Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №531 від 15.12.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"

  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Червень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Липень 2025p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Новини Рівне
QRcode

#Проблеми

Приміські потяги скасують?

Приміські потяги скасують?

Через низькі тарифи та недостатнє відшкодування за проїзд пільговиків, залізничний транспорт працює у збиток. Рівненщина - не виключення. Ба більше, у деяких приміських потягів, якими користуються тисячі людей, вже давно закінчився термін експлуатації. До того ж, останнім часом механізм пасажирських перевезень працює передусім лише завдяки добросовісному ставленню працівників залізниці до своїх обов’язків.

Тож, за рентабельності -91% вихід вбачається єдиний - скорочення маршрутів та скасування сполучень. Або - збільшення вартості квитка.

Депутати Рівненської облради вважають неприпустимим закриття приміських потягів Рівненської дирекції залізничних перевезень і пропонують звернутися до Міністерства інфраструктури України та Державної адміністрації залізничного транспорту України. Адже процес реформування залізничного транспорту, який проводить керівництво Львівської залізниці, може стати катастрофічним для області. Навіть якщо до цього спонукала збитковість приміських пасажирських перевезень та недостатнє фінансування.

Однак не новина, що для переважної більшості населення саме залізничний транспорт є найбільш доступним через відносно невисоку вартість проїзду. Зокрема для тих громадян, які користуються пільгами.

Якщо говорити мовою цифр, то за 10 місяців нинішнього року у приміському сполученні перевезено 2463,7 тисяч пасажирів, в тому числі 580,6 тис. пасажирів пільгових категорій.

Але з іншого боку, позицію залізниці можна легко зрозуміти: відшкодування за пільгове перевезення пасажирів, отримане від місцевих органів самоврядування, на сьогодні становить лише 55,7% від вартості перевезення. Тоді й справді потрібно говорити про раціональність підняття тарифів для тих, хто це може собі дозволити.

Начальник відокремленого підрозділу ДП “Рівненська дирекція залізничних перевезень” Львівської залізниці Олександр ЛЕВИЦЬКИЙ вважає, що тарифи потрібно підняти до рівня маршрутних квитків. Тоді, в умовах чесної конкуренції, люди обиратимуть шлях до пункту призначення не за ціновою політикою, а за комфортністю.

Потребує оновлення і парк поїздів, на який також потрібне фінансування. Адже із 42 поїздів - 9 в експлуатації з 1970 року, 9 - з 1977 року, 4 - з 1985-1986 років, а 14 - з 1967 року. Це при тому, що термін експлуатації для дизель-поїздів складає 20 років, а для електропоїздів - 28 років. Відтак бачимо, що граничні строки експлуатації для деяких потягів перевищені мало не вдвічі.

Це стосується і вузьзоколійки “Антонівка-Зарічне”, довжина якої 115 кілометрів. Ускладнюється все тим, що в Україні запчастини для тепловоза і вагонів, що їздять цим маршрутом, ніхто не виготовляє.

Водночас, за словами депутата облради Миколи КРАСЬКА, ця залізниця насамперед відіграє соціальну роль і тому не можна припинити її функціонування. Крім того, вона є складовою туристичних маршрутів. А якраз розвиток зеленого туризму є однією із візитних карток області. Також він зазначив, що крім реконструкції колії та рухомого складу потребують ремонту дерев’яні мости, через які пролягає шлях.

Виходом із ситуації, що склалася, керівництво Львівської залізниці бачить створення дирекцій приміських залізничних перевезень у формі спільних підприємств органами місцевого самоврядування з несенням солідарної відповідальності за організацію, фінансування та безпеку перевезень у приміському сполученні.

Тим більше, що практично з усіма місцевими радами погоджено надання землі під коліями в постійне користування й оформлені відповідні свідоцтва, та й земельний податок сплачується в повному обсязі, незважаючи на відсутність рентабельності приміських пасажирських перевезень.

Яким буде результат і чи ходитимуть Рівненщиною приміські потяги, стане відомо 23 грудня на сесії Рівненської обласної ради.

15.12.2011


Переглядів: 1294

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1225 від 04.07.2025p.
¤ 
Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»

Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»

Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.

Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....

¤ 
Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у Карпати

Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у Карпати

Діяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.

Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....

¤ 
У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобів

У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобів

На Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.

Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (23348)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (19284)
• Допомога під час карантину [967] (16414)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (16178)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (15911)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (15805)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (15757)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (15726)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (15720)
• Живи до ста! [965] (15605)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (15558)
• Бюджет і ми… [965] (15485)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (15422)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (15392)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (15206)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (15163)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (14993)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (14867)

ТОП-15 свіжого номера:

• «Це відзнака всього народу України», – Кличко у Франкфурті отримав престижну премію за права людини (1194)
• ChampionCasino — Ліцензована Платформа для Українських Гравців (1157)
• Група «Гюрза» отримала чергову автівку для бойових завдань від волонтерів «Української команди» (1109)
• Віталій Кличко передав допомогу від столичної громади двом військовим підрозділам – понад 2300 дронів та системи РЕБ (952)
• У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобів (483)
• Ексклюзивний Верифікаційний Бонус ChampionCasino - Дізнаємося Деталі (336)
• Вартість манікюру: що входить у послугу та як не переплатити (328)
• Як знайти якісні курси англійської мови: універсальні поради для вибору (308)
• Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…» (240)
• УДАР запропонував законопроєкт, який захищає демократію на рівні місцевого самоврядування (171)
• Векторна чистка зубів щадний спосіб догляду за яснами (151)
• Бізнес англійська чому це ключ до міжнародної кар'єри (139)
• Ремонт квартир під ключ: переваги та особливості (139)
• У Рівному консультуватимуть фахівці Інституту серця МОЗ України (125)
• Віталій Кличко передав на фронт ще 2400 дронів та 5 вантажівок (116)


 Партнери 
 
Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2025 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(098)0565477, (096)3950057

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Pika.rv.ua
АІ "Ракурс"