![]() |
№529 від 01.12.2011p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Споживач має право Відпочинок з комфортомДля того, щоб ваш відпочинок не виявився нічним жахіттям, а гроші, які ви заощаджували місяцями не вилетіли у трубу, не забувайте завчасно звертатися по консультацію до спеціалістів управління у справах захисту прав споживачів. Адже краще завчасно бути попередженим, ніж ошуканим. - На адресу управління у справах захисту прав споживачів масових скарг на якість туристичних послуг не надходить. Однак є випадки, коли споживачі звертаються за порадами, як їм діяти, коли туристичні послуги не відповідають нормам, що прописані у договорі, - розповідає заступник начальника управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області Володимир РАЧИНСЬКИЙ. - Інколи громадяни консультуються щодо того, як правильно отримати туристичний продукт. Перед тим, як укласти договір з туристичним агентством, споживач має право на отримання інформації про: • послуги, що замовляє; • характеристику транспортного засобу; • характеристику готелю; • правила тимчасового проживання в тій чи іншій країні; • види та способи забезпечення харчування під час туристичної поїздки; • правила в’їзду в іноземну країну та перебування у ній; • дату та час початку і закінчення туристичного обслуговування і його тривалість; • відомості про мінімальну кількість туристів у групі; • страхову компанію, розмір страхових відшкодувань та умови їх виплати; • ціну туристичного продукту загалом та порядок оплати. Це обов’язкові умови, які суб’єкт господарювання має надавати туристу. У разі виникнення певних проблем, споживач має знати місцезнаходження організації, яка уповноважена представляти інтереси турагенства. Якщо споживач вже уклав договір з туристичною компанією, а під час відпочинку помітив невідповідність між отриманням інформації та наданням послуг, працівники управління у справах захисту прав споживачів радять звернутися з претензією до організаторів туристичної поїздки або скласти акт, залучивши двох представників туристичної групи. В акті чітко описати, які пункти договору порушені. Після цього можна звертатися до туристичного агентства з вимогою повернення коштів.
Коментарі (0):
|
© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |