“Очевидним виявиться те, що левова частка пасажирів відмовиться від послуг тролейбусників і почне користуватися маршрутками”, - говорить пан Клічук. У представників “Народної Самооборони” зароджується думка, що “на руку” така справа лише перевізникам, бо їздити у 36-річному транспорті за ту ж ціну, що і в маршрутках, бажання не виявить ніхто.
На думку голови бюджетної комісії обласної ради Олега ХОМИЧА, ціни на проїзд повинні бути економічно обгрунтованими, а не низькими чи високими: “Я бачу тут наступний вихід - потрібно зробити інвентаризацію пільг. Віддати пільги людям, а не комунальним підприємствам”.
Іншої позиції дотримується керівник КП “Рівнеелектроавтотранс” Степан ЗАГИНЕЙ: “Ніхто не дає 100-відсоткової гарантії того, що граничного тарифу у 1,5 гривні буде досягнуто. Зараз йдеться про те, що підприємство працює у збиток, і навіть 1,5 гривні не виведе його на розквіт, але дозволить працювати без боргів”. Також пан Загиней пояснював, що отримані кошти спрямовуватимуть на ремонт старих тролейбусів, які вже за документами відбігали своє, але тримаються “на плаву” завдяки професійній роботі майстрів. Та на оновлення рухомого складу грошей не вистачає. У всіх гріхах тролейбусного парку пан Загиней звинувачує державу, яка не виконує своїх зобов’язань: “Держава не дає грошей, тому й не маємо нових тролейбусів”. Безпідставними та емоційними називає закиди представників “Народної Самооборони” стосовно переманювання пасажирів маршрутними перевізниками.
Що ж робити у випадку, коли все-таки 36-річний потенційний металобрухт відживе своє, держава не дасть грошей на нові тролейбуси, а ціна проїзду підніметься до 1,5 гривні - не візьметься радити ніхто. Вихід є, але його втілення ще космічніше, ніж повне оновлення всього тролейбусного парку міста - підняття доходів мешканців Рівного. Було б непогано?
Та все ж, починаючи з 15 квітня, члени рівненського міськвиконкому можуть підтримати пропозицію адміністрації підприємства “Рівнеелектроавтотранс” про перший етап підвищення ціни на проїзд, яка відтоді становитиме 1 гривню. У свою чергу, начальник управління транспорту і зв’язку Рівного Віталій МИРОНЮК запевняє: “Підстав для збільшення проїзду у міських маршрутках у нас поки що немає”.
¤ Ознаки того, що у вас дефіцит вітаміну DНестача «сонячного» вітаміну вкрай негативно позначається на стані здоров’я, тому його попередження – найкраща послуга вашому організму....
| | ¤ Троє чоловіків вбили знайомогоДо злочину причетні троє дубровиччан – 30-ти, 19-ти та 15-ти років, які і раніше потрапляли в поле зору правоохоронців за вчинення адміністративних правопорушень. А найстарший та неповнолітній мали судимість....
|
¤ Пошкодив шини службового автоВідомо, що 42-річний чоловік уже неодноразово потрапляв в поле зору правоохоронців, зокрема був судимий за вчинення майнових злочинів та хуліганства....
| | ¤ У Рівненського обласного протипухлинного центру новий керівникРівненський обласний протипухлинний центр очолив Віталій Бойко. Напередодні голова Рівненської обласної ради Андрій Карауш звільнив його з посади директора комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня», якою Віталій Бойко керував тричі: з червня 2005-го по вересень 2006-го, з 2007 по 2010 рік та з грудня 2014 року і дотепер...
|
¤ Громади Рівненщини отримали 11 нових шкільних автобусівЩе 11 шкільних автобусів передали тергромадам Рівненщини. Ключі від нових авто вручили начальник Рівненської ОВА Олександр Коваль та голова обласної ради Андрій Карауш....
| | ¤ Партія «УДАР Віталія Кличка» стає ще більш відкритоюМи прагнемо залучити якомога більше груп українців до політичного життя суспільства та розбудови партії. Зокрема, розширити участь жінок у прийнятті рішень, надати їм можливості для самореалізації....
|
|