№590 від 14.02.2013p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
Новини Рівне |
#Невигадана історія Як “чайник” до служби підтримки дзвонивРеальний випадок з практики служби технічної підтримки редактора Word Perfect. Інженер, що вів розмову з клієнтом, був звільнений з роботи, але довго судився, доводячи, що звільнили його безпідставно. До речі, справу він таки виграв. Що ж сталося - читайте далі. У службу підтримки зателефонував клієнт (далі - К), на його дзвінок відповідав інженер (далі - І). І: Добрий день, це служба технічної підтримки. Чим можу допомогти? К: У мене проблема з Word Perfect … І: А що саме? К: Я друкував текст, і раптом все, що я набрав, кудись поділося з екрану. І: Кудись поділося? К: Просто зникло. І: Хм … А що на вашому екрані тепер? К: Нічого. І: Зовсім нічого? К: Він пустий. Ніяк не реагує, коли я що-небудь друкую на клавіатурі. І: Ви все ще в Word Perfect, чи вийшли з нього? К: Звідки я знаю? І: Ви бачите запрошення ДОС на екрані? К: Що ще за запрошення??? І: Нічого, нічого… Скажіть, чи можете ви переміщувати курсор? К: Та немає ніякого кyрсору… Я ж вам кажу - нічого не відбувається, коли я натискаю на клавіші!! І: У вашого монітора світиться індикатор живлення? К: У монітора? Що це? І:???! Це така штука y вас на столі, з екраном, схожа на телевізор. На ній є невелика лампочка, яка показує, що він увімкнений. Горить вона? К: Я не знаю… І: Будьте ласкаві, зазирніть за монітор і знайдіть місце, де підключається шнур живлення. Бачите його? К: Начебто так… І: Чудово. Прослідкуйте за шнуром до розетки і скажіть мені, чи увімкнена вилка в мережу? К: Так. І: Коли ви дивилися за монітор, помітили, що там увімкнено два шнури, а не один? К: Немає. І: Повинно бути два. Будь ласка, зазирніть за монітор знову і знайдіть другий кабель. К: Ага, знайшов. І: Прослідкуйте і за цим шнуром - він повинен бути увімкнений прямо в комп’ютер. К: Я не можу його дістати, комп’ютер стоїть на підлозі. І: О, Господи… Нy, ви хоча б можете подивитися, чи увімкнений цей шнур у комп’ютер? К: Ні. І: Навіть, якщо вам доведеться сісти на підлогу і зазирнути за комп’ютер? К: Це не тому, що я не можу сісти на підлогу! Просто тут занадто темно! І: Темно?!! К: Так, світла з вікна недостатньо. І: Нy, так увімкніть світло в кімнаті! К: Не можy. І: Не можете? Чому? К: У нас сьогодні був збій з енергією, і світла немає у всій будівлі. І: У всьому будинку?! Ммм… Добре, схоже, я знаю, що робити. У вас збереглися коробки і інструкції до вашого комп’ютера? К: Так, все лежить у шафі. І: Супер! Дістаньте коробки, відімкніть комп’ютер, спакyйте все, як було і відвезіть назад у магазин, де ви його придбали. К: Серйозно? Невже справи настільки погані?! І: Боюсь, що так. К: Добре, я так і зроблю. А що мені сказати в магазині? І: (Уже не стримуючись) Скажіть їм, що такому ідіоту, як ви, НЕ МОЖНА МАТИ КОМП’ЮТЕР!
Коментарі (0):
|
© 2001-2024 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(098)0565477. Всi права збережено. |
тел.(098)0565477, (096)3950057 Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється Наші сайти: |