№356 від 07.08.2008p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Автоспорт Форсаж на злетній смузіЧетвертий етап чемпіонату України із драгрейсінгу із призовим фондом тридцять тисяч гривень пройшов у Рівному. Участь у етапі чемпіонату, що проходив у рівненському аеропорту, взяли гонщики зі Львова, Луцька, Хмельницького, Харкова, Запоріжжя, Києва, Сум, Рівного та Алчевська, які змагалися у чотирьох підкласах автомобілів. Найпотужніші автомобілі країни, безстрашні гонщики, захоплюючі перегони – усі ці фактори разом складаються у незабутнє видовище. Розповідає переможець змагань, професійний гонщик із міста Львів, Олександр СЄРЬОГІН: “Їздити розпочинав у Львові. Перший свій заїзд програв “Жигулям”. Потім почав працювати над машиною і прийшли перші перемоги. Згодом розпочав виступати на різноманітних змаганнях. Брав участь у турнірах в Києві та Донецьку. Якщо чесно, перемогти не сподівався. Минулий рік виявився не надто вдалим. У мене вже тричі ламалися мотори. Все довелося створювати спочатку. Отже, сьогодні виступав з менш потужним двигуном. Турніри, що проходять у Рівному, мені дуже подобаються. Звідси завжди повертаюся з масою позитивних емоцій”. Як не дивно це звучить, свій початок драгрейсінг у Рівному бере із суперечки двох людей про те, чия машина краща та швидша. Вже потім з’явилася ідея зробити такі заїзди регулярними, створити гонки. Наразі у місті успішно функціонує клуб “Форсаж”, організатори якого, Юрій Мордвинник та Юрій Тарасюк працюють над розвитком цього спорту у Рівному. Найголовніше завдання організаторів чемпіонату – зробити змагання безпечними для гонщиків. Перевіряють гуму, інші деталі автомобіля. Проте, як саме гонщик відтюнінгує власне авто – його особиста справа. Існують і принципи, за якими автомобілі діляться на класи. Якщо, припустимо, машина має турбіну з невеличким об’ємом – вона змагатиметься вже у більш потужній компанії суперників, оскільки турбіна збільшує потужність гоночного автомобіля. Драг – вид спорту, що народився у США. Розпочиналися такі гонки із машин з об’ємом двигуна 5-6 літрів. Такі великі несімейні автомобілі як “Мustang”, “Pontiac GTО” їздили спочатку від світлофора до світлофора. Згодом змагальна дистанція отримала свою сталу довжину - 402 метри. Драгрейсінг – не просто перегони. Нині цей спорт дуже популярний у всьому світі. На старт виходять по два боліда, які за сигналом одночасно розпочинають рух по паралельних доріжках. Перемагає той, хто пройде дистанцію швидше. Змагатися можна усім. Проте у світі існує три основні класи драгстерів: Pro Stock (серійний, до 450 км/год), Pro Modified (спортивний, до 500 км/год) та Top Fuel (суто гоночний, швидкість такого автомобіля може сягати 600 км/код). Кожен з них ділиться ще й на безліч підкласів.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |