Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №531 від 15.12.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Листопад 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Грудень 2024p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Новини Рівне
QRcode

#Проблеми

Приміські потяги скасують?

Приміські потяги скасують?

Через низькі тарифи та недостатнє відшкодування за проїзд пільговиків, залізничний транспорт працює у збиток. Рівненщина - не виключення. Ба більше, у деяких приміських потягів, якими користуються тисячі людей, вже давно закінчився термін експлуатації. До того ж, останнім часом механізм пасажирських перевезень працює передусім лише завдяки добросовісному ставленню працівників залізниці до своїх обов’язків.

Тож, за рентабельності -91% вихід вбачається єдиний - скорочення маршрутів та скасування сполучень. Або - збільшення вартості квитка.

Депутати Рівненської облради вважають неприпустимим закриття приміських потягів Рівненської дирекції залізничних перевезень і пропонують звернутися до Міністерства інфраструктури України та Державної адміністрації залізничного транспорту України. Адже процес реформування залізничного транспорту, який проводить керівництво Львівської залізниці, може стати катастрофічним для області. Навіть якщо до цього спонукала збитковість приміських пасажирських перевезень та недостатнє фінансування.

Однак не новина, що для переважної більшості населення саме залізничний транспорт є найбільш доступним через відносно невисоку вартість проїзду. Зокрема для тих громадян, які користуються пільгами.

Якщо говорити мовою цифр, то за 10 місяців нинішнього року у приміському сполученні перевезено 2463,7 тисяч пасажирів, в тому числі 580,6 тис. пасажирів пільгових категорій.

Але з іншого боку, позицію залізниці можна легко зрозуміти: відшкодування за пільгове перевезення пасажирів, отримане від місцевих органів самоврядування, на сьогодні становить лише 55,7% від вартості перевезення. Тоді й справді потрібно говорити про раціональність підняття тарифів для тих, хто це може собі дозволити.

Начальник відокремленого підрозділу ДП “Рівненська дирекція залізничних перевезень” Львівської залізниці Олександр ЛЕВИЦЬКИЙ вважає, що тарифи потрібно підняти до рівня маршрутних квитків. Тоді, в умовах чесної конкуренції, люди обиратимуть шлях до пункту призначення не за ціновою політикою, а за комфортністю.

Потребує оновлення і парк поїздів, на який також потрібне фінансування. Адже із 42 поїздів - 9 в експлуатації з 1970 року, 9 - з 1977 року, 4 - з 1985-1986 років, а 14 - з 1967 року. Це при тому, що термін експлуатації для дизель-поїздів складає 20 років, а для електропоїздів - 28 років. Відтак бачимо, що граничні строки експлуатації для деяких потягів перевищені мало не вдвічі.

Це стосується і вузьзоколійки “Антонівка-Зарічне”, довжина якої 115 кілометрів. Ускладнюється все тим, що в Україні запчастини для тепловоза і вагонів, що їздять цим маршрутом, ніхто не виготовляє.

Водночас, за словами депутата облради Миколи КРАСЬКА, ця залізниця насамперед відіграє соціальну роль і тому не можна припинити її функціонування. Крім того, вона є складовою туристичних маршрутів. А якраз розвиток зеленого туризму є однією із візитних карток області. Також він зазначив, що крім реконструкції колії та рухомого складу потребують ремонту дерев’яні мости, через які пролягає шлях.

Виходом із ситуації, що склалася, керівництво Львівської залізниці бачить створення дирекцій приміських залізничних перевезень у формі спільних підприємств органами місцевого самоврядування з несенням солідарної відповідальності за організацію, фінансування та безпеку перевезень у приміському сполученні.

Тим більше, що практично з усіма місцевими радами погоджено надання землі під коліями в постійне користування й оформлені відповідні свідоцтва, та й земельний податок сплачується в повному обсязі, незважаючи на відсутність рентабельності приміських пасажирських перевезень.

Яким буде результат і чи ходитимуть Рівненщиною приміські потяги, стане відомо 23 грудня на сесії Рівненської обласної ради.

15.12.2011


Переглядів: 1152

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1199 від 18.12.2024p.
¤ 
Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у Львові

Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у Львові

Пропустивши два швидких м’ячі і ще в першому таймі залишившись у чисельній меншості, «Верес» поступився «Карпатам» у Львові і перервав свою десятиматчеву безпрограшну серію. Ця поразка стала найбільшою за часів відродженого народного клубу і третьою найбільшою для «Вереса» в елітному дивізіоні чемпіонату України....

¤ 
Cкільки потрібно мити волосся шампунем?

Cкільки потрібно мити волосся шампунем?

Двічі милити голову шампунем – необхідність чи маркетинговий хід? Як насправді правильно мити голову, розповідають експерти....

¤ 
Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики?

Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики?

Перед тим як у молодому віці почати ін’єкції ботоксу, варто врахувати всі плюси та мінуси і порадитися з лікарем. Бо є нюанси....

¤ 
Проблеми з пам’яттю:

Проблеми з пам’яттю:

втома, перевантаження чи щось серйозніше?

На забудькуватість скаржаться багато: від молодих до людей похилого віку. Спочатку це проявляється начебто в дрібницях, але часто з віком проблема посилюється, і у якусь мить ми розуміємо, що нам важко на себе покластися, так багато витікає, не утримується, розчиняється ніби в повітрі. І тут ми починаємо замислюватися: це просто накопичилася втома і потрібно з’їздити у відпустку, попити вітамінки, чи справа в чомусь суттєвішому? А раптом провали у пам’яті – ознака захворювання? Давайте проаналізуємо, чому пам’ять може нас підводити і що з цим робити....

¤ 
На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опіки

На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опіки

Інцидент стався 7 грудня близько 20:40 на залізничній станції Верба, що на Дубенщині....

¤ 
У Рівному запрацювала нова модель громадського транспорту

У Рівному запрацювала нова модель громадського транспорту

Можна сміливо говорити про те, що з 1 грудня у Рівному почала працювати нова модель громадського транспорту. Так, на вулиці міста виїхали нові автобуси, які курсують за маршрутом 47А. А загалом для зменшення заторів у місті значно зменшилася кількість маршруток малої місткості....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (22487)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (18437)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (15469)
• Допомога під час карантину [967] (15441)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15183)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15049)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (14987)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (14937)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (14910)
• Живи до ста! [965] (14852)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (14811)
• Бюджет і ми… [965] (14789)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (14665)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (14633)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (14515)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (14456)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14107)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14074)

ТОП-15 свіжого номера:

• У Рівному запрацювала нова модель громадського транспорту (346)
• Енергетична безпека: на Рівненщині розвиваються альтернативні джерела енергії (62)
• Різниця між пральним порошком і капсулами (61)
• Проблеми з пам’яттю: (57)
• Безпрограшна серія «Вереса» завершилася розгромною поразкою у Львові (56)
• На потягу вдарило струмом: двоє неповнолітніх отримали термічні опіки (55)
• Чи можна нагрівати мед? (54)
• Ботокс для профілактики зморшок: що про це думають медики? (54)
• Фундучна картопля (54)
• Сушарки проти паперових рушників: що безпечніше для здоров’я? (54)
• Cкільки потрібно мити волосся шампунем? (54)
• Як позбутися неприємного запаху цибулі на руках після готування? (53)
• Анастасія Либак провела розминку з учнями Жобринського ліцею (52)
• Чи нешкідливо вмиватися мінеральною водою? (52)
• Рецепт домашніх патчів (52)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"