№587 від 24.01.2013p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Бліц За тролейбусом бігти не варто - буде наступнийНа наші запитання відповідає Степан ЗАГИНЕЙ, начальник комунального підприємства “Рівнеелектроавтотранс”. - Пане Степане, чи є у Рівному тролейбуси із “біжучим рядком”, який світиться? Таку новацію я вже бачив у Києві... - Таких у нас немає. І коштів на це теж немає. - Чи достатнє забезпечення бюджету підприємства державними коштами? Чи відшкодовується бюджетом пільговий проїзд для пенсіонерів та інвалідів? - Держава відшкодовує лише 68% від фактично виконаного об’єму робіт. Ми працюємо збитково. - Іноді доводиться бігти за тролейбусом... Чому водії зупиняються вкрай рідко, щоб підібрати пасажира? Чи можна змінити цю ситуацію? - За тролейбусом бігати не потрібно. Завжди буде наступний. Відправлення тролейбуса здійснюється за графіком, і він пасажирів не чекає. - Чому так рідко їздить тролейбус №4? Чому тролейбуси № 1, 2, 7, 3 так довго стоять на кінцевих зупинках (Мототрек, Боярка, Залізничний вокзал)? - На маршруті №4 працює лише один (!) тролейбус. На всіх маршрутах тролейбуси стоять за графіками, котрі замовило управління транспорту. Хоча оплатити цю послугу немає чим. - Пане Степане, чи є тролейбуси конкурентноздатними порівняно з маршрутками? - Так, бо щодня перевозять 50 тисяч пільговиків. - Чи є можливість того, що в Рівному з’являться трамваї, і коли? - Це запитання не до нас. - Є тролейбуси, у яких записані голоси дикторів, що оголошують зупинки. Скільки їх? - Наскільки мені відомо, таких немає. Оголошення робить водій. Так сталося, що того дня автор цих рядків їхав тролейбусом, у якого дорогою зламалися середні двері. Було слизько, тролейбус рухався повільно, з помітним зусиллям та шумом. Отож, запитання до кондуктора про їхні будні виглядало цілком природно. - Проблема у тому, що більшість техніки - стара й зношена, - розповіла кондуктор (вона попросила не називати її імені та маршруту тролейбуса). - Звичайно, вона часто ламається. Кондукторам платять не дуже добре. І наша чи не найбільша проблема - це те, що деякі “пільгові пасажири” не хочуть показувати проїзні документи, тобто посвідчення. А щодо чуток про ураження пасажирів струмом, то таке трапляється вкрай рідко. Я сама дізналася про нещодавній випадок тільки з газет.
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |