- Аналіз звернень за місцем проживання споживачів свідчить про те, що скарги переважно надходять із сільської місцевості, - розповідає провідний спеціаліст Інспекції з питань захисту прав споживачів у Рівненській області Ірина УДОВИЧЕНКО. - Причина полягає у відсутності представників Держспоживінспекції, які б могли надати юридичну допомогу громадянам з питань захисту прав споживачів у районах.
З початку 2012 року на адресу Інспекції звернулося 23 особи, які потребують соціального захисту та підтримки. Основні питання, з якими зверталися - порушення прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг. Варто зазначити, що звернень від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соцпраці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни не було.
Не надходило від громадян звернень, у яких йдеться про недоліки в роботі, оскарження рішень посадових осіб. Відсутні факти повторних звернень чи звернень до вищого органу.
У разі не вирішення питання по суті - споживачам необхідно звернутися до нас за адресою: м.Рівне, вул.Симона Петлюри, 5. Усі питання розглянуть згідно з чинним законодавством.