№309 від 13.09.2007p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Точка зору Реклама і супермаркет: знайди відмінностіДо виборців можна ставитися по-різному. Наприклад, бути телевізорним керманичем, який бігаючими очима зчитує текст про “небувалі економічні успіхи” з бігучого рядка електронного суфлера. Адже так комфортно і надійно. Навіть навідне або уточнююче (на скільки, на скільки подевшало, кажеш?) запитання задати нема кому. А ще - завісити усі шляхи і вулиці своєю рекламою. Але можна бути й абсолютно іншим політиком: доступним для будь-яких запитань, відкритим для принципового діалогу. І спілкуватися з людьми не за допомогою незрозумілих плакатів, а на доступних кожній сім’ї прикладах. За три тижні до виборів Юрій Луценко - лідер Блоку “Наша Україна - Народна Самооборона” уже двічі з початку року об’їхав усю Україну. Адже він не поділяє виборця на “свого” і “чужого”. Саме з цієї причини він вже провів більше зустрічей, ніж будь-який інший політик в Україні. Де, як не під час живого спілкування із симпатиками різних політичних сил, можна вивести той загальний знаменник, що об’єднує країну, і який саме і ліг в основу виборчої програми блоку. Отут вже хочеш-нехочеш, але порівнюєш з тактикою іншого лідера - плакатним керманичем Партії регіонів. Адже Віктор Янукович виступав тільки з “квітневими тезами” на Майдані й у рідному Донецьку. А днями у Львові відмовився підійти навіть до своїх малочисленних прихильників. Живому спілкуванню з людьми він віддав перевагу записаному інтерв’ю. У Юрія Луценко поїздки в регіони - це не тільки виступи на мітингах. Насамперед - це відвідини різних підприємств, знайомство з реальним становищем справ у комунальній сфері і торгівлі. Американські технологи Партії регіонів у своїй запопадливості показати привабливий образ своїх замовників вкрай перестаралися. Скажімо, запустили рекламу, з якої пішло, що кілограм яловичини або свинини повинен сьогодні коштувати 12 гривень. Такий успіх наступного дня після виходу реклами лідер “Нашої України - Народної Самооборони” відразу ж перевірив на центральному ринку Харкова. За 12 гривень йому продали лише 400 грамів (зважених на контрольній вазі) яловичини. А кілограм обійшовся в 28 гривень. Одночасно виявилося, що до 12 гривень раптом підскочила в ціні і курятина, що всього кілька днів тому продавалася за 10 гривень. Похід на харківський базар відбувся в другій декаді серпня. А вже в перших числах вересня якісна свинина підскочила в ціні до 50 гривень. От Юрій Луценко і закликає голосувати за Партію регіонів кожного, хто знайде м’ясо по 12 гривень від “успішного” уряду, що “вміло регулює ціни”. Під час поїздок у Львівську й Івано-Франківську області, де саме і зосереджені головні газові сховища держави, розкрилися подробиці іншого плану. Адже уряд заявляє, що ми успішно входимо в зиму. Тобто - маємо достатній запас “блакитного палива”. Сховища і насправді забиті під зав’язку. Але проблема в тому, що усім нам мало від цього користі: у них майже немає газу, що належить “Нафтогазу України”. У сховищах - паливо приватних структур, з якими уряд не має угоди про ціну закупівлі. Уряд цей факт продовжує соромливо замовчувати, хоча безпеці країни “командою професіоналів” завданий черговий нищівний удар. Показовий і корисний експеримент був зроблений у Вінниці. Справа в тому, що на продукти звичайному пенсіонеру залишалося 220 гривень на місяць у 2005 році (хоча тоді пенсія була менше), і тепер (коли вона трохи більше в грошовому еквіваленті). Словом, ціни дворічної давнини ще свіжі в народній пам’яті. От Юрій Луценко і зробив контрольну закупівлю в одному із супермаркетів цього обласного центру. Цікава виявилася картина. Сьогодні на 219 гривень йому вдалося купити: три десятки яєць, дві капустини, 175 грамів чаю, чотири палки вареної молочної ковбаси, півкілограма сиру, курку, півкілограма вершкового масла, по 2 кілограми макарон, муки і гречки, кілограм рису, 2 кілограми картоплі, 2 літри соняшникової олії, по одному кілограму цибулі і пшеничної крупи, 2 літри молока. У 2005 році на ті ж гроші можна було купити: сім палок вареної молочної ковбаси, кілограм вершкового масла, дві курки, 60 яєць, 4 літри соняшникової олії, 3 кілограми гречки і макарон, 3 капустини, 500 грамів чаю, по 5 кілограмів муки і цукру, 8 кілограмів картоплі і три кілограми цибулі. Як кажуть, відчуйте різницю. От і виходить, що життя в рекламі Партії регіонів і реальне життя істотно відрізняються. А вибір - залишається за Вами.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |