побачити. Перше питання, яке варто поставити: чи можна подивитися на бригаду в процесі ремонту на власні очі? Оцініть, наскільки обережні будівельники, як поводяться з чистовими матеріалами, чи покривають захисною плівкою вікна та підвіконня, чи курять на об'єкті, як розмовляють між собою, як реагують на вашу появу — все це допоможе зробити висновки про професіоналізм майстрів. Якщо на об'єкт у принципі не запрошують — привід замислитись.
Чи потрібна передоплата?Погоджуватись на передоплату ризиковано. Непоодинокі випадки, коли майстри йдуть на затяжні лікарняні, раптово приймаються вирішувати сімейні питання, або просто зникають з радарів, не попрацювавши пояснити причини. Якщо працюєте не з приватниками, а з фірмою, можна запросити нову бригаду. Але якщо нарвалися на контору, яка байдуже ставиться до кадрів, історія із затяжними лікарняними може повторитися, а справа закінчитися в суді. Спокійніше та надійніше співпрацювати з тими, хто згоден отримувати оплату за фактом виконаних робіт. Ідеальний варіант, який може зробити обидві сторони: оплачувати роботу поетапно, тобто частинами.
Із чого складається ціна?Хтось може запропонувати фіксований тариф за оздоблення одного квадратного метра. Хтось оцінюватиме вартість проекту, залежно від його площі, складності та видів робіт. Другий варіант ближче до реальності і дасть зрозуміти, за що саме ви платите. Якщо цінник на один «квадрат» здається підозріло низьким, швидше за все, вартість раздує в процесі ремонту через «непередбачені» обставини.
Чи становлять попередній кошторис?Ось де може розгулятися несумлінність. Щоб залучити клієнта, до кошторису можуть не включати частину робіт, у результаті вартість проекту буде штучно занижена. Коли спливуть усі втрачені пункти, цінник виявиться не таким привабливим.
Чи є всі необхідні інструменти в наявності?Досвідчена бригада завжди укомплектована необхідним арсеналом для ремонтних робіт. А якщо контора тільки видає себе за профі, набір інструментів буде мізерним, як і вузькопрофільних спеціалістів. Спойлер: так звані професіонали-універсали, як правило, вміють все «помалу», і «помалу» тут ключове слово.
Хто закуповує та несе відповідальність за матеріали?Ви можете купувати оздоблювальні матеріали особисто або довірити це оздоблювальникам, заощадивши час та сили. Якщо вибрали другий варіант, наполягайте на тому, щоб будматеріали купувалися у великих мережевих магазинах — завжди буде можливість звіритися з прайсом в інтернет-магазині. Ще краще, якщо компанія працює безпосередньо з виробниками. Виробничий брак, пошкодження під час транспортування та інші «косяки» постачальників — не рідкість. Тому важливо домовитися, хто нестиме відповідальність за приймання матеріалів та візьме на себе комунікації з продавцями.
А чи є портфоліо?Вірний спосіб перестрахуватися від недобросовісних підрядників - вибрати бригаду, яка вже попрацювала на ваших родичів/друзів/сусідів, яких можна відвідати особисто, почути відгуки з перших вуст і побачити результати робіт на власні очі. Якщо такої можливості немає, обов'язково просіть портфоліо та бажано, щоб воно розміщувалося на офіційному сайті. Пам'ятайте, що хороші відгуки - це не гарант, обов'язково укладайте договір, де будуть чітко прописані терміни та відповідальність сторін.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |