Зрештою, про високий інтерес до «Національного кешбеку» свідчать результати проведеного перед офіційним стартом (11 жовтня) бета-тестування програми. За час апробації українці, зі слів першої віцепрем’єр-міністерки України та міністерки економіки Юлії Свириденко, випустили понад 2 мільйони карток. «Понад мільйон людей бачать кешбек у Дії, а це – 73,2 млн грн, – зауважила урядовиця. – До нас доєдналися 11 банків, сотні представників рітейлу та тисячі виробників, які додали 260 тисяч товарів».
Помітної популярності «Національного кешбеку» набуває на Рівненщині. Як повідомив очільник області Олександр Коваль, першими до ініціативи долучилися ТОВ «Водограй», що виробляє мінеральну воду «Червона калина», Березнівська сірникова фабрика, продукція ТМ «Рум’янець».
Виробники і продавці товарів зможуть доєднатись до програми через портал Дія. Наразі, станом на 11 жовтня, участь у програмі беруть 22 виробника з Рівненщини: «Рівненська продуктова компанія», «Рівне-борошно», «Хлібодар», «Віліс», «Волинський бровар», «Дубенський завод гумово-технічних виробів», «Фіто Україна», «ВПК-Україна», «Аметист плюс», «Українська сірникова фабрика», «Радивилівмолоко», «Колор СІМ», «Нова-Пак», «Кузнецовський хлібозавод», «Щедра нива», Роял Лайф Кава, «Рекорд», «Агропереробка», «КРОНОСПАН УА», Дікергофф цемент Україна, «Акорд-С», «Дюнгер». Учасниками «Національного кешбеку» також стали 37 торгових марок. Олександр Коваль закликав й інших виробників з Рівненщини долучитись до програми.
«Нагадаю, «Національний кешбек», – це ініційована Президентом України програма підтримки громадян, – наголошує начальник облвійськадміністрації. – Для покупців – це 10 % від держави за купівлю вітчизняних товарів. За допомогою цієї програми багато хто зможе вчасно сплачувати за комунальні послуги наступного опалювального сезону. Отримані в рамках кешбеку кошти можна буде витратити й на інші послуги – скажімо, медичні, спорт, кіно, квитки на потяг та інші. Або задонатити на ЗСУ чи купити військові облігації. Максимальний обсяг кешбека – 3 тис. грн за місяць.
Щоб отримувати кешбек, необхідно відкрити спеціальний рахунок та отримати віртуальну або фізичну карту в своєму банку або в додатку. Дати згоду на передачу даних про транзакції при купівлі товарів з вибраних карток. І далі, в мобільному застосунку Дія, обрати послугу Національний кешбек».
Отож, як підсумовує керівник Рівненщини, «Національник кешбек» очевидна вигода для всіх: для пересічних українців – отримані бонуси, для виробників – зростання продажів. Та головна мета – змінити споживчі звички українців, щоб українське стало товаром першого вибору.