2. Офісні працівники також часто страждають від головного болю. Мігрень може виникнути через набряк шийних м’язів, а також миготіння флуоресцентних ламп.
3. Через довге сидяче положення у людини може виникнути тромбоз ніг та легенів, причиною якого служить сповільнення кровообігу. При цьому отвори судин заповнюються згустками крові, котрі перешкоджають нормальному кровотоку. На занедбаній стадії тромбоз може викликати доінфаркт та ін-сульт.
4. Відсутність фізичного навантаження і часті недосипання можуть призвести до нездоланної сонливості на робочому місці. У такому разі лікарі радять частіше бувати на повітрі і раніше лягати спати.
5. У офісних працівників дуже високий ризик захворіти артритом кистей рук, який викликаний тривалою роботою за комп’ютером.
6. Незручна поза за столом перед монітором викликає напруженість м’язів спини, шиї, плечей. Як наслідок, наприкінці робочого дня людина фізично втомлюється більше, ніж шахтар за зміну роботи.
7. Необхідно хоча б раз на півроку мити клавіатуру, мишку та стіл, щоб уникнути інфекційних і вірусних небезпек. Адже у клавіатурі й мишці скупчується велика кількість хвороботворних мікроорганізмів.
8. Ще один фактор ризику для офісних працівників - необхідність практично вісім годин робочого дня дивитися у монітор. Лікарі попереджають, що відсутність відпочинку для очей може призвести до значного зниження гостроти зору.
9. Переставляючи меблі та обладнання, зважте свої можливості, щоб не пошкодити спину.
10. Лікарі також радять раз на добу робити вологе прибирання офісу, щоб зменшити наявність пилу в повітрі, який не тільки шкодить органам дихання, а ще переносить мікроби.