№414 від 17.09.2009p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Ситуація Влада - перевізники: хто кого?Скасований конкурс на пасажирські перевезення розблокував судКожен із нас вже звик до такого простого і регулярного виду транспорту, як маршрутки. Це найкращий варіант дістатися у будь-який район міста чи області. Можливо, і комфорту небагато, проте - завжди під рукою. 10 вересня добробут рівнян опинився під загрозою - за позовом місцевого жителя Рівненський міський суд виніс ухвалу про скасування конкурсу на перевезення. Невже робота транспортних засобів буде блокована, допоки влада та перевізники не порозуміються? “РР” провів власне розслідування. Між владою Рівного та місцевими перевізниками розпочалася юридична тяганина. Спочатку Рівненський міський суд своєю ухвалою призупинив конкурс на проведення пасажирських перевезень, а 15 вересня у відповідь на лист від імені міського голови Володимира Хомка - скасував ухвалу. Найближчим часом громадська організація “Спілка водіїв” подасть на апеляцію, а також напише скаргу до прокуратури та міліції. На думку перевізників, умови проведення конкурсу суперечать чинному законодавству, тому вони і звернулися до суду. - Ми апелювали до того, що, на жаль, міська влада не дала можливості нашій громаді висловити свою думку щодо умов проведення конкурсу, - говорить голова громадської організації “Спілка водіїв” Валентин ДЕМЧУК. - Ми не мали змоги надати свої пропозиції, обговорити умови - громадські слухання щодо цього так і не відбулися. Відповідно, вважаємо, що наші права обмежили. Звичайно, ми погоджуємося, що кількість маршруток дещо велика, як для нашого міста. Однак не можна не враховувати ситуацію, в якій сьогодні опинилася держава. Робочі місця скорочуватися, звісно, будуть, але це потрібно робити поступово, а, головне - прозоро. Питання щодо участі в конкурсі переобладнаних бусів також суперечливе. З одного боку, згідно із законодавством, їх не можна допускати, а з іншого - існує постанова Держпід-приємництва, яка це дозволяє. - Умови проведення конкурсу повністю відповідають чинному законодавству та були продубльовані порядком, який затвердив Рівненський міськвиконком, - зазначає начальник міського управління транспорту та зв’язку Віталій МИРОНЮК. - Тому заява перевізників цілком безпідставна. Новий конкурс із пасажирських перевезень на міських маршрутах планують на початок грудня. Для цього відбудеться регуляторне обговорення, затвердять порядок проведення конкурсу та визначать дату. Впроваджена бальна система дозволила уникнути корупції, перевагу матиме той перевізник, що має власну базу (бокс, стоянка, лікар, механік). Адже безпека пасажирів - це головне. - Не варто піднімати паніки і серед населення, - зауважує Віталій Мілєнтійович. - Рейси ніхто не збирається скасовувати, а якщо у перевізника закінчився строк дії договору, управління має право його продовжити аж до дня проведення тендера, але не більше трьох місяців. - Маршруток у Рівному не буде, незалежно від того, хто керуватиме містом, - зазначає міський голова Рівного Володимир ХОМКО. - Їм не місце у цивілізованому європейському місті. Їздитимуть безпечні великогабаритні автобуси з низькою підлогою, пристосовані для інвалідів. Для того, щоб оцінити, пасажирами яких транспортних засобів вони можуть бути, рівнянам варто лише вийти на вулицю. 10 днів нашим містом їздитимуть нові тролейбус та автобус (на фото), виготовлені лише за 60 кілометрів від Рівного корпорацією “Богдан”. Тішить і те, що нові транспортні засоби пристосовані для інвалідів - їх права сторона опускається до рівня бордюру таким чином, щоб людина на візку безперешкодно змогла потрапити всередину. А тролейбуси, облаштовані акумуляторами, можуть їздити навіть без дотику до контактної мережі. Кожен із цих транспортних засобів здатен перевозити до 100 пасажирів одночасно. Важливо і те, що двигуни можуть бути розроблені для різних видів пального - ЄВРО-3, 4,5 і навіть для газу, відповідно до замовлення. Це означає, що викиди у атмосферу будуть мінімальними. - Ми надзвичайно раді долучитися до загальноміської програми розвитку транспортної інфраструктури Рівного, - зазначив віце-президент корпорації “Богдан” Володимир ГУНЧИК. - Наша участь базується на трьох аспектах: транспортне забезпечення; розробка схеми фінансування; організація регіонального центру сервісного обслуговування продуктів корпорації “Богдан”. Вартість презентованого тролейбуса - 1,4 мільйона гривень, автобуса - 800-900 тисяч гривень, залежно від комплектації. Міські транспортні засоби повинні відповідати усім сучасним вимогам: комфортабельність, система аудіо- відеосупроводу, безпека, система для інвалідів, автоматизований облік кількості пасажирів, система GPRS. У “Богдані” обіцяють ці вимоги виконати, ще й суттєву знижку зробити. Наразі рівнянам пропонують придбати дві марки автобусів - 8,2 метра (65 пасажирів) і 10,6 метра завдовжки (100 пасажирів). Вони чудово можуть заміняти один одного, залежно від пасажиропотоку. За словами міського голови, для купівлі нових автобусів наразі тривають пошуки інвестора. До речі, міська влада закликає до співпраці і перевізників. Відповідні конкурси на маршрути розпочнуться після того, як будуть складені розрахунки напрямків, за якими почнуть їздити нові автобуси. Володимир Хомко зазначає: “Прізвища мене не цікавлять, мене цікавить якість автобуса і комфорт пасажирів”. Що ж до тролейбусів, то декілька їх одиниць планують закупити для Рівного вже наступного року. Однак спершу потрібно дочекатися результатів пробної “обкатки”.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |