Для участі у програмі лояльності вже зголосилися більше трьох тисяч клієнтів фірми “Санком-Рівне”. Учасникам програми вже нараховано за минулий період оплати 6,5 мільйони “санкомчиків”, за які можна розраховуватися за вивіз сміття - по 1000 “санкомчиків” на місяць, придбати для мешканців приватного сектору індивідуальні контейнери по 120 літрів - 2000 “санкомчиків” та 240-літрові контейнери за 3000 “санкомчиків”. Зрозуміло, що участь у програмі лояльності можуть брати лише ті клієнти, які вчасно розраховуються за вивезення сміття.
Важливою частиною програми лояльності є опитування її учасників. Так, на запитання: “Як часто ви помічаєте недоліки у роботі нашого підприємства?”, рівняни, що взяли участь у програмі, відповіли: 11% - часто, 51% - не часто, 38% - не помічаємо взагалі. Фаіхівцями “Санкому” вивчається думка простих рівнян і по інших питаннях, зокрема, по графіку вивезення відходів.
Така політика підприємства, що надає комунальні послуги, виглядає більш ніж дивно, бо ми звикли до відверто нехлюйського ставлення до клієнтів з боку комунальників, які не те, що бонуси не нараховують і враженнями своїх клієнтів не цікавляться, а й навіть свої прямі обов’язки не виконують. Сподіватимемося, що приклад роботи фірми “Санком-Рівне” стане взірцем для нашої комунальної галузі.