№419 від 22.10.2009p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Державна справа Європейські дороги РівненщиниЯкість і зручність вітчизняних автобанів високо оцінять українці, гості та учасники Чемпіонату з футболу Євро-201225 жовтня працівники дорожньої галузі відзначають своє професійне свято - День автомобіліста і дорожника. Саме від стану доріг, які пов’язують наш край з іншими регіонами держави та сусідніми країнами, залежить надійність забезпечення потреб економіки, соціальної сфери та населення. У програмі розбудови загальнодержавної автодорожньої мережі траса Київ - Чоп, яка перетинає Рівненщину, за своїм значенням займає одне з перших місць - адже ця автомагістраль є частиною Третього Критського міжнародного транспортного коридору. Напередодні свята начальник Служби автомобільних доріг у Рівненській області Юрій БОГДАНОВИЧ (на фото) розповів “Рівне-Ракурсу” про здобутки і проблеми дорожників та про масштабні роботи, пов’язані із проведенням в Україні Чемпіонату з футболу Євро-2012. Юлія Тимошенко: “Україна - потужна транзитна держава” - Нового поштовху розвитку вітчизняної дорожньої галузі надало проведення в нашій країні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року. Над чим працюють рівненські дорожники, щоб гідно зустріти грандіозне спортивне свято? - Безумовно, зважаючи на підготовку до Євро-2012, всі зусилля дорожників нині спрямовані на будівництво міжнародних автобанів, які пролягають через Рівненщину. Керівництво “Укравтодору” поставило перед нами чіткі завдання, якими передбачено прискорення темпів будівництва відрізку траси Київ - Чоп. 25 серпня прем’єр-міністр Юлія Тимошенко (на фото в центрі) урочисто відкрила в Грушвиці рух на ділянці державної міжнародної автомагістралі Київ - Чоп, що проходить через Рівненщину. Це лише перша ластівка потужного проекту протяжністю 800 км., вартість якого оцінюють у мільярд євро. Капітальний ремонт цієї автомагістралі фінансується з Державного бюджету і кредитних ресурсів ЄБРР та Європейського інвестиційного банку, отриманих під гарантії уряду. Цей відрізок є складовою 93-кілометрової автотраси від села Грушвиця Рівненського району до міста Броди на Львівщині. Реконструкцію веде італійська компанія “Тодіні” - переможець тендеру, оголошеного Європейським банком реконструкції та розвитку в рамках підготовки до Євро-2012. Виконавець робіт облаштував тут потужну промислову ба-зу, до якої входять два асфальтобетонні заводи. У складі комплексу також дробарки, установки з випуску спеціальної емульсії, що застосовується для зміцнення полотна. На всіх операціях використовується техніка західноєвропейських країн, укріплення і мощення основ проводиться місцевими природними матеріалами. Відповідно до проекту, створено багато прямолінійних насипів - серпантинів, встановлено огорожу проїжджих полос та здійснено підведення узбіч за міжнародними стандартами. Більша частина шляху буде з одностороннім рухом. Рівненська ділянка дороги - лише перша частина великого проекту загальноєвропейського значення. За якістю вона не поступається європейським, хоча за вартістю виконання робіт удвічі дешевше - кожен її кілометр обійшовся у 800 тисяч євро. Відкриваючи нову ділянку дороги, Юлія Тимошенко зазначила, що це магістраль, якою Рівненщина може гордитися. “Україна - потужна транзитна держава, - наголосила прем’єр. - І від того, як швидко та якісно ми використаємо свій транзитний потенціал, значною мірою залежить наше завтра”.
“Попри кризу, 2009-й був безпрецедентний за фінансуванням” - Як правило, до кожного свого професійного свята дорожники приурочують здачу нових завершених об’єктів. Цей рік, напевне, не стане винятком? - На цьому тижні буде введено в експлуатацію після капітального ремонту 30-кілометрову ділянку на автомобільній дорозі Київ - Чоп від села Федорівка Гощанського району до кордону Рівненської та Житомирської областей. Будівельні роботи на суму 40,57 млн. євро виконані турецькою компанією “Онур” за рахунок кредитної угоди між Україною та ЄБРР. Попри кризу, 2009-й був безпрецедентний за фінансуванням: Рівненській області на ремонт і будівництво доріг виділили небачену досі суму - 420 млн. грн., тоді як торік ми отримали лише 174 млн. грн. Завдяки цьому за дев’ять місяців поточного року були виконані значні обсяги будівельних робіт. Зокрема, на автомобільній трасі Київ - Ковель - Ягодин було освоєно 59065,5 тис. грн. Тривали роботи по будівництву дороги Київ - Чоп (обхід с. Верба) - освоєно 976,9 тис. грн. - Які приємні сюрпризи готують дорожники рівнянам і гостям області в наступному році? - Так, до кінця 2010 року неподалік зоопарку в Рівному з’являться три надсучасні шляхопроводи, споруджені з врахуванням усіх модних тенденцій у будівництва доріг. Аналогічна “розв’язка” є тільки на трасі Київ - Одеса. Шляхопроводи мають бути у трьох напрямках з Рівного - на Сарни, Львів та Київ. Будівництво веде азербайджансько-німецька компанія в рамках підготовки до Євро-2012. Будівельники трохи відстають за темпами робіт, але в загаль- ні графіки вкладаються. Цього року повністю здамо вже завершену об’їзну дорогу, що йде через Колоденку. А шляхопроводи - до кінця наступного року. Автомобільні “розв’язки” допоможуть зробити прилеглі до них дороги більш безпечними і менш аварійними. Рух - як на верхніх ділянках шляхопроводу, так і на нижніх - буде безперервним. В найближчих планах рівненських шляховиків - зведення ще одного такого шляхопроводу на трасі Устилуг - Луцьк - Рівне в селі Брон-ники.
“Якість рівненських доріг відповідає всім світовим вимогам” - Відомо, що виділені державою кошти надходили не зовсім ритмічно, чим, власне, і спричине- но певне прискорення темпів будівництва автобану Київ - Чоп. Чи не вплине це на якість дороги? - Це не прискорення, а лише вимога дотримуватися графіку робіт. Адже листопад 2010 року, коли ми повинні завершити виконання контрактів, не за горами. Тож не бачу серйозних перешкод. Є поточні проблеми, організаційні, інженерні, але вони оперативно вирішуються у процесі роботи. Наразі немає жодних суттєвих нарікань стосовно добротності дороги, що будується із суворим дотриманням усіх технологічних нормативів. До речі, використання новітніх технологій гарантує високу якість дорожнього покриття, яке відповідає всім світовим вимогам щодо рівності та навантаження. - Як вплинуло великомасштабне будівництво доріг на економічний та соціальний розвиток регіону? - Окрім того, що іноземні фірми залучили до будівельних робіт сотні наших земляків, вони ще відкрили на теренах області нові підприємства. Наприклад, компанія “Онур” ввела в експлуатацію на території Жадківської сільради Корецького району два заводи: асфальтовий (потужністю 320 тонн асфальту на добу) та щебеневий (працює на місцевому кар’єрі), на яких створила 43 робочі місця з середньою заробітною платою 1500 гривень. Крім того, що ці підприємства сплачують податки в місцевий бюджет, завдяки будівництву асфальтового заводу проведено підвідний газопровід до села Старий Корець Жадківської сільради, що дало можливість газифікувати цей населений пункт. - У Вас є нагода привітати своїх колег через “Рівне-Ракурс” із професійним святом - Днем працівників автомобільного транспорту та дорожнього господарства. - Дорогі друзі, автомобілісти і дорожники! Сердечно вітаю Вас із нашим спільним святом. Від майстерності водіїв та якості роботи дорожників, які забезпечують будівництво та ремонт доріг, залежать своєчасне виконання перевезень та безпека пасажирів. Саме тому щиро бажаю усім Вам добробуту, нових трудових здобутків, невичерпної енергії, міцного здоров’я, успішної та безаварійної роботи. Нехай дорога буде легкою, “залізний кінь” - міц-ним, а вдома завжди чекають рідні та близькі!
Статистика знає все • За 9 місяців 2009 року по будівництву, ремонту та експлуатаційному утриманню автомобільних доріг загального користування Рівненської області виконано робіт на суму 135194,8 тис. грн. Виконання обсягів до відповідного періоду минулого року склало 138,6%. • По ремонтах та експлуатаційному утриманню автодоріг загального користування за рахунок державного бюджету виконано робіт на суму 126944,6 тис. грн., що в 1,8 рази більше, ніж за 9 місяців 2008 року, в тому числі: - по капітальному ремонту - 62808,7 тис грн.; - по поточному ремонту - 36179,2 тис. грн.; - по експлуатаційному утриманню доріг - 27956,7 тис. грн. • По будівництву та реконструкції доріг державного та місцевого значення виконано будівельних робіт на суму 8250,2 тис. грн.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |